Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3946
Hva er den høyeste dosen du har tatt av disse? Jeg har Tramadol mot smerter. Tar 2x50 mg i en smell, og en time senere én enkelt. Gjør dette to ganger pr dag for å få ok smertelindring. Totalt altså 6x50 mg, altså 300. Hvor mye er safe å ta? Hva er det meste du selv har tatt pr dag uten problem?
Har selv driti meg heftig ut for lenge siden på Nobligan, var vel oppe i en 1750mg depot + mye alkohol. Fikk respirasjonsvikt og grand mal seizure, våknet opp på akutten. Ignoranse på sitt beste.
Anbefaler ingen å ta mer enn 600mg, alt over dette så er krampeterskelen absolutt høy og tilstedeværende. Syntes alltid 300-400mg er mer enn godt nok for meg.
Sist endret av Sluzzz; 18. november 2015 kl. 20:40.
Oi, det var høyt ja Godt det gikk bra, da. Bør vel nevne at jeg ikke blander med verken alko eller noe annet, er i god form, spiser normalt og veier i underkant av 80.
tokk selv 800mg som er ja halvparten av det du tok. men ble veldig skuffet, hadde forventet en mer kraftig rus.
Er ganske lett veier ca 70 kg og ved anledninger jeg har tatt 400mg på en gang har jeg alltid spydd, og det ble på en måte litt for mye, sammen med alkohol da. Hvis man drikker ved siden av ser jeg ikke vitsen i å overstige 400mg. Uten alkohol er jeg litt usikker på egentlig.
Sist endret av Hatebreeder; 18. november 2015 kl. 21:13.
Er ikke vits i å prøve å ruse seg på Tramadol, du vil bare bli sløvere. Har mikset det med alkohol flere ganger da jeg gikk på det for smerter tidligere, og det eneste du oppnår er kvamle etter et visst punkt.
Merka ingen av di bivirkningene, men uansett. var ikke noe rus for meg. så det ble bare den ene gangen.
Det jeg mente å si var: Du får ikke rus av Tramadol, det er ikke vits i å prøve å ruse seg på det. Det var en tråd om dette for litt siden.
Men merka en lags mild form for rus, kan være xanax'en og ølen for alt jeg vet :P
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Det jeg mente å si var: Du får ikke rus av Tramadol, det er ikke vits i å prøve å ruse seg på det. Det var en tråd om dette for litt siden.
Vis hele sitatet...
Dette er like dumt som å si at du ikke får rus av heroin ...
Selvfølgelig får man rus av Tramadol! Det er den beste rusen jeg noen gang har opplevd, bortsett fra morfin intravenøst. At du ikke har opplevd det, eller reagerer annerledes, er ikke et bevis på at Tramadol ikke er rusgivende.
Jeg får helt klart rus av Tramadol, men har nok litt toleranse nå.
Har heller aldri opplevd noe rus på Nobligan, funket ikke mot smertene mine heller..Kan jo være fordi jeg har en høy opiat tolleranse, men alikevel rart det ikke dempet noe smerter i det hele tatt.

Når jeg prøvde få en rus ut av det på høye doser opplevde jeg bare veldig kropselig ubehag, kvalme og ble veldig svimmel, som jeg har hørt mange andre også få.

Men med doser på maks 200mg så funket det perfekt som sovemedisin for meg, mye bedre enn noe annet jeg har prøvd av sovemedisiner, så veldig synd man ikke kan få det mot søvnproblemer, syntes jeg hvertfall.

Men skyte det tror jeg aldri jeg hadde giddi prøve engang!
Sist endret av KjellFresh; 19. november 2015 kl. 14:03.
Sitat av Fleinsopp1988 Vis innlegg
Selvfølgelig får man rus av Tramadol!
Vis hele sitatet...
Sitat av Lotuspotus Vis innlegg
Jeg får helt klart rus av Tramadol, men har nok litt toleranse nå.
Vis hele sitatet...
Hva legger dere i å få rus?
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Hva legger dere i å få rus?
Vis hele sitatet...
Eufori. Sterk glede. Velbehag og sjelsro. Som ved Ketorax eller morfin.
Støtter det fleinsopp sier. Helt klart man får merkbart rus av Tramadol ved mindre man har toleranse for opiater.
Rusen jeg får er: Energisk, glad, eufori, lunken varm følelse, velbehag, indre ro.
Sist endret av Sluzzz; 19. november 2015 kl. 18:48.
Mulig dere oppnår en svak følelse av velbehag og "Indre ro", det er til syvende og sist et smertelindrende legemiddel som kan gjøre deg litt nummen og av den grunn dere får denne roen, men sterk glede og energi er nok placebo. Tramadol har så lav affinitet for μ-opioid at jeg virkelig ikke kan fatte og begripe hvorfor noen vil ty til et så lite potent opiod for å prøve å "ruse seg". At #Fleinsopp1988 sammenligner å ruse seg på Tramadol med Heroin er jo bare patetiskt, det blir som å sammenligne en millimeter med en kilometer. Om dere absolutt skal ødelegge nyrene og leke dere med så unevnverdige legemiddler som dette kan dere også kaste på litt Paracet som forsterker Tramadol's smerte-lindrende effekt, kanskje dette utgjør en sterkere placebo også.
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Mulig dere oppnår en svak følelse av velbehag og "Indre ro", det er til syvende og sist et smertelindrende legemiddel som kan gjøre deg litt nummen og av den grunn dere får denne roen, men sterk glede og energi er nok placebo. Tramadol har så lav affinitet for μ-opioid at jeg virkelig ikke kan fatte og begripe hvorfor noen vil ty til et så lite potent opiod for å prøve å "ruse seg". At #Fleinsopp1988 sammenligner å ruse seg på Tramadol med Heroin er jo bare patetiskt, det blir som å sammenligne en millimeter med en kilometer. Om dere absolutt skal ødelegge nyrene og leke dere med så unevnverdige legemiddler som dette kan dere også kaste på litt Paracet som forsterker Tramadol's smerte-lindrende effekt, kanskje dette utgjør en sterkere placebo også.
Vis hele sitatet...
Det var da voldsomt herr Moralpoliti.
Jeg sammenlignet det ikke med heroin. Herregud. Jeg sammenlignet logikken din med en parallell jeg trodde du ville forstå. Fordi din logikk er som følger: jeg har aldri blitt full på alkohol, ergo kan ingen andre bli det heller.

Det er ingen tvil om at Tramadol gri rus, det står jo i beskrivelsen av legemiddelet. At du aldri fikk den rusen betyr ikke at ingen andre heller fikk det.
Oi oi oi! full Sopp-battle her inne... Jeg lurer også litt på hvordan man definerer rus.. Anyways til TS: Bare brukt det to ganger første gang 350mg andre gang 400 jeg har ingen opiat overhodet så det ga meg en grei buzz dagen derpå med en repareringspils eller to innabords:
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Mulig dere oppnår en svak følelse av velbehag og "Indre ro", det er til syvende og sist et smertelindrende legemiddel som kan gjøre deg litt nummen og av den grunn dere får denne roen, men sterk glede og energi er nok placebo. Tramadol har så lav affinitet for μ-opioid at jeg virkelig ikke kan fatte og begripe hvorfor noen vil ty til et så lite potent opiod for å prøve å "ruse seg".
Vis hele sitatet...
Syntes Tramadol er et ganske nokså annerledes opiod jeg også. Den har et mye høyere innskudd når det kommer til aktivering og styrkning av serotonin og noradrenalin overføring enn andre opiater. I motsetning syntes jeg den både gir en fin antidepp funksjon og samtidig energisk virkning med mild og fin buzz av euofori. Men er man en opiat søker er Nobligan selvfølgelig ikke noe den søkende vil ha først, i hvertfall ikke i rus'sammenheng. Blir jo som å leite etter kodein når du egentlig vil ha oxy.