Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2602
Hei! Jeg kjøpte nylig et gram med minus, og ettersom det er så lenge siden jeg tok det sist(over et halvt år), bestemte jeg meg for å søke opp hvor mye jeg burde ta. På Erowid stod det at en normal startsdose er rundt 15mg ved snorting, og på drugs-forum stod det at man burde ta ca like mye som et fyrstikkhode. Dette gjorde meg utrolig forvirret i og med at jeg tidligere har tatt mye mer. Jeg er riktignok ekstremt dårlig på øyemål, men så vidt jeg vet er det jeg har tatt mye mer enn et fyrstikkhode.
Jeg legger ved to bilder fra i fjor som viser hvor mye jeg tok da, og dette var da jeg ikke hadde noen toleranse.

http://bildr.no/thumb/YlExeW9F.jpeg
http://bildr.no/thumb/V0RxSWc5.jpeg

Var minusen ekstremt lite potent, eller hva? Leser jo hele tiden om hvor lett det er å overdosere på heroin, og da må jo det jeg har fått være voldsomt utblanda?
Hvorfor tror du at noen her kan vite styrken på stoffet du har tatt tidligere eller styrken på det du skal ta nå? Ingen her kan heller vite hva som er mye eller lite for deg.........
Ja, det er voldsomt blandet ut. Det er imponerende lav prosent på gateheroinen rundt i landet.

De som overdoserer setter gjerne skudd med like store doser som de gjorde da de var skikkelig på kjøret, har jeg inntrykk av. Samt at mange av dem liker å trykke nedpå andre ting i skuddet sitt som f.eks Lyrica, Flunipam og så videre.

Vær forsiktig likevel. Plutselig er minusen mye sterkere enn du regnet med.
Sitat av Saerdna Vis innlegg
Hvorfor tror du at noen her kan vite styrken på stoffet du har tatt tidligere eller styrken på det du skal ta nå? Ingen her kan heller vite hva som er mye eller lite for deg.........
Vis hele sitatet...
Er i grunn bare ute etter noen tanker om situasjonen her.
Kall meg gjerne dum, men jeg forstår virkelig ikke heroindosering. Hvis man ser bort ifra oppbyggning av toleranse, og 15mg er en dose, vil man ikke da få rundt 60 doser fra et gram?
Sitat av exterminate Vis innlegg
Er i grunn bare ute etter noen tanker om situasjonen her.
Kall meg gjerne dum, men jeg forstår virkelig ikke heroindosering. Hvis man ser bort ifra oppbyggning av toleranse, og 15mg er en dose, vil man ikke da få rundt 60 doser fra et gram?
Vis hele sitatet...
Har omtrent ingen kunnskap om rusmidler, men matematikk kan jeg.

1000 mg / 15 mg = 66,67.

Dermed: Av ett gram heroin vil man få 66 doser, hvis en dose er 15 milligram.
Sitat av exterminate Vis innlegg
Er i grunn bare ute etter noen tanker om situasjonen her.
Kall meg gjerne dum, men jeg forstår virkelig ikke heroindosering. Hvis man ser bort ifra oppbyggning av toleranse, og 15mg er en dose, vil man ikke da få rundt 60 doser fra et gram?
Vis hele sitatet...
Hva er det du ikke forstår?Heroin i Norge er som regel veldig utblanda,dopet du har kan inneholde så lite som ett par prosent heroin.Så er egentlig ganske "vanskelig" å ta dødelig overdose på norsk heroin om man ikke blander med benzo/alkohol.
De fleste overdoser her i landet skjer på grunn av det Lucy sa.
Folk som kommer ut fra avrusning å ikke innser hvor enormt mye toleransen dems har synket,å dermed tar en alt for stor dose.
Også er det alltid endel overdoser når det kommer inn partier med reinere heroin enn det som er vanlig på markedet.Også har man de som stryker med på grunn av blandingsmisbruk med alkohol&benzo.
Illustrasjonen din viser fint lite. Streken kan være på alt fra et kort til en stor plakat.
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Har omtrent ingen kunnskap om rusmidler, men matematikk kan jeg.

1000 mg / 15 mg = 66,67.

Dermed: Av ett gram heroin vil man få 66 doser, hvis en dose er 15 milligram.
Vis hele sitatet...
Vel, det er som du sikkert vet feil da shiten blir buffet til helvette. Av et gram får en ikke-avhengig MAX 20 IV-doser, sansynnligvis nærmere 10 doser, men 0.1 gir en kraftig rus IV for en nybegynner.

Min tommelfingerregel er å gi noobies 0.05 IV hvis de absolutt må ha det, noen ganger holder det, andre ganger er det for lite, men jeg har selv overdosert på 0.12 ca så jeg ville aldri selv vært ansvarlig for å gi noen 0.1.
Jeg er veldig enig med hva bloodshoteyes sier her. Sett folk ta overdose på 0.1gram når du ikke har toleranse. Får jeg bygde meg opp toleranse var 0,05 perfekt dose I.V dersom det var god heroin.

Ville smakt på dem for å få inntrykk av kvaliteten. Så ville dosert alt fra 0.05 - 0.15 gram utifra kvaliteten. Heller for lite en for mye.

Tenk deg godt om. Dumt å få ballen til å rulle igjen.
Sist endret av DrPerception; 2. november 2015 kl. 16:59.