Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1574
Hei! Jeg bare lurer på hva Razer BlackWidow Tournament Chroma er laget av. Dette er den mindre versjonen, og jeg bare lurer på om det er laget av det samme som K70?

BlackWindow
https://www.komplett.no/product/8451...rnament-chroma

K70
https://www.komplett.no/product/8575...gaming-k70-rgb

En annen ting siden jeg er igang. Hvilket keyboard anbefaler du?
Ganske sikker på at det er plastikk, ikke aluminium som K70. Men hva skal man med aluminium tastatur uansett?
Das keyboard har jeg hatt i flere år nå, det fungerer fortsatt som dagen jeg fikk det. Mekanisk selvfølgelig
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Ganske sikker på at det er plastikk, ikke aluminium som K70. Men hva skal man med aluminium tastatur uansett?
Vis hele sitatet...
Jo, haha. Si det. Fetteren min driver å sier at K70 er så jævlig bra hele tiden, mye bedre enn razer fordi det er bare "plastikk drit". Takk og lov for at jeg ikke er den eneste.
Jeg har k70 selv, men hadde lyst på BlackWidow Chroma, elsker de mekaniske tastene.
men endte opp med k70, liker ikke fonten på tastene, og at det er ett razer tastatur.
er en liten razer "hateboy" :P

Men er ikke noe forskjell på "kvaliteten" begge er mekaniske.
Razer har en mer brukervenlig "GUI" for LED's og har kraftigere lys fra led.
K70 "må" man ha støtta på for at den er behagelig.
K70 kommer i 3 forskjellige mekaniske valg, Cheery mx red(bra for spilling, bråker mest) Cherry MX blue(best for skriving, Bråker minst) Cherry MX brown(mitt valg, Basicly midt imellom alt.) mens Razor bruker Kailh.

en venn har "bøyd" k70'n sin ved og slå i det #bendgate. så er ikke bare positivt med Aliminium casing.
Sist endret av First-Price; 3. desember 2015 kl. 22:28.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
HP KUS0133 her. Ikke noe tull. Men så er det også et "bedriftstastatur". Itteno' mekaniske greiser. Laget av plastikk og den eneste skrammen er støv og lim fra klistremerker.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Ganske sikker på at det er plastikk, ikke aluminium som K70. Men hva skal man med aluminium tastatur uansett?
Vis hele sitatet...
Nja, er litt razer hateboy som First-Price her har K95 og jeg ville sagt at det er en "Bonus" og ha aluminium med tanke på skade osv hvis du skal på LAN ect. selvfølgelig dette er jo fra person til person.

Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
en venn har "bøyd" k70'n sin ved og slå i det #bendgate. så er ikke bare positivt med Aliminium casing.
Vis hele sitatet...
hvis han hadde prøvd det samme på widow, hvor mye tror du det hadde tålt i forhold til k70? ;P

Ville også ha nevnt at k70 har Media buttons også, samtidig som volume scroll :P selvfølgelig som du sier har chroma sterkere farger så den har jo en bonus der. JEG tror jeg alt i alt at k70 er generelt et bedre keyboard en chroma. samtidig som det er billigere. skulle skaffe widow så postet på FB for og høre andre sinne meninger og 95% sa at Corsair sine vant overlegent :P
(DETTE ER BARE MIN MENING PLZ DONT RAGE <3)
Sist endret av s3iman; 7. desember 2015 kl. 19:36.
Er meget skeptisk til razer personlig, hadde et membran tastatur som sluttet å lyse på noen taster, En venn kjøpte et headset som sprakk i plastiken på flere steder etter 5 måner, kabelen hadde også dårlig kontakt.
Har sett en del lignende på div forum andre steder. Virker som om Razer har ganske dårlig kvalitetskontroll.

Corsair er kjent for kvalitet, en del org k70 hadde problemer med att noen leds døde på noen taster. ser ut som om det er et problem som har blitt fikset i nyere versjoner.

Personlig anbefaler jeg merker som CM storm, das keyboards, filco, vortex, varmilo og steeleries.
Alle over bruker Cherry mx brytere (Cm storm har en modell med topre brytere) som er klart av høyere kvalitet en kina switchene foreksempel Razer bruker.