Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1120
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tak i noen lsd sukkerbiter og lurer på hvor lenge disse varer hvis jeg oppbevarer dem godt? Planlegger ikke å trippe før om 2 uker liksom
Om du bevarer dem godt så burde de holde like lenge som vanlig lapper
Sitat av Grønt&brunt Vis innlegg
Om du bevarer dem godt så burde de holde like lenge som vanlig lapper
Vis hele sitatet...
Hva du sier gir absolutt mening, men det er dessverre ikke min erfaring.

Anyways, til TS - pakk godt inn i sølvfolie, så i klipspose og så i fryser / kjøleskap. Unngå inn / ut av kjøleskap da dette kan ødelegge LSDen.
La den ligge i fred til den skal konsumeres.
Unngå solys og varme er vell hovedregelen.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sukkerbitene lukter ganske mint, type tannkrem eller munnskyll aktig. Er dette et dårlig tegn? Lsd skal jo ikke lukte noe...
Psykedelisk bakverk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sukkerbitene lukter ganske mint, type tannkrem eller munnskyll aktig. Er dette et dårlig tegn? Lsd skal jo ikke lukte noe...
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig fordi syren oppbevares på Ice Drops flasker, hvor smaken henger igjen. I mine øyne alt annet enn et dårlig tegn, ettersom at denne (såfremt det er samme som jeg har brukt de siste 5 år) er korrekt dosert