Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  177 49125
Det vises seg sånn at en dude på skolen min

som er opprinnelig fra japan har mange ms 13 tattiser , stort sett overalt på kroppen

Jeg prøvde å spørre han om det, men han bare sier nei, han tilhører ikke ms 13 osv. Prøver alltid å få seg unna.

Det er oslo det er snakk om

Noen som vet om ms 13 opererer i oslo ? Isåfall noe inside info hadde vært kult å fått vite om.
MS 13, Japan? Du tenker ikke på Yakuza da? det er rimelig vanlig med lignende tattoveringer uansett, det er ikke vits i å legge så mye i det
MS-13 er fra USA, og jeg tror de eneste andre landene de er i er noen latin-amerikanske land...
MS-13 er da definitivt i Europa (?). Ikke i samme skala, men mener da å ha fått det med meg.. Men kildene husker jeg ikke og jeg garanterer ingenting.

Det er ihvertfall et stykk sjuk gjengkultur det der.
Sist endret av httpwhat; 8. februar 2010 kl. 17:37.
httpwhat: Da brukte du definitivt det ordet riktig..
Det er nok mangen Nordmenn som syns "MS-13" er kult og vil joine denne "gjengen" i norge, men i Norge så tror jeg nok en slik undergrunds gjeng aldri ville kunne drevet som de gjør i usa feks, men folk syns det er kult og tillhøre noe større, der er som regel "outkast's" som blir rekrutert i en slik gjeng, for de vil tillhøre noe større, folk med lite venner osv.
Dette er noe "Lederene" missbruker, og inkluderer de på alle måter og gir de et brorskap, en måte som folk har brukt i alle århundre, se bare på diverse sekter og relegioner, da tillhører du noe større og du har et brorskap som tar vare på deg.
Sist endret av Andcat; 8. februar 2010 kl. 18:02.
Tror ikke det er særlig mange ms-13 medlemmer i Norge, de ville ikke tjent noe på og oppholde seg her..
Ms 13 er i Norge, men den ms 13 du finner i Norge er bare noe tull, det er et par tullinger som kaller seg det, men som ikke har noen forbindelse med den orginale gjengen å gjøre. Akkuratt som om jeg skulle laget gjeng nå å calt gjengen min for bloods. ( som bloods & crips i america. ) Jeg bor også i Oslo så det er snakk om Oslo ja, så han kompis din er helt sikkert med i en gjeng, men de kaller seg bare ms 13. Og enyways, sånn gjeng liv er crap, vie bor tlivet sitt til dritt. Peace out suckers(Y)
Det som er greia er at det er ikke bare MS 13 som har 13 etter gjengnavnet.
Det er vanlig i sør amerika at 13 er tilføyd etter navnet for å si hvilken mafia de jobber under.
Jeg har hørt at det har kommet noen MS-13 til Norge. Jeg har også sett noen folk med MS tattoveringer på gata. Det var en jeg snakka med som sa at de tar hvem som helst inn i gjengen i Norge, ikke bare latin-amerikanere.
Sitat av Anders89 Vis innlegg
Det som er greia er at det er ikke bare MS 13 som har 13 etter gjengnavnet.
Det er vanlig i sør amerika at 13 er tilføyd etter navnet for å si hvilken mafia de jobber under.
Vis hele sitatet...
Ja men de folka som sier de er ms 13 i Norge, mener at de "stammer" fra Mara Salvatrucha ( Ms 13 ) fra America.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Det er en god del signinger med ms 13 i Oslo sentrum, men det er mest sannsynlig noen som yellow fellow nevner.
Sannynlighvis ingen som driver med graffiitti som skriver dette, siden signingene er helt spesielle.
(lite typisk "taggeskrift")
Jeg har også hørt at det var en meksikaner som kjøpte opp halve lokalet til butikken Flava og at han driver et tattoverings studio der nå som heter "Tattoo 13".
Vet om noen folk på rundt 15-17års alderen som driver og tror de er skikkelig ghetto og går rundt med ms 13 tattovering .
ms 13 er fra ergentinia!! ar en venn derifra. er mye i mc miljøer selv og vet at ms 13 er verden over!! og ikke til å kødde med. er du i ms 13 får du hjelp uansett hvor du er i verden
Sitat av speedy902 Vis innlegg
ms 13 er fra ergentinia!! ar en venn derifra. er mye i mc miljøer selv og vet at ms 13 er verden over!! og ikke til å kødde med. er du i ms 13 får du hjelp uansett hvor du er i verden
Vis hele sitatet...
Det er tull. Jeg har sett noen av de såkalte ms 13 "medlemme" det er små unger på 15 år som leker smarte. greit nokk de er der for deg, men hva slaks liv for du ut av det? null framtid, bare kriminalitet osv? WUHU! du har planer med livet ditt hvis du blir medlem ass=D=D=D
Sitat av yellow_fellow Vis innlegg
Det er tull. Jeg har sett noen av de såkalte ms 13 "medlemme" det er små unger på 15 år som leker smarte. greit nokk de er der for deg, men hva slaks liv for du ut av det? null framtid, bare kriminalitet osv? WUHU! du har planer med livet ditt hvis du blir medlem ass=D=D=D
Vis hele sitatet...
hørt om brøderskap før? noen som alltid er der hver gang alle andre svikter deg?
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Jeg har også hørt at det var en meksikaner som kjøpte opp halve lokalet til butikken Flava og at han driver et tattoverings studio der nå som heter "Tattoo 13".
Vis hele sitatet...

Vært der selv, tror personlig det bare er jug!
Men stussa når jeg kom inn der, masse drittunger som satt der og den latinske rappen gikk for fult på stereoen!

Men, om MS13 hadde etablert seg i Norge hadde dem gjort det på måte så ingen av oss viste om det!
Sitat av speedy902 Vis innlegg
hørt om brøderskap før? noen som alltid er der hver gang alle andre svikter deg?
Vis hele sitatet...
oer med outlaws norge og jeg har ikke merket noe til kriminalitet innenfor klubb/klubbhuset og dette er det veldig missforstått miljø. tenk deg en syklubb for mc folk/gjeng folk.

det er mye kriminalitet i gjeng miljøer men du må ikke sverte ned på det når du ikke hvet hv du snakker om. det er også farlig å snakk dritt om gjenger!!bare sier det! slutt med det!

sant det du sier Cartman Jr: Men, om MS13 hadde etablert seg i Norge hadde dem gjort det på måte så ingen av oss viste om det!

man vil ikke ha stress med politiet
Sitat av speedy902 Vis innlegg
hørt om brøderskap før? noen som alltid er der hver gang alle andre svikter deg?
Vis hele sitatet...
HAAHAH xD hørt om gode kompiser? de er jo der for de guansett, uten alt dopet å det som dreier seg rundt å være ms 13 medlem.
ms 13 er i uansett land du kommer til som noen av dere sier, disse 15åringene er nok ikke i den orginale gjengen. sett et program på discovery rundt ms 13 og for og bli medlem i den gjengen er inngangsbiletten og drepe. alle i den gjengen er mordere og de styrer x antall fengsler i utlandet. ms13 er ikke en pusegutt gjeng=P
Sitat av TropicThunder Vis innlegg
ms 13 er i uansett land du kommer til som noen av dere sier, disse 15åringene er nok ikke i den orginale gjengen. sett et program på discovery rundt ms 13 og for og bli medlem i den gjengen er inngangsbiletten og drepe. alle i den gjengen er mordere og de styrer x antall fengsler i utlandet. ms13 er ikke en pusegutt gjeng=P
Vis hele sitatet...
Nei, men den versonen de har i Norge er. det e det jeg vil fram til-_-

Sitat av yellow_fellow Vis innlegg
Nei, men den versonen de har i Norge er. det e det jeg vil fram til-_-
Vis hele sitatet...
Mente de i Norge er en gjeng som later som om de er ms 13. de er bare drittunger uten no tillknytning til den ekte gjengen.
Den virkelige MS13 finnes nok ikke i Norge, det er bare feilstartede rykter, av blant annet "tøffe" kids og andre "gangsters".
HA og Bandidos er altfor dominerende i Norge til at nye gjenger hadde tjent noe på å etablere seg her. Brorskap i slike gjenger? Det forekommer ikke med mindre man sitter greit høyt oppe på stigen, i hvert fall ikke i samme grad som i Sør Amerika.
Sitat av yellow_fellow Vis innlegg
Nei, men den versonen de har i Norge er. det e det jeg vil fram til-_-



Mente de i Norge er en gjeng som later som om de er ms 13. de er bare drittunger uten no tillknytning til den ekte gjengen.
Vis hele sitatet...
ja det er helt riktig! blir helt enkelt for dumt og late som du er med i en værsting gjeng når du er en liten drittunge! hadde et medlem fra den ekte gjengen kommet til en med ms 13 tattovering og stilt kontroll spørsmål om gjengen og funnet ut at han faktisk ikke er med i den gjengen, kunne han ha blitt drept. de som ikke er medlemmer og går med de tattoveringene skjer det noe drastisk med! det ble fortalt i en ms13dokumentar fra en medlem i gjengen!
Sitat av TropicThunder Vis innlegg
ms 13 er i uansett land du kommer til som noen av dere sier, disse 15åringene er nok ikke i den orginale gjengen. sett et program på discovery rundt ms 13 og for og bli medlem i den gjengen er inngangsbiletten og drepe. alle i den gjengen er mordere og de styrer x antall fengsler i utlandet. ms13 er ikke en pusegutt gjeng=P
Vis hele sitatet...
http://www.demokraten.no/lokalnytt/article4813289.ece
Totalt ble 29 personer drept i 2009.
Da må MS13 i Norge bestå noen få skikkelig bad ass hardinger, noe jeg tviler på!

Sjekk fakta bedere neste gang ikke vær god troende og tro på alt du hører
Sitat av speedy902 Vis innlegg
oer med outlaws norge og jeg har ikke merket noe til kriminalitet innenfor klubb/klubbhuset og dette er det veldig missforstått miljø. tenk deg en syklubb for mc folk/gjeng folk.

det er mye kriminalitet i gjeng miljøer men du må ikke sverte ned på det når du ikke hvet hv du snakker om. det er også farlig å snakk dritt om gjenger!!bare sier det! slutt med det!

sant det du sier Cartman Jr: Men, om MS13 hadde etablert seg i Norge hadde dem gjort det på måte så ingen av oss viste om det!

man vil ikke ha stress med politiet
Vis hele sitatet...
haha, gammel er du? sett noen mafier filmer i dt siste eller?
Sitat av speedy902 Vis innlegg
ms 13 er fra ergentinia!! ar en venn derifra. er mye i mc miljøer selv og vet at ms 13 er verden over!! og ikke til å kødde med. er du i ms 13 får du hjelp uansett hvor du er i verden
Vis hele sitatet...
Nei, MS-13 ble opprettet av to Latin-Amerikanere i Los Angeles eller noe i USA.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
http://www.demokraten.no/lokalnytt/article4813289.ece
Totalt ble 29 personer drept i 2009.
Da må MS13 i Norge bestå noen få skikkelig bad ass hardinger, noe jeg tviler på!

Sjekk fakta bedere neste gang ikke vær god troende og tro på alt du hører
Vis hele sitatet...
i norge ja! er nok ikke her de hardeste gutta er gitt.. for god troende er jeg nok ikke. snakker bare av fakta som er bevist i en dokumentar fra et fengsel i usa som ms styrer!=)
Blir lei av altfor mange fanboys og folk som har hørt/sett/veit.

last ned Gangland dokumentaren, Ross Kemp on gangs fra TPB og lær litt. google gjerne også samt wiki

MS 13 ligger i dag under La eMe, den Meksianske Mafian, grunnen til at MS har 13 bak gjengen sin er pga. bokstaven M som i La eMe er fordi at dette er den 13 bokstaven i alfabetet. Så over til Sûrenos og Nortens som alltid slåss mot hverandre.

Og som sagt tidligere MS hadde nok blitt slått hardt ned på av HA/Bandidos/Outlaws/Coffin...

Så til alle gærne 15 åringer som tror at MS er i Norge - FEIL!

Beklager evt feil eller mangler PM meg gjerne for å rette opp
Sitat av TropicThunder Vis innlegg
i norge ja! er nok ikke her de hardeste gutta er gitt.. for god troende er jeg nok ikke. snakker bare av fakta som er bevist i en dokumentar fra et fengsel i usa som ms styrer!=)
Vis hele sitatet...
Herregud, dette blir for dumt!
MS 13 finnes i USA. Det skal du ha, du har klart og finne ut det!

Men det finnes IKKE i Norge!
De er heller ikke fra Argentina. Du må sjekke ting bedere, ikke høre på folk fordi noen i 10 klasse sa det, og du går i 8 og ser opp til dem!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er ikke MS 13 kun for latino folk ??
MS 13 opererer ikke kriminelt i norge men det er blitt observert flere medlemmer diverse steder i oslo sine gater.

Tviler på at en fra japan er med i den gjengen når hovedparten består av Salvadorans, Hondurans, Guatemalans, and Nicaraguans.

Og hvis han er ung så ville han nok bli informert om at de ikke lengre har ms 13 tattoos på seg mainly fordi det skiller seg veldig ut fra mengden og blant annet kan politiet lett kjenne igjen hvem som er medlemmer og ikke.
Det har seg faktisk sånn at et par originale MS medlemmer har begynt å rekruttere i Norge. Men disse 13-16 åringene som er rekrutert hittil har ingen aning om hva det å være et gjengemedlem dreier seg om. Disse originale medlemmene har også kuttet ut "jumping inn" sermonien, der man får juling i 13 sekunder, grunnet pusegutt nivået vi her i landet ligger på i forhold til der dem kommer fra. Så med andre ord, disse 13-14 åringene man ser i svære gjenger i Oslo-sentrum, er på en måte ekte MS, men langt ifra det de 2 originale medlemmene (velger å ikke si noen navn) hadde planlagt.
Sitat av Hatebreeder Vis innlegg
Det har seg faktisk sånn at et par originale MS medlemmer har begynt å rekruttere i Norge. Men disse 13-16 åringene som er rekrutert hittil har ingen aning om hva det å være et gjengemedlem dreier seg om. Disse originale medlemmene har også kuttet ut "jumping inn" sermonien, der man får juling i 13 sekunder, grunnet pusegutt nivået vi her i landet ligger på i forhold til der dem kommer fra. Så med andre ord, disse 13-14 åringene man ser i svære gjenger i Oslo-sentrum, er på en måte ekte MS, men langt ifra det de 2 originale medlemmene (velger å ikke si noen navn) hadde planlagt.
Vis hele sitatet...
Tja, hva er ''kildene'' dine?
Historier på skolen? eller har du kontakt med MS13 ?
kilden er en av de to originale, som nå bor i Oslo.
Sist endret av Hatebreeder; 18. februar 2010 kl. 18:52.
ms 13 i norge ? høres usannsynlig ut:P
Er sikkert mange ungdommer som siger rundt og tror de er "The real deal" men tviler sterk på at det er noe spessielt med dem noen plass i norden. Men jeg bor ikke i oslo, så vet egentlig ikke hvordan gjeng miljøet der er . Men det er mange andre gjenger i norge som a og b gjengen, men syntest dette er egentli ganske domt opplegg. var fett da jeg var 14 men
daffa godt etter tid
Han jobber på tatto 13

Fikk jeg ut av han , som sakt ble nevnt her at en dude kjøpte øverste delen av flava i karl johan, og starta Tatto 13

Men han har tatoveringer overalt, liksom 13 over fuckings alt
Ja det stemmer Itsnotover, men jeg kan desverre ikke gå nærmere inn på hvem disse personene er.
Sitat av Hatebreeder Vis innlegg
Det har seg faktisk sånn at et par originale MS medlemmer har begynt å rekruttere i Norge. Men disse 13-16 åringene som er rekrutert hittil har ingen aning om hva det å være et gjengemedlem dreier seg om. Disse originale medlemmene har også kuttet ut "jumping inn" sermonien, der man får juling i 13 sekunder, grunnet pusegutt nivået vi her i landet ligger på i forhold til der dem kommer fra. Så med andre ord, disse 13-14 åringene man ser i svære gjenger i Oslo-sentrum, er på en måte ekte MS, men langt ifra det de 2 originale medlemmene (velger å ikke si noen navn) hadde planlagt.
Vis hele sitatet...
Hørte noen rykter som ligner, bare at da er det slik at de venter i 5 år før de starter ordentlig så disse kidsa er rundt 20 og da er svære nok til å starte ordentlig.
Er jo kjent at MS13 har spredd seg til Europa, da spesielt Spania. Så at de har forgreininger til Norge er det vel liten tvil om. Det er nok ikke typiske gategjenger akkurat, men heller ett par stykker som selger kokain for de eller noe sånt.
jaja, ungene blir rekrutert når dem er 13-14 år og aner ikke hva dem setter seg inn i. Også om et par år når kanskje er blitt litt smartere i huet, innser dem at de er med i denne gjengen får resten av livet, med alle tattoveringene og kriminaliteten, men da er det allerede får sent. Det er den slue metoden som de eldre latino-gutta benytter seg av, ikke bare i Norge.
Så et program på Discovery om MS13 for noen år sida. De har et litt spesielt rituale du må gjennomgå om du skal inn i gjengen, 13 sekunder der resten av gjengen denger deg som om du skulle vært nemesisen dems. Dette foregikk hvertfall på stedet der de begynte med MS13. Skulle ikke forundre meg om de er i Norge. For jeg vet at de er spredt mest utover Amerika men mye til Europa og. Men det virker lite trolig eller det vil hvertfall ta tid før de blir så store som de er i USA. Kan ikke si jeg har sett mer en par sånne tatoveringer sjøl på noen folk i singlett med bandana og gangster look. Tror mange andre folk i mindre gjengmiljøer vi har her i landet tatoverer seg for show med MS13 motiver, eller bare helt vanlige folk også for den saks skyld.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Så et program på Discovery om MS13 for noen år sida. De har et litt spesielt rituale du må gjennomgå om du skal inn i gjengen, 13 sekunder der resten av gjengen denger deg som om du skulle vært nemesisen dems. Dette foregikk hvertfall på stedet der de begynte med MS13. Skulle ikke forundre meg om de er i Norge. For jeg vet at de er spredt mest utover Amerika men mye til Europa og. Men det virker lite trolig eller det vil hvertfall ta tid før de blir så store som de er i USA. Kan ikke si jeg har sett mer en par sånne tatoveringer sjøl på noen folk i singlett med bandana og gangster look. Tror mange andre folk i mindre gjengmiljøer vi har her i landet tatoverer seg for show med MS13 motiver, eller bare helt vanlige folk også for den saks skyld.
Vis hele sitatet...




Ahh du mener Ross Kemp on gangs ? =p
Sitat av MosherNOR Vis innlegg
Ahh du mener Ross Kemp on gangs ? =p
Vis hele sitatet...
Ja visst faen, andre sesong mener jeg
Det er jo som å tattovere en Firkløver ved øyet og si att du tilhører " Et Ariske Broderskapet ".
Sitat av TropicThunder Vis innlegg
ms 13 er i uansett land du kommer til som noen av dere sier, disse 15åringene er nok ikke i den orginale gjengen. sett et program på discovery rundt ms 13 og for og bli medlem i den gjengen er inngangsbiletten og drepe. alle i den gjengen er mordere og de styrer x antall fengsler i utlandet. ms13 er ikke en pusegutt gjeng=P
Vis hele sitatet...
Det er ikke sant at inngangsbilletten er å drepe, vet ikke hvor du har hørt dette? Inngangsbilletten er rett og slett bare å få juling av de 5 sterkeste gjengmedlemmene i 13 sekunder.
Uff syns rett og slett dette er en dritt thread, sorry.

Altfor mye "rykter" og "jeg har hørt" drit her.

Syns alle rett og slett kan se på den Ross kemp on gangs episoden som handler om MS13 før de poster noe mer, så slipper denne threaden å ligne enda mer på et barne Se&Hør.
Sitat av Eucaa Vis innlegg
Det er ikke sant at inngangsbilletten er å drepe, vet ikke hvor du har hørt dette? Inngangsbilletten er rett og slett bare å få juling av de 5 sterkeste gjengmedlemmene i 13 sekunder.
Vis hele sitatet...
Skjer om du er så hardcore at du gir alle 5 juling?
Sitat av Baaden Vis innlegg
Skjer om du er så hardcore at du gir alle 5 juling?
Vis hele sitatet...
Saken er ikke at du skal sloss med dem...
Du skal kaste deg under dem, og _la_ deg bli banket... Slått, sparket osv.

I en sånn situasjon er 13 sekunder lenge.