Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1977
Noen som har lagt merke til tunnelen som går parallellt med togskinnene på Stavanger S., er det den som ender opp nede med egon? Er den åpen? Kan ta bilde hvis jeg får tid en dag...
Er ganske sikker på at det er den som ender opp ved siden av Dolly Dimples, du ser jo skinnene som går ned mot vågen. Det begynner vel å bli noen år siden den stengte.

Tror den er stengt, iallefall fra dolly-siden.
Det er en gammel togtunnel som ble brukt til frakt og leveranse. Før gikk det togskinner langs vågen og det ble nok brukt mye til frakt av materialer og leveranser til industrinæringen. Tror også det fra stopp lenger nede mot vågen før. Den går helt til rutebilstasjonen ja. Men den er "stengt" av, er nå bare å hoppe over gjerdet, før var det hull i det også husker jeg. men jeg ville vært litt forsiktig med å gå inn nattestid. Sist meg og noen kompiser var det (5-6 år siden) traff vi på en mindre hyggelig narkoman :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fjellmannen
ragedAsian's Avatar
Trådstarter
Sent svar fra meg men takk! Er en ting til jeg lurer på, men skal få tatt bilde først (er en form for inngang lenger ute...)