Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3888
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og typen hadde fått oss noe MDMA av hva vi trodde var en ålreit type og skulle ha date night. Hadde ordnet med levende lys, masse puter og pledd og alt lå til rette for en koselig kveld.

Sånn gikk det ikke. Vi droppet en litt liten men kjente ikke noe som helst på over en time. Vi droppet litt til. Jeg begynte å hallusinere, ansiktet hans vrengte seg til rare klovnelignende ansikt. På tv-en så jeg masse ting som egentlig ikke skjedde. Så maur som krabbet over sofaen og taket. Slik var det hele kvelden. Vi fikk aldri den gode myke følelsen som vi har fått flere ganger tidligere. Vi tok ganske mye ila kvelden, for vi tenkte jo at ingneting var galt. Vi har enda ikke fått sovet. Når jeg reiser meg får jeg plutselig blodtrykksfall og alt blir svart, er veldig svimmel hele tiden, magen er stappfull av luft og spent som et trommeskinn, pluss feber og vekslende iskald og glovarm følelse.

Er det noe vi kan gjøre for å få dette bort fortere, eller må vi bare «ri det ut»?
Ring 113, du.
Dere har fått i dere noe annet enn dere trodde, og de symptomene du beskriver høres helt klart ut som noe som fordrer en liten checkup. Du rir ikke ut en forgiftning.
Enig.
Hvis det er en sannsynlighet for at dere har fått i dere PMMA ville jeg absolutt overveid å ringe 113.
Better safe than sorry.

Vær ærlige, medisinsk personell er først og fremst ute etter å ivareta helsa deres.
Sist endret av xyzzy; 12. november 2017 kl. 22:27.
Luft i magen på en drug er kroppen sin måte for å prøve å bli kvitt stoffet, så dette er en veldig dårlig tegn. Det at du får blodtrykksfall så mye at du ser stjerner og har feber.. hva gjør du her og hvorfor har ikke du kontaktet hjelp ennå??
Testkit hvis det blir en neste gang. Ønsker dere god helse
Fint om du kan informere om hvor i landet dette er så man kan være litt obs, typ fylke ellerno.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjøpt i Oslo. Vi aventet med legevakt siden min far var på vakt der i dag. Jeg har nå bare svimmelhet, hodepine og magekramper i forbindelse med luft i magen. Kjæresten min har fortsatt feber, men den er noe vekslende og har gått litt ned.
Hvordan går det?
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var den brun/rødaktig?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Feberen gikk gradvis ned på oss begge, så vi bestemte oss for å vente. De som dør, dør stort sett av overoppheting. Vi var absurd varme da det var som verst, før vi fant ut av hva som var problemet. Feberen var skyhøy, men vi spiste is, kaldt vann og febernedsettende. Formen i dag er mye bedre. Lite matlyst og litt svimmel, men tror vi slapp med skrekken. Testkit er satt på handlelista, og han vi kjøpte av skal få høre.

Ja, den var litt rødaktig.
La de få høre. Bare dårlige mennesker selger gift i stedet for emma!
En liten kommentar. Når det potensielt står om liv og død, og som du skriver, du er ikke sikker på hva som skjer. Da bør ikke det at faren din kan finne det ut noe du skal ta hensyn til. Blir det baluba så blir det baluba, men du overlever ihvertfall. Jeg skjønner at det er en del foreldre som har litt gammeldagse syn på eksperimentering med rusmidler, men det kan IKKE være en grunn til ikke å oppsøke profesjonell hjelp. Ser ut som dette gikk bra, og få han drittsekken som solgte dere dette til å flushe dritten. Men er du i tvil, oppsøk hjelp. Foreldrene vil jo bare det beste for dere, men de er ikke alltid helt oppdaterte. Tenk å måtte leve med at en av dere døde eller fikk varige men fordi dere var redde for å bli irettesatt av foreldre.

Jeg kan ikke vente til denne forferdelige narkopolitikken endelig reformeres og vi en vakker dag får tilgang på rene kvalitetssikrede rusmidler og ordentlig informasjon om dosering, virkning og evt advarsler.
Sist endret av NodSquad; 15. november 2017 kl. 00:04.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Ja, den var litt rødaktig.
Vis hele sitatet...
Ok, har vært borte i noe lignende. Jeg er ingen ekspert, men folk jeg kjenner sier det enten kan være metylone eller en batch emma hvor det har skjedd noe galt under "washingen" (google mdma acetone wash). Jeg hadde det hvertfall helt forjævlig under denne turen, skyhøy feber, hallusinasjoner av insekter osv. Akkurat som du beskriver. Har aldri hatt det verre i hele mitt liv. Har også en kompis som fikk akutt nyresvikt av noe lignende. Flere som etter tur har fått påvist nedsatt nyrefunksjon hos legen også. Stikk å sjekk.

Jeg ser fler har nevnt det, men jeg føler det burde understrekes enda en gang - skaff testkit. Aldri ta noe slikt uten testkit.
Jeg lurer på en ting, jeg tok mdma for 2 uker siden, kan jeg ta mdma nå da og få like full effekt av mdmaen da?
Sitat av Scorpiobitch Vis innlegg
Jeg lurer på en ting, jeg tok mdma for 2 uker siden, kan jeg ta mdma nå da og få like full effekt av mdmaen da?
Vis hele sitatet...
Ja det kan du. Mulig du må øke dosen litt og anbefaler ikke å redosere hvis du vil unngå nedtur. Jeg personlig ville ventet ihverfall 2 uker til minimum. Mdma forandrer seg når du mister magien ved å rulle foe hyppig. Var jeg deg ville jeg ventet, men det går nok helt fint.
Sitat av Scorpiobitch Vis innlegg
Jeg lurer på en ting, jeg tok mdma for 2 uker siden, kan jeg ta mdma nå da og få like full effekt av mdmaen da?
Vis hele sitatet...
Fantastisk valg av tråd.

Godt å høre at det går bedre
Har dere med igjen av dritten? Litt spent på hvordan slikt slår ut på testkit.