Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1287
På black ops står det NAT Type:Strict, og på MW2 står det NAT Type:Open.
Så mitt spørsmål er,WTF??
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Funker MP? Hvis ja: Max care, la den være.

Annbefaler uansett å aktivere UPnP, enn å stresse med å åpne porter.
UPnP er tilgjengelig og jeg aner ikke hva MP er
Sist endret av boxdreper; 23. desember 2010 kl. 17:04.
Sitat av boxdreper Vis innlegg
UPnP er tilgjengelig og jeg aner ikke hva MP er
Vis hele sitatet...
han mener sikkert Multiplayer
Sitat av Xelerator Vis innlegg
han mener sikkert Multiplayer
Vis hele sitatet...
ok,ja multiplayer virker,men når JEG har nat type på open, kan jeg joine vennene mine men ikke når jeg har strict!Og jeg hoster ikke,før noen sier det...Vi har nesten aldri hatt problemer med å joine hverandre på mw2 så kanskje det har noe med Black Ops å gjøre?
Hvis du kan engelsk så skjønner du forskjell på 'strict' og 'open'.
'nuff said.
Jeg slenger meg på tråden, og kan si jeg har akkurat samme problem. NAT Strict, MP funker, men jeg får ikke hosta eller spilt zombie osv med venner.. Hvordan kan jeg fikse dette? Portforwarding?

Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
Hvis du kan engelsk så skjønner du forskjell på 'strict' og 'open'.
'nuff said.
Vis hele sitatet...
Ja, var det noen som sa at han ikke skjønte det det? Tror nok det var et spørsmål om hvordan han kan få fiksa det.
Jack of all trades
Apoxi's Avatar
Jeg har hatt "open" i hele dag & går,men nå er jeg tilbake på "strict"!hva skjer?? ARGH!
Sitat av boxdreper Vis innlegg
Jeg har hatt "open" i hele dag & går,men nå er jeg tilbake på "strict"!hva skjer?? ARGH!
Vis hele sitatet...
En bug. Reinstaller?
jeg spiller mw2 der jeg har open hele tiden i noen timer og så logger jeg på black ops etterpå og da har jeg plutserlig open der og.kanskje tilfeldigheter men det har skjedd to ganger nå...