Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2945
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg er ny her så dette er første innlegget mitt
Da jeg har lest mye her inne i noen år nå, og gjort meg opp min egen rus «erfaring» har jeg en del spørsmål.
Har hørt mye om at økt forbrenning kan hjelpe mot hasj i urin og at man kan eventuelt klare å få en negativ urinprøve, det jeg da lurer på er om amfetamin kan hjelpe med forbrenningen?
Det er også mange forskjellige meninger om hva som kan hjelpe mot å få en negativ rustest, alt fra detox, til å drikke mye vann, spise fettholdig mat og økt fysisk aktivitet. Hva har hjulpet for deg hvis du har vært i en lignende situasjon?
Håper på svar
Eh, kanskje forbrenningen øker fordi du er speeda og derfor løper mye rundt?
Evt. forsvinner jo fett ganske fort hvis du slutter å spise, noe speed kan "hjelpe" deg med.

Eneste jeg har hørt kan hjelpe er masse vann dagen før, men ville heller forberedt meg på en positiv prøve... (hvis du er i en slik situasjon da)
Thc metabolitten de søker etter i urinprøver lagres i fettvevet og skilles gradvis ut via urinen.
Trening øker jo forbrenningen av fett og således sies det at trening(økt fettforbrenning) vil føre til at thcen forsvinner raskere fordi du forbrenner mer fett.

Amfetaminen kan definitivt få opp treningsiveren og øke fettforbrenningen, men er ikke noe jeg anbefaler.
Har fortsatt tilgode å se noe forskning på hvor godt økt forbrenning faktisk hjelper, sannsynlig minimalt.

Vet om flere som drakk ren zalo fordi det "løser opp fett" hahaa..... holdt nesten på å gjøre det selv når jeg var ungdom.

ALT av detoxkurer som finnes på nett er 100% bullshit, det eneste som funker er å drikke masse vann før(ikke noe poeng å drikke vann før noen få timer før du skal levere prøve) du skal pisse slik at du pisser tilnærmet kun vann.
Sist endret av pkk1990; 13. desember 2017 kl. 03:05.
Kan fortelle fra min erfaring, hvis jeg bare har røyka et par dager i strekk, holder det å speede et døgn omtrent, drikk mye og ikke spis (dette er ikke Sundt men skal du forbrenne fettet som thc en ligger i må du "speede feil") å vent i 72 timer (så du ikke slår ut på amfetamin) så er du ren er du en hardcore Stoner må du være på i omtrent 3-5 dager avhengig av forbrenningen din, og så venter du i 72 timer så er du ren ihvertfall det jeg har gjort oppigjennom å alltid fungert
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for svar dere!
Anonym bruker
"Leken Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter å ha røykt hver dag i over et år så ble jeg plutselig sendt på urinprøve av en idiotisk psykolog. Hadde 10 dager på å bli clean. Det jeg gjorde var å spise minimalt! Jeg tok av meg 2 kg (vel og merke er jeg ganske tynn fra før av, så tror jeg forbrant den thc’en som la seg i fettvevet). Kjøpte Pukka Detox teen, og drakk en kopp når jeg stod opp, før et lite måltid på ettermiddagen og to kopper før leggetid. Drakk ca 1 liter appelsinjuice til dagen. Går på urinprøve 1 gang i mnd nå, og røyker to uker i strekk men spiser lite og drikker te to siste ukene før jeg skal ta urinprøve. Ca 1 time før jeg skal til legen chugger jeg ei pepsimax flaske, det går rett igjennom og må somregel tisse 15 min senere, så da får jeg tømt blæra helt. Så drikker jeg ca 0,6 liter vann ca en halvtime før legebesøket. Har tisset rent hver eneste gang. Dette funker nok sikkert ikke for alle, men min teori er at siden thc’en legger seg i fettvevet så hjelper det å forbrenne det. Tror ikke dette funker så bra hvis du er litt overvektig fra før av og har litt fett på kroppen, men hvis du er normal i vekt og klarer å gå ned 2-3 kg før urinprøven så tror jeg det skal gå greit hvis du har noen uker på deg før du skal tisse. Håper dette hjalp litt! Har veldig troa på den detox teen, hvertfall hvis du kan drikke det 3 ganger om dager på tom mage. Ikke drikk noe annet enn te, juice og vann på forhånd. Lykke til!! Står jo ingen plasser om noe som funker for å bli clean, men dette metoden har funker for meg i over et halvt år, til tross for at jeg røyker to uker i strekk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Står jo ingen plasser om noe som funker for å bli clean, men dette metoden har funker for meg i over et halvt år, til tross for at jeg røyker to uker i strekk.
Vis hele sitatet...
Må bare komme med et oppgulp: Dette kan umulig være særlig sunt for deg å holde på over tid, men hva ofrer vel man ikke for å røyke bittelitt rev?
Anonym bruker
"Leken Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rusmisbrukeren: haha, nei er nok ikke bra for meg for å si det sånn! Har egentlig småslanket meg i flere år så har blitt så vandt med å bare slutte å spise 2-3 uker for å gå ned litt igjen. Spiser selfølgelig litt, men kjenner ikke lengre noe sultfølelse what so ever så er ikke noe stress. Satser på å snart bli ferdig med den satans pissinga så jeg kan spise hva jeg vil igjen! Skal til legen i morgen