Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 17401
Har gjennom en relativt kort, men stigende karriere karriere som forsøkskanin fått i meg en del designer dop, under betegnelsen research chemicals. Noen har vært en suksess, og gitt meg gode opplevelser. Andre har vært på lik linje med muskatt.

Hittil har jeg prøvd:

2C-B
2C-I
2C-E
2C-C
2C-D
aMT
4-HO-DPT
4-AcO-DMT
Methylone
Mefedron
O-Desmethyltramadol
MDPV
4-MeO-PCP
5-MeO-DMT
JWH-073

De beste jeg har prøvd vil jeg si er 5-MeO-DMT, 4-AcO-DMT, 2C-B, 2C-E.
MDPV og Mefedron er også godkjent, Mefedron fordi det var et skikkelig euforisk stimulant, MDPV fordi det er sykt. Ender alltid opp med en god "crack"-binge . 4-MeO-PCP var morsomt til sitt bruk, skal teste det mer intensivt snart, samme med O-Desmethyltramadol.

Resten er halveis, bortsett fra Methylone, som var sykt anti-klimaks, og JWH-073, som jeg syns er en dårlig plastisk versjon av cannabis.

Så, hva har du prøvd? Favoritter og hatobjekt? Share it with the people...
har prøvd 2c-B men syntes det var døvt og lite effektivt..

Har også prøvd en JWH-XX men vet desverre ikke hvilken, ettersom han som fikk tak i det bare hadde kjøpt "syntetisk pot"... Men da ble alt lilla og bølgete, og jeg spydde som en gris
Hvor mye 2C-B tok du?
JWH-018
JWH-081
AM2233
Methoxetamine
Methiopropamine

Synes alle er fine jeg. Hver til sitt bruk
Hva går du på nå? Det heter hvilke og hvilken.
Sitat av prenix Vis innlegg
Hva går du på nå? Det heter hvilke og hvilken.
Vis hele sitatet...
Ok, men det bidrar ikke så veldig til emnet.
Har prøvd diverse RC som methylone, jwh-018 og 2c-t7.

vil fraråde folk å bruke 2c-t7 når jeg tok det så svei det helt forferdelig i nesen og jeg ble skikkelig sint av ingen ting.
Måtte konsentrere meg og holde meg for å ikke fly på vennene mine uten grund, hadde psyken vært svakere hadde jeg nok flydd på dem eller herpa bilen eller noe.
6-APB.

Jeg hadde ikke store forventninger til denne, har provd meph og methylone. Men fyfaen, det er noe av det beste jeg har proevd av rcs, og av mer utbredte droger. Effekten tar nesten to timer foer den kikker inn, den er utrolig myk og deilig, ikke for stimulerende som mdma kan vaere, og varer i 8+ timer paa en normal dose! Hvis man tar det litt tidlig, i 8-10 tiden, saa klarer man likevel aa sovne greit foer solen skinner.

Konklusjon: 6-APB er bra saker.
Personlig tror jeg den kommer til aa bli det nye store, fordi den er saa mye bedre en methylone og mephedrone, og naermer seg mdma.

Av annet har jeg provd alt du har proevd. And then some.
prøvd Mefedron og det var ganske euforisk som Ts sier uten om det har jeg ikke prøvd noen andre men hørte det var sykt skadelig så kun testet det 2 ganger
- 2C-B
- 2C-E
- 2C-I
- 2C-P
- 2C-T-2
- 2C-T-4
- 2C-T-7
- DOB
- DOC
- DOI
- MDA
- 5-MEO-DMT
- 5-MEO-DIPT
- 2C-T-4
- 2C-T-21
- 4-ACO-DMT
- 4-HO-MET
- 4-MeO-PCP
- 5-MeO-DALT
- N-Ethyl-2C-B
- 6-APB
- 4-AcO-MET
- 4-HO-DiPT
- 4-HO-DPT
- 3-MEO-DMT
- METHOXETAMINE
- MEPHEDRONE
- METHYLONE
- ECANTIONe

Har mest sannsynlig glemt et par, men dette er da min liste. Hooray.

glemte Jwh-* stoffene, husker ikke nr.

5-meo-dmt, 3-meo-pcp og 2c-e er helt klart favoritter.
Sist endret av Saint123; 22. september 2011 kl. 21:42.
KingPill, listen din var litt lang.

Er bare 16, så har bare gått litt i kratom, som er et RC så vidt jeg vet. Ellers har jeg "kun" röyket cannabis, knasket valium samt PF, prövd mdma og snorta noen linere kola. Ikke döm meg for fort, har stor respekt ovenfor rusmidler og har aldri mistet kontrollen untatt ved inntak av alkohol.
Sist endret av Spirituell; 22. september 2011 kl. 21:52.
Kratom er ikke et RC.
Sant, beklager. Fant ut av det nå etter enkel googling. Blir nok noe 2c-b (ja, jeg er litt ung men alt for nyskjerrig) og mefedrone snart. Moralpreken anyone?

Sorry for å "kapre tråden" litt..
Btw, Mente ikke 3-meo-dmt.
Det skulle stå : 3-meo-pcp

Og ja, lista er lang.
AM-2201

Da ble jeg DRIT fjern!
Sitat av KingPill Vis innlegg
Btw, Mente ikke 3-meo-dmt.
Det skulle stå : 3-meo-pcp

Og ja, lista er lang.
Vis hele sitatet...
Er det ikke 4-meo-pcp du mener?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Sant, beklager. Fant ut av det nå etter enkel googling. Blir nok noe 2c-b (ja, jeg er litt ung men alt for nyskjerrig) og mefedrone snart. Moralpreken anyone?

Sorry for å "kapre tråden" litt..
Vis hele sitatet...
Når du begynner å eksperimentere med rusmidler styrer du livet i en annen retning enn de fleste andre. De kommer til å endre deg og gjøre deg til et annet menneske. For noen til det bedre, for andre til det verre. Din suksess bestemmes av din evne til å moderere deg selv.
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Er det ikke 4-meo-pcp du mener?
Vis hele sitatet...
Nei, er riktig som jeg har skrevet.
wikipedia link
2C-B
2C-I
TMA-2
DOC
5-MEO-DMT
Methylone
Mephedrone
Methoxetamine
Camfetamine
JWH-018
AM-2201
AM-694
URB597
veit ikke om Etizolam går som et RC?
n,n,DMT?

Har planer om: 25C-NBOMe, 5-MEO-DIPT og 3-MEO-PCx
På ønskelista: HU-210
Favoritter: TMA-2, 5-MEO-DMT, Methoxetamine & AM-2201
Sitat av MrBean Vis innlegg
n,n,DMT?
Vis hele sitatet...
Definitivt ikke et RC.
2c-b
2c-e
2c-i
2c-t2
2c-d
4-aco-dmt
5-meo-dmt
jwh-073

Når det gjelder 2c-stoffene så var det "god underholdning", men ble aldri noe skikkelig begeistret (iallefall ikke i forhold til hva en kan oppleve på f.eks LSD), men fikk meg noen underlige og ikke minst minneverdige opplevelser. Favoritten må jeg nok si var 2c-B og 2c-I, da jeg på 2c-b fikk se en rekke svært avanserte og intrikate mønstre. På 2c-b fikk jeg generelt mange pene visuelle hallusinasjoner.
2c-I spilte forvrengning av lyd, og jeg har aldri vært så overbevist om å høre ting som egentlig ikke er der som jeg ble på 2c-I. Det var egentlig ikke noe særlig behagelig, men opplevelsen var såpass forbløffende at den kommer til å bli husket som en av de bedre.

4-aco-dmt har helt utrolige effekter, og er svært likt det en opplever på fleinsopp, men det ble ofte en ganske "syntetisk" følelse. Om en har planer om å prøve seg på et RC så anbefaler jeg absolutt 4-aco-dmt.

5-meo-dmt var en uforklarlig men svært behagelig opplevelse som jeg gjerne kunne gjentatt opptil flere ganger (daglig), men ikke for noe annet formål enn å kjenne på en veldig deilig følelse strømme gjennom kroppen.
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Definitivt ikke et RC.
Vis hele sitatet...
Hadde nettopp våkna, bare surra
Rakk ikke å endre det
Sist endret av MrBean; 25. september 2011 kl. 13:33.
MDPV, 4-FCM, 6-apb, 3-Nrg, Dhimcatine, Mad cat, jwh-122, Buphedrone, etizolam... som jeg vet om

Og MDAI

Mest fornøyd med mdpv stimulans, men er for sensitiv for dem. Buphedrone funker mer som at det klarner opp hodet. Mad Cat gir og en bra stimulering over tid. De andre var ganske ok, men miindre effekt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
4-MEC, Methoxetamine, Ethcathinone, 4-FA, 5-APB, 6-APB, Dichloropane i tillegg...
Ellers ligger 3,4-DMMC, 3-FA og AM-2201 og venter

Av disse er i alle fall 4-MEC og mxe best da de andre alle er stimulanter man har opplevd noe bedre enn.
Dichloropane ble testet en dag. Dette er desidert det beste rc'et jeg har testet.
Dette rc'et skal jo ligne på kola, noe jeg aldri har prøvd, men de to andre som jeg tok det sammen med hadde prøvd kola før, og syntes dette lignet veldig mye og syntes nesten den var bedre en kola fordi effekten varer lengre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Saint123 Vis innlegg
- 2C-B
- 2C-E
- 2C-I
- 2C-P
- 2C-T-2
- 2C-T-4
- 2C-T-7
- DOB
- DOC
- DOI
- MDA
- 5-MEO-DMT
- 5-MEO-DIPT
- 2C-T-4
- 2C-T-21
- 4-ACO-DMT
- 4-HO-MET
- 4-MeO-PCP
- 5-MeO-DALT
- N-Ethyl-2C-B
- 6-APB
- 4-AcO-MET
- 4-HO-DiPT
- 4-HO-DPT
- 3-MEO-DMT
- METHOXETAMINE
- MEPHEDRONE
- METHYLONE
- ECANTIONe

Har mest sannsynlig glemt et par, men dette er da min liste. Hooray.

glemte Jwh-* stoffene, husker ikke nr.

5-meo-dmt, 3-meo-pcp og 2c-e er helt klart favoritter.
Vis hele sitatet...
Åssen var 2c-t-4?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dette er en kombo jeg liker godt. Eufori, musikk blir vakrere/klarere,farger forsterkes og lys føles mye sterkere.
Sier ikke den er trygg og oppfordrer ikke til bruk!
Tenkte bare og dele det lille jeg har av erfaring

Det som stor i rammen under er 1 dropp.
Jeg måler alltid nøyaktik.
____________________
Ethylphenidate; 80mg |
Etizolam: 5mg |
4-MEO-PCP: 100mg |
___________________ |
Etter denne er konsumert så tar jeg 1mg etizolam hver andre time + en stripe eller to med Ethylphenidate.
Til avslutninig er det 100mg 4-MEO-PCP og et par gode jointer.

Dette er ikke en oppfordring og det er ikke en anbefaling. Det er kun en erfaring.

Jeg verken har eller tar ansvar for hva personer frivillig velger og gjøre mot eller med seg sel eller sin kropp og/eller sinn.
JWH-018, JWH-073, JWH-122, AM-2201 og 4-MEC.

JWH-018 og JWH-122 funket veldig bra. JWH-073 var ikke mye å skryte av. AM-2201 kan jeg ikke uttale meg om, siden jeg nesten ikke husker noe av den jointen. 4-MEC er himmelsk, og bruker det av og til den dag idag.
2C-B, 2C-E, MDA, MXE, blant annet. Ikke særlig imponert over noen av disse. Foretrekker substanser som LSD og DMT.
Methoxetamine & Ethynol, MXE var artig, med Ethynol fikk jeg dessverre ikke funk'av.
Sist endret av Dr.Feelgood; 5. april 2012 kl. 11:50.
Sitat av salvation Vis innlegg
Åssen var 2c-t-4?
Vis hele sitatet...
Veldig Transe-aktig

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
2C-B, 2C-E, MDA, MXE, blant annet. Ikke særlig imponert over noen av disse. Foretrekker substanser som LSD og DMT.
Vis hele sitatet...
Savner en god 2C-E rapport, noe du kanskje har lyst til å dele?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Saint123 Vis innlegg
- 2C-B
- 2C-E
- 2C-I
- 2C-P
- 2C-T-2
- 2C-T-4
- 2C-T-7
- DOB
- DOC
- DOI
- MDA
- 5-MEO-DMT
- 5-MEO-DIPT
- 2C-T-4
- 2C-T-21
- 4-ACO-DMT
- 4-HO-MET
- 4-MeO-PCP
- 5-MeO-DALT
- N-Ethyl-2C-B
- 6-APB
- 4-AcO-MET
- 4-HO-DiPT
- 4-HO-DPT
- 3-MEO-DMT
- METHOXETAMINE
- MEPHEDRONE
- METHYLONE
- ECANTIONe

Har mest sannsynlig glemt et par, men dette er da min liste. Hooray.

glemte Jwh-* stoffene, husker ikke nr.

5-meo-dmt, 3-meo-pcp og 2c-e er helt klart favoritter.
Vis hele sitatet...
Klarer du å beskrive forskjellene på 5-meo-dmt/dipt/dalt? eller generelt dmt/dalt/dipt/mipt/det/dpt osv?
Saint123: Det var en periode i fjor jeg knasket dem som godteri. Samt en del annet. Noe som gjør at hukommelsen på denne delen ikke strekker til nok til å lage en fullverdig rapport. Jeg husker bare deler av det. Men noe av det jeg opplevde var jo helt sinnsykt fucked up.
MXE - Ikke akkurat noe å hoppe i taket for, tror ikke jeg hadde giddet å løftet en finger for å prøve det igjen..
▼ ... over en uke senere ... ▼
AM-2233
AM-2201
4-ACO-DMT
25C-NBOMe
Etizolam (er det et RC?)

AM-2233 og 4-ACO-DMT helt klart de beste.
Har prøvd en del av 2c-stoffene, å må si at den enest som ga et sterkt inntrykk på meg var 2c-b.
Sitat av Muradi Vis innlegg
JWH-018, JWH-073, JWH-122, AM-2201 og 4-MEC.

JWH-018 og JWH-122 funket veldig bra. JWH-073 var ikke mye å skryte av. AM-2201 kan jeg ikke uttale meg om, siden jeg nesten ikke husker noe av den jointen. 4-MEC er himmelsk, og bruker det av og til den dag idag.
Vis hele sitatet...
Glem alt dette søppelet. Har prøvd MXE (Methoxetamine) og dette overgår nesten alt jeg har prøvd av rusmidler. Velger alltid å bestille minst mulig om gangen (500mg), siden jeg ikke klarer å la være ta det før det er tomt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har ikke forsøkt mange RC'er, men 4-AcO-DMT var et helt fantastisk stoff.
Sist endret av Kensho; 27. juni 2012 kl. 14:55.
Oppdatere listen?

AM-2201
JWh-122
4-ho-met
4-fmc
3-fmc
2-fma
4-fa
3-fa
2-fa
3,4 dmmc
Mxe
4-mec
Ethcathicoine
Dicloropane
Methylone
Ethylone
Butylone
6-apb
5-apb
Nrg-3
Benzo fury
Mdai
MDPV
a-PVP
Mdppp
Mcat
Buphedrone
Ethylphenidat
Etizolam
Etaquealone

Sikkert noe mere jeg kommer på etter hvert... Har 3 mmc på vei samt ur 144 og mpa av ting jeg ikke har testa. Samt ei venninde har posten min med rcs-4, 4-aco-dmt, jwh-210 og 2c-c av andre ting jeg ikke har eksprimintert med.

Av disse rc likte jeg best methylone, mdpv og ethylone. Still flying higher than i ever could imagined..
Sist endret av Cherie; 28. juni 2012 kl. 07:17.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Cherie Vis innlegg
Oppdatere listen?
Methylone
Ethylone
Butylone
Vis hele sitatet...
Kan du sammenligne disse? Hvordan var de i forhold til hverandre?
▼ ... noen uker senere ... ▼
3-MeO-PCP
3-MeO-PCE
3-MeO-PCPr
2C-I
AM-2201
UR-144
AH-7921
Etizolam
Etaqualone
6-APB
MXE
aMT
O-Desmethyltramadol
4-MeO-PCP
5-MeO-DMT


Favoritten må vel bli MXE eller O-Desmethyltramadol.
Synd det ikke er mulig å få tak i=/
Choose life...
Bardo's Avatar
2C-B, 2C-E og MXE.

2C-E er helt klart favoritten. 15 MG oralt overgikk alle mine tidligere erfaringer med sopp og DMT.
Dette var dessverre et engangstilfelle, samme dosen ved en tidligere anledning var langt ifra like intens.

Anbefaler på det varmeste å dykke litt rundt i dette fantastiske fenetylamin-universet. Masse lærdom og kjærlighet venter!
Sist endret av Bardo; 24. juli 2012 kl. 04:12. Grunn: skriveleif
helt klart methylone!
Sitat av Saint123 Vis innlegg
- DOB
- DOC
- DOI
Vis hele sitatet...
Hva synes du om disse tre?
Hvordan var opplevelsen på DOC?
Sitat av ankan Vis innlegg
helt klart methylone!
Vis hele sitatet...
En kompis testa methylone for en stund siden.
-tror han synes det var jævlig digg, for han kom i buksa mens han var på trikken! :-P
▼ ... over en uke senere ... ▼
AM-2233
JWH-182

Chill, sykt chill
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som klarer og kåre en vinner?
Choose life...
Bardo's Avatar
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Noen som klarer og kåre en vinner?
Vis hele sitatet...
Nå kan jeg kanskje ikke komme med det beste svaret, ettersom at listen min ikke er så stor som mange andre. Men kan så absolutt anbefale 2C-E. Det er en fullverdig psykedelisk opplevelse med noen latterlig kraftige visuals.

Mange klager på at man ikke kan gå så "dypt" på 2C-E. Men jeg sier meg ikke enig, min beste psykedeliske opplevelse til idag er på 2C-E og litt bra weed. Jeg klarte å dykke litt ned i problemene mine å løse eller hvertfall dempe plager som sosial angst osv.

Jeg ser litt på psykedeliske fenetylaminer som fine verktøy for "soul and body" mens tryptaminer da går mere på "mind and spirit".

Beklager for litt avsporing, men konklusjonen MIN er altså at 2C-E er det beste jeg har prøvd til NÅ. Er ikke så lett å kåre en vinner egentlig, alt til sitt bruk osv osv. Men 2C-E er hvertfall meget interessant for meg.
Syns folket Mephedrone utkonkurrerer MDMA? Har tenkt litt på dette men hvis suget etter mer er for stort er det ikke like fristende.
JWH-018
AM-2201

JWH - ble fjern bare, men på en litt rar måte! Vanskelig å beskrive egentlig.. Virka som lyden var vrengt og jeg hadde dotter i ørene!

AM - Holy shit jeg ble fucked på det bøtte trekket jeg fikk tildelt hos en venninne! Først ble jeg driiiit fjærn, etterhvert var det akkurat som om noen bare skrudde av hjernen min og alt stod helt stille oppi hodet på meg! Stod på gulvet forran bøtta å bare stuka å gapa etter noe å si til venninna mi Hjertedunk og noia i 30 min så gikk det over!

Syntetisk cannabis er noe drit, holder meg til ekte vare heller!