Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3834
Lurte på hvor får man frukt tobakk i norge/kristiansand? Noen som har erfaringer?
Har selv erfaring med å bare bestille dette fra Ebay, mens man håper på det beste! Har aldri blitt "tatt" hittil.
Det selges ikke i Norge, men du kan kjøpe shisha-steiner på Shangri. Det funker, men det er ikke helt det samme.
"Øko-Terrorist"
Har tidligere fått kjøpt under disk hos div. invandrersjapper, de har ikke lov, men er mange som har fordet.
Det skal i utgangspunktet ikke være noe problem å bestille på nettet, både fra utland og innland; men dette gjelder nikotinfrie blandinger.

Så vidt jeg vet er det pga nikotin og tobakk (og mangel på norske godkjente etiketter) at slik frukttobakk er ulovlig i norge.

Jeg har selv bestilt nikotinfrie blandinger og fått dem inn uten noe problem
sertifisert idiot
de selger det her, http://headshop.no/annet-tilbehor-fr...81417aaa40dcf8

har handla derfra flere ganger, aldri noe problem. Norsk nettbutikk forresten
I Kristian IVs gate, nede ved Rema'en der, husker jeg det lå en sjappe jeg kjøpte hos før. Som regel er det bare å se etter de "innvandrersjappene" som har vannpiper i vinduet.
Kan nevne at headshop.no har egen butikk i Kristiansand.
Finnes en butikk i Trondheim som selger, men når jeg bestilte fra ebay ble det stoppet. Fikk brev fra tollvesenet der det står "Ulovelig vare". Litt morsomt at jeg da bare kan gå i en butikk å kjøpe^^
Han driver nok med noen ulumskheter
kjøpte pipetobakk fra havanamagasinet.no De har litt frukttobakk der også, sjekk linken.
Ganske dyrt, men godt utvalg og det er ikke noe du finner på narvesen tror jeg.
Sist endret av Bothrops; 13. november 2013 kl. 11:22.
Mitt inntrykk er at dette ikke har vært noe problem å få tak i for mine shishavenner ihvertfall, selv i kristiansand er det jo noen steder utstilt i butikkvinduet til og med. Noen av bodene på torvet pleier å ha noe slilkt også. Eller kanskje det er noen snille sjeler her i oslo som kan hjelpe deg med en sending? ��
I Bergen har bortimot hver eneste innvandrerbutikk frukttobakk, oppsøk slike og spør hvor de har shisha tingene. Jeg bestiller alikevel mest på nett pga utvalg. Ofte har de bare 3-4 sorter i butikkene.

Min favorittsmak er Chery av Al Fahker. Mint er ikke så god alene, men utrolig digg å blande med andre smaker
▼ ... over en uke senere ... ▼
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Trådstarter
Headshop.no funket fett. Var nede der idag Til nå de siste månedene er Headshop og et sted som heter Ria de eneste stedene jeg har sett vannpiper. Headshop hadde forøvrig bonger og alt mulig annet røykeutstyr også.