Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2715
Hei folkens! Forrige uke tok jeg meg selv i å røyke opp 500kr verdt av hasj på rundt en halv uke. Jeg jobber litt i helgene, men tjener ikke på langt nært nok til å fortsette sånn. Dealeren min selger 150kr grammet og er langt fra keen på å gi tilbud, selv om man kjøper mye om gangen. Det jeg lurte på var om noen av dere har noen tips for å bevare hasj/weed. Vurderer å bare røyke i helger, men nå som det er sommerferie gir ikke den tanken like mye mening lenger.
Bonger du? Det gir «mest for pengene» imo, om jeg har et par gram (god) hasj kan det fint vare en uke eller to med daglig røyking om jeg bruker det rett
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Bonger du? Det gir «mest for pengene» imo, om jeg har et par gram (god) hasj kan det fint vare en uke eller to med daglig røyking om jeg bruker det rett
Vis hele sitatet...
Bruker som regel pipe da jeg må lage min egen bong, og får ikke alltid det beste resultatet når jeg gjør det. Har vurdert å bestille på nett, men frakt tar så utrolig lang tid:/
Sitat av Grønt&brunt Vis innlegg
Bruker som regel pipe da jeg må lage min egen bong, og får ikke alltid det beste resultatet når jeg gjør det. Har vurdert å bestille på nett, men frakt tar så utrolig lang tid:/
Vis hele sitatet...
Det tar lengre tid å ikke bestille enn det tar med frakten. Alternativet er jo ikke noe særlig, så bestill!😝
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Grønt&brunt Vis innlegg
Bruker som regel pipe da jeg må lage min egen bong, og får ikke alltid det beste resultatet når jeg gjør det. Har vurdert å bestille på nett, men frakt tar så utrolig lang tid:/
Vis hele sitatet...
Tar ikke så lang tid med frakt hvis du bestiller på headshop.no
Enig med de to over her, bestill deg en billig glassbong og bare smør deg inn med tålmodighet. Har selv kjøpt en del fra DHGate som er veldig rimelig og av grei kvalitet (Varierer fra selger til selger selvsagt). Som nevnt tar det lang tid med slike sider, men plutselig får du en hentemelding og kommer på at faen ja du bestilte jo en bong tidligere, sykt digg følelse. Røyker jeg rent på bongen har jeg 1g med god kvalitet alt fra 2-3 uker med daglig kveldsrøyking. Er greit å ha det i fryseren om det er grønt og du kun skal røyke i helgene, med bruning spiller det ikke så stor rolle så lenge vi ikke snakker om å oppbevare det i flere mnd, selv da har lagringen lite innvirkning på effekten.
Sist endret av SoppVandreren; 23. juni 2018 kl. 19:31.
Weed, om den er tørr, oppbevarer du i et rent syltetøyglass eller lignende i et skap der det ikke er kjempevarmt. Hasj pakker du inn i klingfilm.
Sitat av Klamydiatrollet Vis innlegg
Tar ikke så lang tid med frakt hvis du bestiller på headshop.no
Vis hele sitatet...
Kikka der nå og det så ganske bra ut, takk Vet du om man må være over 18 for å plukke opp varen?
Er flott røykeutstyr butikk på Bryne.

Finner mangen online butikker som selger bonger og relevante ting i norge vis du bare googler.

Har aldri opplevt posten spør om noe annet en å høre hentekoden men postnord er litt jævlig og må se gyldig id.

Men nei må ikke vær 18 for å hente noe, da posten faen ikke vet som er innholdet.

Beste oppbevaringen er det de bruker i USA til og oppbevare ekstrakt i noe ikke klistrende plastik som jeg har aldri sett på nett utenom den butikken jeg nevnte på bryne.
Sist endret av Cloor; 23. juni 2018 kl. 21:39.
Fant ut at shitten varte lengst på vaporizer. Kjøpte en Extreme Q fra Arizer og en milligram vekt. Veide opp små 50 mg kickere og vapet de. Dette fungerte bra i starten, typ 2-3 første dagene. Økte deretter til 75 mg, også videre til 0,1g ettersom toleransen økte. Kunne drøye en grammer en hel uke på denne måten. Pleide å ta meg en såkalt T-break når jeg trengte såpass som 0,2 for å bli skikkelig stein.
Evnt bytt til en annen sort/strain for en periode om du har tilgang på forskjellig stuff.
Denne metoden forutsetter at du har tilgang på prima vare.

Det som blir til overs etter vaping kan du enten røyke på bongen eller lage cannabutter av og lage edibles.
Det er enda ganske bra futt i det om du vaper på lavere temp.
Jeg har kjøpt svære glassbonger fra utlandet før som har blitt åpna i tollen å det glir rett igjennom. Gjorde vel å merke.
Sitat av Furutoppen Vis innlegg
Jeg har kjøpt svære glassbonger fra utlandet før som har blitt åpna i tollen å det glir rett igjennom. Gjorde vel å merke.
Vis hele sitatet...
Bonger er ikke ulovlige å kjøpe men frakten tar bare lengre tid fra utlandet men er som oftest mer for pengende da.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Albinots Vis innlegg
Er flott røykeutstyr butikk på Bryne.
Vis hele sitatet...
Hva heter den? Er den nær kjøpesenteret?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva heter den? Er den nær kjøpesenteret?
Vis hele sitatet...
Privat person med sikkelig butikk.
Hvor er du fra egentlig TS? Godt mulig at det ligger en headshop ikke langt unna deg =)
Kan også være lurt å skaffe seg ny dealer, veldig lett hvis du befinner deg i en større by. Man kan finne mye bra hasj til 100kr/g, alt over den prisen er lureri etter min mening.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Enig med de to over her, bestill deg en billig glassbong og bare smør deg inn med tålmodighet. Har selv kjøpt en del fra DHGate som er veldig rimelig og av grei kvalitet (Varierer fra selger til selger selvsagt). Som nevnt tar det lang tid med slike sider, men plutselig får du en hentemelding og kommer på at faen ja du bestilte jo en bong tidligere, sykt digg følelse. Røyker jeg rent på bongen har jeg 1g med god kvalitet alt fra 2-3 uker med daglig kveldsrøyking. Er greit å ha det i fryseren om det er grønt og du kun skal røyke i helgene, med bruning spiller det ikke så stor rolle så lenge vi ikke snakker om å oppbevare det i flere mnd, selv da har lagringen lite innvirkning på effekten.
Vis hele sitatet...
Gress i kjøleskap økt risikoen for att trikomer skal løsne.
Ville hatt gress i en s.k jamjar for minst oxidering.

Hasj er dock greit i kjøleskap. Finner det enklere att mekke tjall når det er kallt.
Jeg pleier som oftest å røyke en liten jay ute på tur - spesielt nå om sommeren. Terskelen er litt høyere for å røyke opp alt enn om du sitter inne og har en bong tilgjengelig hele tiden. Har ingen erfaring med at venner av meg som bonger bruker noe mindre penger på g - tvert imot. Vil anbefale deg å prøve å røyke 3-4 dager i uken på kvelden og se hvordan det går ihvertfall. Virker mer realistisk enn å bare holde det til helgene.
Sitat av dazezone Vis innlegg
Jeg pleier som oftest å røyke en liten jay ute på tur - spesielt nå om sommeren. Terskelen er litt høyere for å røyke opp alt enn om du sitter inne og har en bong tilgjengelig hele tiden. Har ingen erfaring med at venner av meg som bonger bruker noe mindre penger på g - tvert imot. Vil anbefale deg å prøve å røyke 3-4 dager i uken på kvelden og se hvordan det går ihvertfall. Virker mer realistisk enn å bare holde det til helgene.
Vis hele sitatet...
E vel mer det kraftige hittet som blir nesten avhengigskapende.
Sitat av Albinots Vis innlegg
E vel mer det kraftige hittet som blir nesten avhengigskapende.
Vis hele sitatet...
Ja, det er slik det virker for meg også utifra folk rundt meg. Derfor det har virket best å holde det til jay for det meste og bong/pipe-trekk mer innimellom.