Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3909
Hey freaks!
Nå nærmer Gatebil treffet i Rudskogen seg fryktelig fort!
Så jeg lurte på om det var mangen freaks så skulle?
Har egentlig sitt veldig lite bil relaterte tråder på freak, så er ganske skeptisk til hvor mangen bil intreserte freaks det er det ute!

Jeg har aldri vert på treffet før, og har ikke peiling på hvordan det ''funker'' utenom det som står på nettsiden tilGatebil.
Så har naturlig vis ett par spørsmål og ting jeg lurer ang opplegget rundt det og selve treffet.
Er det aldersgrense for og sove i telt inne på campene?
Hvor stort er hele området? Gå avstand til alt?
Er det noe underholdning utenom bane kjøring? Foreksempel konserter eller liggnende på kvelden?
Bryr arrangørene seg om det blir gjerne blei en litt høylydt fest på kvelden?
Kryr det av purk? Tenker mest på hunder og hasj.
Og hvordan er det med grensehandel på Strømstad? Regner med tollvesenet kjører litt ekstra kontroller i og med at det er så stort treff som også er rettet mest mot ungdom?

Skal du dit?
Tenker evnt på og kansje samle litt freaks og fyre opp en bra fest på kvelden!
Sriv gjerne litt tips du finner relevante til tråden!
▼ ... noen uker senere ... ▼
sertifisert idiot
Hey freaks!
Nå nærmer Gatebil treffet i Rudskogen seg fryktelig fort!
Så jeg lurte på om det var mangen freaks så skulle?
Har egentlig sitt veldig lite bil relaterte tråder på freak, så er ganske skeptisk til hvor mangen bil intreserte freaks det er det ute!

Jeg har aldri vert på treffet før, og har ikke peiling på hvordan det ''funker'' utenom det som står på nettsiden tilGatebil.
Så har naturlig vis ett par spørsmål og ting jeg lurer ang opplegget rundt det og selve treffet.
Er det aldersgrense for og sove i telt inne på campene?
- tror ikke det, så vertfall masse unger løpendes rundt, men i "partycampen" tror jeg man må væra over 16 år.

Hvor stort er hele området? Gå avstand til alt?
- vi sov på den campen som er lengst unna banen, da blir det endel gåing, men det er overlevbart, men husk en ting, det er jævlig lite dasser.

Er det noe underholdning utenom bane kjøring? Foreksempel konserter eller liggnende på kvelden?
- Plumbo kommer jo nesten alltid, resten av underholdninga er å lese på gatebil.no(se etter Aftertrack)

Bryr arrangørene seg om det blir gjerne blei en litt høylydt fest på kvelden?
- ikke det vi la merke til, siste kvelden ble det stoppet en fest som var rett ved siden av oss, men da var vell kl 0700, og de stengte fordi de var redd folk skulle kjøre i fylla hjem!

Kryr det av purk? Tenker mest på hunder og hasj.
- så en politibil, den var på omerådet nesten hele tiden, men tror ikke jeg kunne se noen hund

Og hvordan er det med grensehandel på Strømstad? Regner med tollvesenet kjører litt ekstra kontroller i og med at det er så stort treff som også er rettet
mest mot ungdom?
-vi dro til sverige og handla, og ingen kontroll da vi kjørte hjem igjen, tror det var ca i 1500 tiden på lørdagen


Skal du dit?
- skal ikke før det i september dessverre, ellers hadde det v'rt awesome med en freak camp ellrno bare å sende PM hvis du heller drar i september da blir jeg å finne med en haug med partytelt xD
Tenker evnt på og kansje samle litt freaks og fyre opp en bra fest på kvelden!
Sriv gjerne litt tips du finner relevante til tråden!

bare å stille flere spørsmål, kan ikke alt om gatebil, men kan prøve å svare så godt jeg kan
Kommer jo ann på hvor gammel du er, er du over 18 får du mer ut av det, stripping osv. Men jeg er bare 17 og har vært endel ganger på disse treffa for å sett på, og det er knall artig! Jeg får desverre ikke anledning til å dra denne gangen.
Vurderer turen iår også, men kommer litt ann på været! Er det OK vær torsdags morgen så drar eg
Jeg er og avhengig av været! gidder ikke om det skal hølje ned, er en grei distanse å reise og da.....
Vi skar! Er som regel en gjeng av oss som drar...

Det er ingen aldersgrenser... Det er iallefall ingen sjekk så viss du ikke ser helt babyface ut så går det greit. Politi er det lite av, men det er bra med vakter fra vaktselskapet. Så jeg regner vel med at viss de finner noe hasj så sier de ifra...
Har vært på flere biltreff! Maxpower, gatebil, american etc
Har ikke peiling på kor Rudskogen er
Sitat av xaine Vis innlegg
Har vært på flere biltreff! Maxpower, gatebil, american etc
Har ikke peiling på kor Rudskogen er
Vis hele sitatet...
rudskogen er visst like ved rakkestad
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
rudskogen er visst like ved rakkestad
Vis hele sitatet...
Trønder æ
Sitat av xaine Vis innlegg
Trønder æ
Vis hele sitatet...
10 minutter fra Sarpsborg. En halvtime fra svenskegrensa.
Sitat av Landsbyidioten Vis innlegg
10 minutter fra Sarpsborg. En halvtime fra svenskegrensa.
Vis hele sitatet...
"svenskegrensa" var ikke veldig spesifikt
Jo, når han skriver om Sarpsborg i samme innlegg.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
"svenskegrensa" var ikke veldig spesifikt
Vis hele sitatet...
Hvis du faen ikke veit hvor i landet Sarpsborg ligger, bør du komme deg tilbake på skolebenken og skaffe deg et grunnlag av kompetanse om norsk geografi.

Eventuelt er det på høy tid å skaffe seg et fjernsynsapparat.
Sitat av Landsbyidioten Vis innlegg
Hvis du faen ikke veit hvor i landet Sarpsborg ligger, bør du komme deg tilbake på skolebenken og skaffe deg et grunnlag av kompetanse om norsk geografi.

Eventuelt er det på høy tid å skaffe seg et fjernsynsapparat.
Vis hele sitatet...
Skal si meg enig i geografi-argumentet ditt, men jeg kan ikke påstå at jeg ser mye til Sarpsborg på fjersynet altså.
Sitat av Landsbyidioten Vis innlegg
Hvis du faen ikke veit hvor i landet Sarpsborg ligger, bør du komme deg tilbake på skolebenken og skaffe deg et grunnlag av kompetanse om norsk geografi.

Eventuelt er det på høy tid å skaffe seg et fjernsynsapparat.
Vis hele sitatet...
fjernsynsapparat har jeg 2 av i samme rom, så det er ikke så farlig jeg skjønte forsåvidt hvor han mente, men kan ikke mye stedsnavn... ikke at det er så viktig, har ikke planer om å reise uansett
Det vart fort en heller impulsiv spontantur fra det fagre vestland til Sverige, etterfulgt av gatebil på Rudskogen!
Vi blir nok en 5-6 biler nedover og noen campingvogner. Regner med det blir full blæst og noen brukne kragebein, noe mindre blir en gedigen skuffelse!
Awesome at det ble fart i denne tråden igjenn!
Ser ut som været skal bli helt OK, litt små regn, men hey! Vi er vell alle vantette?
Ellers tror jeg treffet blir awesome og håper mest mulig folk tar turen!
Ønsker ihvertfall alle en kjempe tur!
Da var det bestemt for våres del ihvertfall, drar i morgen kveld(Torsdag), så er nok på campen rundt 23:00.
[quote=McLovin;2635802] Regner med det blir full blæst og noen brukne kragebein, noe mindre blir en gedigen skuffelse![/QUOTyE]

Hvorfor er det et mål? Skal du slåss?

Var på rudskogen 1 gang, dritdårlig. Bare gjørme, dyrt som faen bare for å komme inn, piss overalt, dårlig plass til telt. Jeg vil si det er ingen vits i å dra med mindre du er over middels interessert i bil.
Tror jeg tar turen! tar toget torsdag natt og ankommer nok rudskogen fredag morgen.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Var på rudskogen 1 gang, dritdårlig. Bare gjørme, dyrt som faen bare for å komme inn, piss overalt, dårlig plass til telt. Jeg vil si det er ingen vits i å dra med mindre du er over middels interessert i bil.
Vis hele sitatet...
Da er det nok heller du som har hatt uflaks! Har vært på Gatebil 4 år på rad nå, og det er like insane hver gang! Ja, eg er over middels int. i bilder, men et av årene var eg kun på banen i 20 min, brukte resten av weekenden rundt om kring på campene, helt nydelig! Det med at det er dårlig med camp plasser, det må ha vært fordi dere kom fredag/lørdag? Det kommer så utrolig mange folk, og da blir det fort fullt, så eg drar alltid på torsdag for og sikre god camp spot. Det finns også camp som ikkje er på et jorde, men som har grus underlag, da slipper du søyledammene.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hvorfor er det et mål? Skal du slåss?
Vis hele sitatet...
Nei, det er jeg virkelig ikke typen til, og det er heller ikke helt min greie. Men full fart blir det i alle tilfelle!
Sitat av McLovin Vis innlegg
Det vart fort en heller impulsiv spontantur fra det fagre vestland til Sverige, etterfulgt av gatebil på Rudskogen!
Vi blir nok en 5-6 biler nedover og noen campingvogner. Regner med det blir full blæst og noen brukne kragebein, noe mindre blir en gedigen skuffelse!
Vis hele sitatet...
Faen nå ble jeg nysjerrig på hvor du bor..
Har noen bekjennte fra Vestlandet som reiser ned med 6biler og noen camping vogner!