Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1148
Hei

Får noen absurde priser på shipping fra Arduino Store. Noen som har erfaring med det, er det noen alternativ til ebay?
Jeg kjøper fra Kina. Ingen eller liten frakt. Stort start-sett fra ca. 200 - 600 kr inkl. frakt. Og jeg kjøper fra Ebay.com Du kan kjøpe både genuine Arduino-kretser eller kloner. Selv kjlpte jeg et lite start-sett med en genuin Arduino til ca. 150 kr. Men lang leverings-tid. Opptil 8 uker.
Det er den leveringstida som er uaktuelt.

Ser helst etter norske steder eller europeiske som har grei leveringstid og grei frakt.

eks. RS Components men de har selvfølgelig ikke det jeg er ute etter akkurat nå. Spør egentlig generelt nå da det blir mer fikkel utover.
Bumper denne litt, er selv ute etter en nettbutikk som kan sende arduino deler kjapt.
Ønsker og få delene i postkassen innen 3 dager, finnes det?
Ja, har sett hos de.
Men de har et begrenset utvalg av ting til Arduino til en svimlende pris
Sist endret av 4asd13; 11. september 2017 kl. 16:05.
Bruk Ebay og velg Europe under item location. Tar ikke så mye lenger tid fra UK enn det gjør fra en norsk nettbutikk.
www.fasttech.com, Rimelige priser, ofte gratis shipping. Men leveringstiden suger balle!
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Bruk Ebay og velg Europe under item location. Tar ikke så mye lenger tid fra UK enn det gjør fra en norsk nettbutikk.
Vis hele sitatet...
Det hadde jeg faktisk ikke tenk på.. Takk!
Nidaros Data i Trondheim selger noe Arduino stuff.