Har hatt razzia 2 ganger, første gangen var etter broren min hadde gjort noe ulovlig (kan ikke nevne nøyaktig hva, pga. personvern) som han aldri ble tatt for men en dag bestemte han seg plutselig for å innrømme handlingen til politiet. Siden han snitcha på seg selv, var det avtalt tid når han skulle bli ransakt, så da var det full tempo i å fjerne tlf nummer fra alle kontoer så de ikke kunne bli gjenopprettet, samt kryptering av alt datautstyr. Dagen derpå, når de ransakte, hadde de klart å logge inn på alle epostene og kontoene hans, det eneste sporet av dette er en IPv6 addresse som politiet hadde brukt og ikke noe mer spor. Hvordan de fikk til dette er enda et mysterium. Uansett, de ente opp med å lage en stor sak ut av det, men broren min var under kriminell lavalder, så ingenting skjedde med det. Dog det som skjedde for min del var at jeg leier hybel med egen inngangsdør vegg til vegg med broren min, siden det er samme addresse så mente de vel at broren min kunne hatt tilgang til mitt datautstyr eller noe i den duren. De hadde visstnok banket på døren min, 2 politimenn i uniform, i en stund, og skulle til å knuse vinduet, mens jeg sov. Våkner så opp av 2 uniformerte politimenn som står og ser på meg fra sengekanten, var først da jeg våknet. Alt av datautstyr beslaglagt, alt av harddisker klonet, etc. De hadde egentlig planlagt at det skulle tatt ~2 år før jeg skulle fått noe tilbake men fikk det tilbake tidligere pga. noe jeg ikke kan snakke om her, igjen, pga. personvern.
Andre gangen de ransakte meg hadde jeg vært ustabil i det offentlige rom, de hadde kastet meg på glattcelle for å nekte å oppgi personalia, og i den sammenheng funnet litt over 10 piller av noen slag på min person. Det pillene inneholdt var 200mg koffein. Mtp. at jeg var litt ustabil, så bestemte jeg meg etter ca. 2 uker å gå ned på stasjonen for å høre om når de blir ferdig med å teste disse pillene, så jeg kan få de tilbake. Det likte dem særdeles dårlig, fikk beskjed om at det kan ta ~40 dager for å teste pillene. Så blir jeg pågrepet på stasjonen, tatt i arresten, hybelen ransakt, mobilen ransakt, fordi de nå ikke lenger gadd å vente på lab resultatene. Jeg løy til dem og sa at døren min er låst hjemme, noe den ikke var, så da var vi 2 politibiler, mens jeg fikk lov å sitte i garasjen min i ca. en time mens 2 uniformerte politimenn ransaket hybelen min, og 2 andre passet på meg at jeg ikke løp vekk. De fant en snusboks med rundt 10 piller med Modafinil 200mg. De destruerte koffeinpillene, nektet å erstatte dem, konfiskerte Modafinil pillene men det sa de aldri til meg og heller ikke tatt ut tiltale mot meg pga. dette. Jeg oppdaget det bare tilfeldig at de var borte. Det som faktisk var gjemt, det fant de aldri, men det var gjemt helt forpult umulig å finne, tenk f. eks. i bunnen av en ertepose i fryseren godt gjemt.