Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1724
halla. vet det er hundrevis av tråder om dette. men har ikke fått noe konkret svar. skal på pissings hos snuten imorgen og skal smugle med meg piss fra en kompis i en kondom. pisset får jeg 12 og prøven tas 5. tror dere dette kan funke? henger han over deg og ser på kølla di?

Takk for svar
Det avhenger veldig av de som utfører denne operasjonen med deg, noen står rett bak deg og venter, mens noen ser på kølla di. Når jeg ga urinprøver til politiet via legen, måtte de se på kølla mi. Men why not, ta med deg kondomen. Hva er det verste som kan skje?
Blir nok til at jeg gjør det. Takk for svar
Dra opp kølla først og lat som du presser alt du kan, si at du sliter ekstremt med vannlatingen / offentlig urinering. Da han snur seg, skvetter du kjapt ut innholdet i dongen. Lykke til!
Ja, eventuelt få han/hun til å slå på springen så vannet later, det er en klassiker
Første gang jeg skulle pisse måtte de se på så lata jeg som ikke jeg fikk pisse leeenge til de ga opp og jeg måtte tilbake noen timer senere. Når jeg kom tilbake var han med inn men med ryggen til. Prøvde ikke å jukse på disse da, gikk på ungdomskolen så fikk bare kjeft i et møte med politiet uten videre straff.. Ble av en annen årsak tatt på prøve av samme betjent 1 år etterpå, og han sa at jeg kunne gå alene siden han husket at jeg ikke klarte det. Takk og pris for det ellers hadde ikke jeg fått tømt kondomen i skjul, som er eneste grunn til at jeg har fullført skole og har jobb idag. Det tristeste jeg ser, er når folk gjør det bra på skolen og virkelig vil utdanne seg, mister skoleplassen fordi de har røykt hasj i helga og må på pisseprøve.. mennesker med ufattelig mye potensiale mister muligheten til å bli det de drømmer om kun pga hasjbruk, ikke nødvendigvis mye en gang.

Så det er absolutt det smarteste man gjøre å jukse. Politiet har som regel hurtigprøver her jeg bor, så er ikke så nøye med temperatur og slikt. Men har du sjansen så varm kondomen i springen på full varme en stund så nærme prøven du kan. Da kjenner ikke politimannen at den er 5 timer kald. og ha den på pongen hele tiden ellers. Håper virkelig det går like bra for deg som for meg og lykke til!

Er også lurt forresten å surre en binders eller noe rundt bukseknappen, noe du kan stikke hull med for de er litt seige
Sist endret av Bluesky_; 4. april 2018 kl. 16:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp en 50ml sprøyte med slange på apoteket. Fest pumpen til armen med teip eller strips.

Slangen henger så vidt ut av ermet på samme hånd som
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
...hånd som man holder koppen. Bare å dra andre hånden over ermet for å presse pumpen.

Av erfaring så fungerer det utmerket!
Vet ikke helt men måler dem ikke temperaturen i urinen? Den må ikke være under 31 grader etter maks 4 minutter dersom det er 20ml piss. Har ikke skjønt hvordan folk får dette til, å ha en bestemt temp? Hva om du blir stressa å begynner å kødde med kondomen og slipper alt ut? Har dog aldri gjort dette selv
Hvordan ytterlige sanksjoner kan man forvente om man blir tatt for å fuske?
Sitat av ronny23 Vis innlegg
Hvordan ytterlige sanksjoner kan man forvente om man blir tatt for å fuske?
Vis hele sitatet...
Eg er sikker på at dette ikke er ulovelig eller forbudt.

De vil bare sørge for at du pisser i koppen. Det blir ikke annet enn pinlig for deg.
Fest den under pungen slik at den holder temperaturen. Så stikker du et hull på den og lar urinet føres ned av junior slik at det ser normalt ut.