Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1321
Enig i farene mht kloakk og underjordiske tuneller osv men men, var litt interessant med at de refererer til "nettsteder"...haha =)

http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/249334/
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Så det. Er det så mye snakk om å gå i kloakken på dette forumet da? Det er uansett forskjell på norske kloakklinjer som har både regnvann og kloakk enn de rørsystemene de ofte har i store amerikanske byer etc som kun tar overvann ved mye regn og ingen kloakk. "Don't go draining when it's raining" er viktig å huske på da. Farlig hvis det regner og rørene blir fylt med vann.

Uansett.. annen fun fact: Jeg har faktisk vært i Oslo kloakken. Guidet tur med han som ble intervjuet på NRK. Anbefales.
Om vi har noe miljø med «drainorz» i Norge, så tror jeg de holder seg veldig mye for seg selv. Jeg har hverken sett eller hørt om at det finnes noe av dette her i Norge. En annen ting er vel at norske UE-folk i svært liten grad tar seg ulovlig inn på avsperrede områder. Det blir vel mest det som står åpent og er lett tilgjengelig. Å ta seg inn på Lier er liksom det alvorligste UE-entusiaster i Norge gjør. Selv lett tilgjengelige plasser som Valkyrie stasjon etc. måtte det jo en engelskmann på besøk i Oslo til, før det dukker opp bilder derfra på UE-forum.

Jeg tror nok UE-miljøet i Norge (om man i det hele tatt kan si at det finnes noe slikt) er forholdsvis tamt og i startfasen fremdeles og at de mer hardcore delene av UE i svært liten grad eksisterer i Norge.