Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 6812
Hei

Jeg har tenkt til og filme litt ulovlig kjøring og legge ut på youtube.. Kjøring ifra politiet med crosser osv.. Hva er sjangsen for og bli tadd i ettertid?
Ingen plasser der vi syntes i filmen uten hjelm.
Kan di arrestere meg i ettertid vist di ser meg senere?

Trenger litt informasjon
Et spørsmål: Hvorfor?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av komplettdamepc Vis innlegg
Kan di arrestere meg i ettertid vist di ser meg senere?
Vis hele sitatet...
Er det veldig vanskeleg å forstå prinsippa i norsk rett? Greier dei å dokumentere at det var deg (IPen du lasta opp fra, mobilspor, kle etc), så kan dei få deg dømt for det. Og om du er intelligent nok til å dokumentere eigne lovbrot... vel, gratulerer.
Sitat av 4Rooted Vis innlegg
Et spørsmål: Hvorfor?
Vis hele sitatet...
Mer utdypende. Hvorfor vil du legge ut skrytevideo av deg som foretar lovbrudd?
Uansett om du tror du er safe, så kan du likevel bli tatt.
Du kan ikke bli arrestert for å ha filmet kjøringen, og om det ikke vises et ansikt på personen som kjører har de ingen konkrete beviser..Bør også passe på diverse skilt på bil/scooter/moped eller hva dere nå enn kjører med.
OM politiet ser filmen kan de ta kontakt med deg eller han/hun som eier kontoen og prøver å få deg til å innrømme ulovlighetene.. Bare lat som du ikke aner hva de snakker om så skal det gå greit. Det er igjen OM de tar kontakt. Det er over 100 timer materiale som blir lastet opp på youtube i minuttet, så sjansene er små.
Bare pass på å ikke laste de opp på facebook-profilen din eller noe sånt
Tenkte på videoer som dette; http://www.youtube.com/user/Superretards/videos


Se her; http://www.youtube.com/watch?v=fuicN-8T8j0

Sitat av WopWop Vis innlegg
Du kan ikke bli arrestert for å ha filmet kjøringen, og om det ikke vises et ansikt på personen som kjører har de ingen konkrete beviser..Bør også passe på diverse skilt på bil/scooter/moped eller hva dere nå enn kjører med.
OM politiet ser filmen kan de ta kontakt med deg eller han/hun som eier kontoen og prøver å få deg til å innrømme ulovlighetene.. Bare lat som du ikke aner hva de snakker om så skal det gå greit. Det er igjen OM de tar kontakt. Det er over 100 timer materiale som blir lastet opp på youtube i minuttet, så sjansene er små.
Bare pass på å ikke laste de opp på facebook-profilen din eller noe sånt
Vis hele sitatet...
Okey takk! Endelig noen som har "skjønt" det
Tapere - håper de som gjør slikt blir tatt.

Det skal ikke mye til for å bli tatt, et lite hint er nok til at politiet er etter deg.
Med litt ressurser kan enhver person finne ut hvem som kjørte av de filmene du viste oss, inkludert en politimann.
De fleste som holder på slik blir tatt, så gi deg ihvertfall mens leken er god.

Tror forresten ingen av de som har blitt tatt har regnet med at det skulle skje.
Sitat av Automatiker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Skrev jo at det ikke skulle være noen plass der man så ansikte i vidoen

Sitat av kjerstin Vis innlegg
Tapere - håper de som gjør slikt blir tatt.

Det skal ikke mye til for å bli tatt, et lite hint er nok til at politiet er etter deg.
Med litt ressurser kan enhver person finne ut hvem som kjørte av de filmene du viste oss, inkludert en politimann.
De fleste som holder på slik blir tatt, så gi deg ihvertfall mens leken er god.

Tror forresten ingen av de som har blitt tatt har regnet med at det skulle skje.
Vis hele sitatet...
Den youtubekanalen jeg likte i posten har drevet med det i 6 år uten og bli tadd.
Jeg tenkte bare og laste opp ett klipp som varer i 2-3 minutter
Sitat av komplettdamepc Vis innlegg
Skrev jo at det ikke skulle være noen plass der man så ansikte i vidoen
Vis hele sitatet...
Det skal mindre til enn et ansikt for at politiet kan ane mistanke.
I Norge gir vel sted og type motorsykler mye mer enn i andre land.
(med tanke på få motorsykler og lite land)
Sitat av Automatiker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
De tok han kisen der fordi de så ansiktet hans i speilet og derfor hadde beviser.
Om man skal kjøre villmann og ikke vil bli tatt så er det sånne små detaljer som er forskjellen på om man blir tatt eller ikke. Ingen beviser på at det er en konkret persom = uskyldig.
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Det skal mindre til enn et ansikt for at politiet kan ane mistanke.
I Norge gir vel sted og type motorsykler mye mer enn i andre land.
(med tanke på få motorsykler og lite land)
Vis hele sitatet...
Vist dem ikke ser noe ansikt i vidoen, hvordan kan di bevise at det er jeg som kjører på vidoen?
Sitat av komplettdamepc Vis innlegg
Vist dem ikke ser noe ansikt i vidoen, hvordan kan di bevise at det er jeg som kjører på vidoen?
Vis hele sitatet...
Har du meldt den stjelt mener du?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av komplettdamepc Vis innlegg
Vist dem ikke ser noe ansikt i vidoen, hvordan kan di bevise at det er jeg som kjører på vidoen?
Vis hele sitatet...
Tjeh.

Din sykkel. Mobilen din er i området. Lasta opp frå din youtubekonto. Du har kommentert den. Kle stemmer med dei du har heime.

Du kan jo prøve å overtale dei om at det er andre, men lykke til.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Tjeh.

Din sykkel. Mobilen din er i området. Lasta opp frå din youtubekonto. Du har kommentert den. Kle stemmer med dei du har heime.

Du kan jo prøve å overtale dei om at det er andre, men lykke til.
Vis hele sitatet...
Min sykkel? Hvordan kan di bevise det? Kan være flere som har likkens.

http://www.youtube.com/user/KtmWenzell

Han der er fra Norge og har ikke blitt tatt.
Sitat av komplettdamepc Vis innlegg
Min sykkel? Hvordan kan di bevise det? Kan være flere som har likkens.

http://www.youtube.com/user/KtmWenzell

Han der er fra Norge og har ikke blitt tatt.
Vis hele sitatet...
Altså, ingen sier at du blir tatt, bare svarer på spørsmålet ditt.

Han der kjører litt bakdekk, tror ikke politiet orker engang.
Du skal kjøre ifra politiet, du blir nok prioritert over han der.
Sitat av komplettdamepc Vis innlegg
Skrev jo at det ikke skulle være noen plass der man så ansikte i vidoen



Den youtubekanalen jeg likte i posten har drevet med det i 6 år uten og bli tadd.
Jeg tenkte bare og laste opp ett klipp som varer i 2-3 minutter
Vis hele sitatet...
For å være helt ærlig. Jeg synes det rett og slett er direkte lavpanna, at noen setter andre trafikanters liv og helse i fare, for å vise et desperat forsøk på å være kul! Hvis vi har flaks, holder det med at du har brukt brukernavnet fra før f.eks. Facebook. Så kan politiet legge samme 2+2. For det er ikke sikkert, at dem trenger dataene, som Slashdot nevner. For etter det jeg skjønner, er dem innom her ganske ofte og titter.

Men det er en hyggelig ting da! Det er ikke ofte jeg ser, at noen som er dårligere i norsk enn meg!
Sitat av komplettdamepc Vis innlegg
Min sykkel? Hvordan kan di bevise det? Kan være flere som har likkens.
Vis hele sitatet...
Politiet har register på alle makne motorsykler og andre doninger i Norge. Dem kan også velge ut etter bygd og by. Så la oss si, at det er en til der du bor med maken sykkel. Så har dem kanskje mobilbevis på at han var et helt annet sted, mens du kjørte.

Men bare driv på, å spikre spiker i din egen kiste! Det er ditt liv!

Men husk, at hvis forsikringsselskapet kan bevise, at du grisekjører mye i en rettssak gjeldende skade på andre. Så kan det hende du blir gjeldsslave resten av livet. For det er ikke sikkert dem gidder å betale så mye erstatning for din grisekjøring.
Ikke ofte jeg leser artikler i avisene om folk som har blitt arrestert fordi de har lastet opp sånne videoer. Det har kanskje skjedd, men ikke ofte.
http://www.nettavisen.no/nyheter/article3424794.ece

Er enig med et par stykker her, hvorfor?
Når ble youtube konto personinformasjon? Skal lage meg 1000 youtube accounter da. Og det finnes mye offentlige nettverk, så skjønner ikke hva som skulle være noia, er jo bare å laste opp på ett bibliotek feks.
Sist endret av kimmy9gga; 15. desember 2013 kl. 23:38.
Var en lokal her eg bur som låg ut video av at han kjørte i nesten 300 på bakhjule med en Gsxr inni en tunnel, ironiske her er at youtube brukeren hans er etterhavnet hans med noe tall :P
Haugesunds avis ringte til MC klubben her som han faktisk er talsperson for eller noe sånt og spurte han ut om kjøringen, dette fikk jo seff purken lukten av og men han blei ikkje tatt
Sist endret av Clipse; 15. desember 2013 kl. 23:56.
Sitat av Clipse Vis innlegg
Var en lokal her eg bur som låg ut video av at han kjørte i nesten 300 på bakhjule med en Gsxr inni en tunnel, ironiske her er at youtube brukeren hans er etterhavnet hans med noe tall :P
Haugesunds avis ringte til MC klubben her som han faktisk er talsperson for eller noe sånt og spurte han ut om kjøringen, dette fikk jo seff purken lukten av og men han blei ikkje tatt
Vis hele sitatet...
Ja, det var jo synd!
Legg ut videon her da
Er det ghostrider wannabe? :P
Hvorfor? Det gir et andrenalinkick ut av denne verden. Det er "tøft" å se motoriserte kjøretøy i full fart, kjøre fra onkel.

For å unngå å bli tatt sier seg vel selv, men kan vel nevne det.

Ingen skilt, hjelm med sort visir, kjør forsiktig(haha), og være påpasselig når du laster opp på nettet. Eller, du kan jo ha snublet over videoen og lagt den ut på nett.. Hvilket beviser kan de ha for å anklage deg for å være personen på videoen?
Jeg la selv ut en film av meg selv når jeg føk rundt på crosseren min (250CRF), men valgte å gjøre den privat da jeg så at mange blir tatt av å legge ut slike filmer.
En i området her la ut en film av seg selv på racing sykkel hvor han kjørte i 200+ på motorveien og ble tatt av politiet bare noen dager etterpå.

TS: Ha i bakhodet at å bli tatt for å kjøre crosser på offentlig vei gir veldig streng straff. Har lest de tar fra deg billappen i 1-2 år og 15k i bot. Om du fortsatt ikke klarer å dy deg i likhet med meg, vit vertfall hvor det er trygt å kjøre på 1hjul og i høye hastigheter uten å sette ANDRE i fare
Sitat av Eralis Vis innlegg
Jeg la selv ut en film av meg selv når jeg føk rundt på crosseren min (250CRF), men valgte å gjøre den privat da jeg så at mange blir tatt av å legge ut slike filmer.
En i området her la ut en film av seg selv på racing sykkel hvor han kjørte i 200+ på motorveien og ble tatt av politiet bare noen dager etterpå.

TS: Ha i bakhodet at å bli tatt for å kjøre crosser på offentlig vei gir veldig streng straff. Har lest de tar fra deg billappen i 1-2 år og 15k i bot. Om du fortsatt ikke klarer å dy deg i likhet med meg, vit vertfall hvor det er trygt å kjøre på 1hjul og i høye hastigheter uten å sette ANDRE i fare
Vis hele sitatet...
Ja, du vet vel det - hel til du kjører ned en unge som har tulla seg ut i veien.

Må jo gi samme adrenalin-kicket å kjøre på trakotrveier oppi skogen?
Sitat av hayer Vis innlegg
Ja, du vet vel det - hel til du kjører ned en unge som har tulla seg ut i veien.

Må jo gi samme adrenalin-kicket å kjøre på trakotrveier oppi skogen?
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å kjøre på industriveier hvor jeg bor. Om du har prøvd en crosser selv, så vet du helt sikkert at det å kjøre på asfalt er noe helt annet enn skog og grusveier
Om en unge skulle tulle seg ut i veien på industriområdet, så klarer jeg å svinge lettere unna med crosseren enn bilen. Og på crosseren kjører jeg ikke særlig mye fortere enn toppen 60 km/t, da syklene bygger mer på aksellerasjon
Sitat av Eralis Vis innlegg
Jeg la selv ut en film av meg selv når jeg føk rundt på crosseren min (250CRF), men valgte å gjøre den privat da jeg så at mange blir tatt av å legge ut slike filmer.
En i området her la ut en film av seg selv på racing sykkel hvor han kjørte i 200+ på motorveien og ble tatt av politiet bare noen dager etterpå.

TS: Ha i bakhodet at å bli tatt for å kjøre crosser på offentlig vei gir veldig streng straff. Har lest de tar fra deg billappen i 1-2 år og 15k i bot. Om du fortsatt ikke klarer å dy deg i likhet med meg, vit vertfall hvor det er trygt å kjøre på 1hjul og i høye hastigheter uten å sette ANDRE i fare
Vis hele sitatet...
Ja, for da har do kjempegode styre- og bremseegenskaper, så da manøvrerer du lett som fett unna alle hindringer, som kan dukke opp i eller langs veien!
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Ja, for da har do kjempegode styre- og bremseegenskaper, så da manøvrerer du lett som fett unna alle hindringer, som kan dukke opp i eller langs veien!
Vis hele sitatet...
Om TS absolutt skal kjøre på veien, så råder jeg han til å holde seg til industriområder eller store åpne områder som jeg selv kjører på. Selvsagt sliter du om en unge hopper ut på veien når du kommer på 1 hjul, men det er derfor man må velge ett skikkelig område med god oversikt

Jeg får det til å høres ut som om jeg er ute å kjører annenhver dag, det gjør jeg ikke. Har vel lufta crosseren på asfalt toppen 6 ganger, dette i bare 20-30 minutter om gangen pga det bråker noe jævlig
Fristelsen er stor når du har crossere i garasjen
Er ingenting som er tøft ved å være harry MC fører som skal kjøre fra politiet. Håper du krasjer i forsøket hvis du prøver. Da trenger ihvertfall ikke andre trafikanter tenke på deg lenger.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Er ingenting som er tøft ved å være harry MC fører som skal kjøre fra politiet. Håper du krasjer i forsøket hvis du prøver. Da trenger ihvertfall ikke andre trafikanter tenke på deg lenger.
Vis hele sitatet...
Han kan jo hogge ved istedet! Søkke meg ta det er godt å være nordmann!
Mange useriøse svar her.. så tenkte og svare litt konkret.
Lei av personer som kaller det skryte video og spør hvorfor man skal legge ut slike ting.. vel spør du meg så er det en livsstil. Ingen klager på andre Livsstiler til folk som legger ut fotball, skate videoer osv.. bare fordi man "bryter loven" så har ingen andre enn politiet med det og gjøre.

vel her er mitt svar. Det er bare og peise på med videoer og ting du selv syns er gøy. Du blir ikke tatt.
Men det er noen få regler.
1. Aldri film ansiktet til den personen som kjører, om du har gjort det så hadde jeg kjørt videoen gjennom et redigeringsprogram og sladda ansiktet først

2. Aldri film fartoverstigelser direkte, og med det mener jeg at du aldri må filme at det er 40 sone og deretter filmer du speedometeret ditt som viser 140km/h

3. Aldri film skilt og skiltnummer, dette er det største beviset politet kan ha om hvem sitt kjøretøy det er, så unngå dette. Men dersom de vet hvem sitt kjøretøy det er har de fortsatt ikke bevis på hvem som kjører. Så da er det et fett.

4. Superretards er en gruppe fra Sverige med over 100 medlemmer, så er litt vanskelig for politiet og ta dem Så vist du er bare en som legger ut videoer på kanalen din så vær ekstra forsikitg.

5. Når man finner videoer av folk som kjører i 300km/h på E18 en søndags morgen og filmer det og legger ut, er politiet plikta til og rykke ut. Men politiet bryr seg ikke dersom du og et par kompiser legger ut en video hvor dere kjører litt på bakhjulet med mopedene deres

6. Jeg og et par kompiser har holdt på med dette i over et år nå, og har ikke hørt et ord fra onkel politi, Søk oss opp på youtube "Moose Riders" eller sjekk oss ut på Facebook siden vår om du ikke tror meg, hehe

7. Aldri legg ut navn på personene som kjører i videoene, og heller aldri post dem på din egen facebook profil hvor du skriver "haha dette er meg som har det gøy"

8. Bare og nevne det for ALLE så er ikke video av kjøring lenger et bevis verken for politet eller retten, for det er for mange smutthull i video opptak. Til og med videoer av folk som gjør innbrudd og ran er ikke nok bevis for politiet.

9. Politet har mer nok annet og gjøre enn og søke opp tenåringer som driver med uskyldig morro på moped og crosser, Som sagt driver med det samme sjøl.

10. De som er tapere er de som sitter og kritiserer andres interesser, som jeg leser mange gjør her.

Done.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Heisveis Vis innlegg
2. Aldri film fartoverstigelser direkte, og med det mener jeg at du aldri må filme at det er 40 sone og deretter filmer du speedometeret ditt som viser 140km/h
Vis hele sitatet...
Irrelevant. Er trivielt å bevise kva som er fartsgrensa på staden, ettersom det er eit enkeltvedtak, som er journalført. Å finne ut kor noko er filma er vel ikkje veldig vanskelig?
Sitat av Heisveis Vis innlegg
6. Jeg og et par kompiser har holdt på med dette i over et år nå, og har ikke hørt et ord fra onkel politi, Søk oss opp på youtube "Moose Riders" eller sjekk oss ut på Facebook siden vår om du ikke tror meg, hehe
Vis hele sitatet...
Takk for den vakre koplinga mellom e-postadresse, IP og deg!
Sitat av Heisveis Vis innlegg
8. Bare og nevne det for ALLE så er ikke video av kjøring lenger et bevis verken for politet eller retten, for det er for mange smutthull i video opptak. Til og med videoer av folk som gjør innbrudd og ran er ikke nok bevis for politiet.
Vis hele sitatet...
Bevis er ikkje absolutt. Det er gråsoner. Video vil kunne inngå som del av ei beviskjede, der andre ting som t.d. IP-logger, kle, mobildata kan vere element. Norske domstoler vurderer sjølv bevisa som vert lagt fram av Politiet, og er ikkje nødvendigvis einige i politiet si tolking av dei.

Så påstanden din her er underleg.
Sitat av Heisveis Vis innlegg
Mange useriøse svar her.. så tenkte og svare litt konkret.
vel spør du meg så er det en livsstil. Ingen klager på andre Livsstiler til folk som legger ut fotball, skate videoer osv.. bare fordi man "bryter loven" så har ingen andre enn politiet med det og gjøre.
Vis hele sitatet...
Og her sluttet jeg å ta deg serriøst.

Du utsetter deg selv og ALLE andre trafikanter for dødelig fare, det er aldeles ikke bare politiet som har noe med det å gjøre.
Hvordan i faen klarer du/dere å glorifisere dette og kalle det en LIVSSTIL? Hva faen gjør du med lappen i det hele tatt? Jeg har mer respekt for folk som skyter fleinsopp i blodet for å eksperimentere med rusmidler en det jeg har for deg. Voks opp, ta det til deg.
Sist endret av Juicekongen; 16. desember 2013 kl. 17:13.
Ah, savner tiden da Freak var for freaks og "du asså dette er ikke låv"-folk holdt seg til å sutte pupp.

On topic: Last opp fra en annen pc, på et offentlig nett, på en konto som ikke kan kobles til deg. Easy. Ikke at jeg er for villmanskjøring blant folk, er da så mye kule baner man kan kjøre på.
Sitat av flexx Vis innlegg
Ah, savner tiden da Freak var for freaks og "du asså dette er ikke låv"-folk holdt seg til å sutte pupp.
Vis hele sitatet...
Jeg, for min del, er glad freakforum har utviklet seg såpass. Stikk å lek "Oldfag" et annet sted..

Om det var snakk om eksperimentering med rusmidler, grafitti, pyrorelatert eller noe i den duren ville responsen vært helt annerledes.
Men at han driver å forguder råkjøring som en 12 åring er direkte provoserende og jeg har all min rett til å fortelle han det.
Sist endret av Juicekongen; 16. desember 2013 kl. 17:53.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Jeg, for min del, er glad freakforum har utviklet seg såpass. Stikk å lek "Oldfag" et annet sted..

Om det var snakk om eksperimentering med rusmidler, grafitti, pyrorelatert eller noe i den duren ville responsen vært helt annerledes.
Men at han driver å forguder råkjøring som en 12 åring er direkte provoserende og jeg har all min rett til å fortelle han det.
Vis hele sitatet...
Stikk på landet en tur gutt. Jeg er ikke noe fan av råkjøring selv, men det er faktisk ikke ett stort tema....

Jeg mener også, når man ser om folk som selger rævva si for heroin, så burde man egentlig slutt å moralisere folk på freakforum.
Sist endret av kimmy9gga; 16. desember 2013 kl. 19:00.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Og her sluttet jeg å ta deg serriøst.

Du utsetter deg selv og ALLE andre trafikanter for dødelig fare, det er aldeles ikke bare politiet som har noe med det å gjøre.
Hvordan i faen klarer du/dere å glorifisere dette og kalle det en LIVSSTIL? Hva faen gjør du med lappen i det hele tatt? Jeg har mer respekt for folk som skyter fleinsopp i blodet for å eksperimentere med rusmidler en det jeg har for deg. Voks opp, ta det til deg.
Vis hele sitatet...
Du utsetter ingen for fare med og kjøre i 30km/H på en tom parkeringsplass på kvelden. Kjører du i hundre og helvete gjennom storbyen blant tusenvis av mennesker så ja greit, da kan argumentet ditt stemme.. men da blir du fort tatt uansett.
Og kjøpe seg en motorsykkel, kjøre rundt med kompiser og prøve på forskjellige triks og stunt er en livsstil akuratt som sykling, skating, fotball og alt anna faenskap.
Og vist du har et fobi med og gå ute i trafikken uten og være livredd for at du skal bli påkjørt av en tulling så er det bare og holde seg unna trafikken lillevenn.

Ja du har mer respekt for folk som ødelegger livene sine på et fucka stoff i kjelleren sin. Enn en mann som faktisk døde med et smil mens han kjørte motorsykkel. Er sikker på vist du setter opp døds rangeringa mellom MC ulykker og overdoser vil du raskt se at overdoser ligger en god del over.
Bedre og ha det gøy med venner på Mc enn og sitte og sprøyte i seg alt mulig faenskap til du slutt dør. Face it.

I tillegg, han som startet denne tråden ville ha svar på om det kom til og skje noe mellom han og politiet dersom han lagg ut en liten film. DU svarer ikke på hans spørsmål så i stedet for og sitte her og kverulere på hva han gjør så kan du gå og ta en dose fleinsopp som du har så respekt for. Du hjelper ikke tråden akuratt.
Voks opp selv og forstå at du lever en gang og det livet skal oppleves og ikke kastes vekk på å være narkoman.

Sitat av slashdot Vis innlegg
Irrelevant. Er trivielt å bevise kva som er fartsgrensa på staden, ettersom det er eit enkeltvedtak, som er journalført. Å finne ut kor noko er filma er vel ikkje veldig vanskelig?

Takk for den vakre koplinga mellom e-postadresse, IP og deg!


Bevis er ikkje absolutt. Det er gråsoner. Video vil kunne inngå som del av ei beviskjede, der andre ting som t.d. IP-logger, kle, mobildata kan vere element. Norske domstoler vurderer sjølv bevisa som vert lagt fram av Politiet, og er ikkje nødvendigvis einige i politiet si tolking av dei.

Så påstanden din her er underleg.
Vis hele sitatet...
Forskjellen på meg og dere andre freaks er at jeg svarer på spørsmålet til eieren av tråden. Dere får klage så mye dere vil men jeg står på mitt svar.
Haha jeg byr meg ikke noe særlig med kobling av e-postadresse, IP og meg
har vært i kontakt med politiet et par ganger ja, og det vi gjør er ikke ulvolig. De råder oss bare og fortsette med ting vi syns er gøy og det vi liker og gjøre. Men vi må være forsiktige og stoppe når vi trør over grensen.
Sitat av Heisveis Vis innlegg
Du utsetter ingen for fare med og kjøre i 30km/H på en tom parkeringsplass på kvelden. Kjører du i hundre og helvete gjennom storbyen blant tusenvis av mennesker så ja greit, da kan argumentet ditt stemme.. men da blir du fort tatt uansett.
Og kjøpe seg en motorsykkel, kjøre rundt med kompiser og prøve på forskjellige triks og stunt er en livsstil akuratt som sykling, skating, fotball og alt anna faenskap.
Og vist du har et fobi med og gå ute i trafikken uten og være livredd for at du skal bli påkjørt av en tulling så er det bare og holde seg unna trafikken lillevenn.

Ja du har mer respekt for folk som ødelegger livene sine på et fucka stoff i kjelleren sin. Enn en mann som faktisk døde med et smil mens han kjørte motorsykkel. Er sikker på vist du setter opp døds rangeringa mellom MC ulykker og overdoser vil du raskt se at overdoser ligger en god del over.
Bedre og ha det gøy med venner på Mc enn og sitte og sprøyte i seg alt mulig faenskap til du slutt dør. Face it.


I tillegg, han som startet denne tråden ville ha svar på om det kom til og skje noe mellom han og politiet dersom han lagg ut en liten film. DU svarer ikke på hans spørsmål så i stedet for og sitte her og kverulere på hva han gjør så kan du gå og ta en dose fleinsopp som du har så respekt for. Du hjelper ikke tråden akuratt.
Voks opp selv og forstå at du lever en gang og det livet skal oppleves og ikke kastes vekk på å være narkoman.



Forskjellen på meg og dere andre freaks er at jeg svarer på spørsmålet til eieren av tråden. Dere får klage så mye dere vil men jeg står på mitt svar.
Haha jeg byr meg ikke noe særlig med kobling av e-postadresse, IP og meg
har vært i kontakt med politiet et par ganger ja, og det vi gjør er ikke ulvolig. De råder oss bare og fortsette med ting vi syns er gøy og det vi liker og gjøre. Men vi må være forsiktige og stoppe når vi trør over grensen.
Vis hele sitatet...
Ikke det at jeg liker råkjørere, eller det narkomane dytter i seg! Jeg har faktisk aldri prøv gatestoff! Og er stolt av det!
Men det er det en ting jeg kan love deg. På han som dør av heroinoverdose, er det ikke umulig at smilet er bredere enn på "MC-duden" din. Det skal vist være lite, som er så behagelig som heroinoverdose. Men det er også ikke så fryktelig mye, som er være en heroinabstinenser. Nok med tåpelig prat!

Hvis du og noen få til, driver å trikser i lav fart på en bortgjemt parkeringsplass, eller en annen plass der det ikke farter folk. Så reagerer ikke jeg på det, og jeg tror ikke mange andre her gjør det heller. Det vi reagerer på, er å rase rundt i 100+ km/t på bakhjulet midt i trafikken. Der uhell ikke bare går utover sjåføren, men kanskje en drøss andre også. Sammen med at uhellsmuligheten er egentlig ganske stor.

Jeg vet ikke om du husker dette, men jeg repeterer det allikevel.
Hvis du kjører i 20 km/t, og må bremse ned, eller kolliderer med et objekt. Så bruker du en hvis avstand på å bremse ned, og gjør du en hvis skade. La os kalle denne faktoren for X.
Hvis du øker farten til det dobbelte (40 km/t), så har du ikke doblet bremselengden og skaden (X). Men du har økt dette med 4 ganger!
Og ved 60 km/t er X blitt 9 ganger, og 80 km/t er X blitt 16 ganger større.

Samme hvis du f.eks. bruker 4 m, på å bremse ned fra 20 km/t. Så vil du bruke 400 m, på å bremse ned fra 200 km/t, ved samme føre.

Akkurat dette, er det mange som sliter med å få inn i sitt hode! Uten jeg snakker om deg eller andre her!
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Ikke det at jeg liker råkjørere, eller det narkomane dytter i seg! Jeg har faktisk aldri prøv gatestoff! Og er stolt av det!
Men det er det en ting jeg kan love deg. På han som dør av heroinoverdose, er det ikke umulig at smilet er bredere enn på "MC-duden" din. Det skal vist være lite, som er så behagelig som heroinoverdose. Men det er også ikke så fryktelig mye, som er være en heroinabstinenser. Nok med tåpelig prat!

Hvis du og noen få til, driver å trikser i lav fart på en bortgjemt parkeringsplass, eller en annen plass der det ikke farter folk. Så reagerer ikke jeg på det, og jeg tror ikke mange andre her gjør det heller. Det vi reagerer på, er å rase rundt i 100+ km/t på bakhjulet midt i trafikken. Der uhell ikke bare går utover sjåføren, men kanskje en drøss andre også. Sammen med at uhellsmuligheten er egentlig ganske stor.

Jeg vet ikke om du husker dette, men jeg repeterer det allikevel.
Hvis du kjører i 20 km/t, og må bremse ned, eller kolliderer med et objekt. Så bruker du en hvis avstand på å bremse ned, og gjør du en hvis skade. La os kalle denne faktoren for X.
Hvis du øker farten til det dobbelte (40 km/t), så har du ikke doblet bremselengden og skaden (X). Men du har økt dette med 4 ganger!
Og ved 60 km/t er X blitt 9 ganger, og 80 km/t er X blitt 16 ganger større.

Samme hvis du f.eks. bruker 4 m, på å bremse ned fra 20 km/t. Så vil du bruke 400 m, på å bremse ned fra 200 km/t, ved samme føre.

Akkurat dette, er det mange som sliter med å få inn i sitt hode! Uten jeg snakker om deg eller andre her!
Vis hele sitatet...

Men igjen krasjer proffesjonelle idrettsutdøvere oftere enn deg å meg sikkert, hva er det du vil fram til? Vi alle vet at råkjøring er farlig, det ligger jo i navnet....
Det er ikke det han spørr om.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Tjeh.

Din sykkel. Mobilen din er i området. Lasta opp frå din youtubekonto. Du har kommentert den. Kle stemmer med dei du har heime.

Du kan jo prøve å overtale dei om at det er andre, men lykke til.
Vis hele sitatet...
Han har vel en usedvanlig god sjangse hvis man skal gå utifra kriteriene du nevnte her.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Men igjen krasjer proffesjonelle idrettsutdøvere oftere enn deg å meg sikkert, hva er det du vil fram til? Vi alle vet at råkjøring er farlig, det ligger jo i navnet....
Det er ikke det han spørr om.
Vis hele sitatet...
For min del, heller råkjøring enn rusmisbruk
(Y)
Si for diskusjonen sin del at han skal laste opp en video som offentlighetene ikke vil at verden skal se, og at han derfor må skjule bevisene på hvem som har lastet den opp og hva som hinter til at det er han i videoen. Skjer sikkert mange ganger daglig i land med sensur.

Større gjeng som kommer med moralprekener skal man lete lenge etter.

OnT: Sørg for at ingenting kan bevise at det er deg i videoen. Sjekk også at videofilen ikke har noen elektroniske spor om hvilken enhet som filmet den osv. Som slashdot sa så ligger det mye i detaljer her. Ta med videoen på minnepenn og lag en youtubekonto på ett bibliotek eller lignende hvor mange kommer og går. E-post adresse finner du på 10minutemail.com.
Sist endret av takZa; 17. desember 2013 kl. 01:53.