Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3273
Fadej asså, nå har TV3 sluttet å sende de daglige Simpsons episodene, på grunn av nok et (*Gjeesp*) reality show, fuckings Kråkeslottet. Ettersom Viasat+ har blitt ZTV har også de sluttet med Simpsons. TV3 fortsetter heldigvis med å sende nye episoder på fredagene ...

Men faen as, hva er det med folk!? Hvem i all verden prioriterer elendige reality show over verdens mest geniale TV show? So what om det går i reprise for ørtende gang, Simpsons er og forblir det eneste akseptable underholdningsprogrammet på norsk TV.

Ukas kaktus går til TV3.
helt enig. det kråkeslott drittet er noe av det kjipeste jeg har sett. simpson er så jævlig mye fetere. dette blir nok en ny flopp for tv3 gitt.

ukas brev med miltbrann går til tv3
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Støtter kaktusen 100 %!
Simpson er en kongeserie som de kommer til å angre på at de setter av programmet!
For en stund tilbake husker jeg at en web portal laget en side der de samlet underskrifter til folk. For ett år siden da simpsons slutte å gå på tv3. Ettersom de fikk inn rett over 5000 underskrifter og sendte lista over til tv3 og fortalta at de ønsket mere av simpsons.
Det tv3 gjorde da var å kjøpe opp en del nye episoder, og det ble det noe av... =) Så det er jo en måte å få frem ting på tv på. Noe dere ønsker så _mekk_ en sånn site der folk kan si sin mening og gi en underskrift. Er det teit måte å gjøre ? Jeg syntes det var veldig greit...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av DrMatrix
For en stund tilbake husker jeg at en web portal laget en side der de samlet underskrifter til folk. For ett år siden da simpsons slutte å gå på tv3. Ettersom de fikk inn rett over 5000 underskrifter og sendte lista over til tv3 og fortalta at de ønsket mere av simpsons.
Det tv3 gjorde da var å kjøpe opp en del nye episoder, og det ble det noe av... =) Så det er jo en måte å få frem ting på tv på. Noe dere ønsker så _mekk_ en sånn site der folk kan si sin mening og gi en underskrift. Er det teit måte å gjøre ? Jeg syntes det var veldig greit...
Vis hele sitatet...
det er meget sjeldent at slike underskriftskampanjer virker. men det er verdt et forsøk.
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Hehe, men det må også nevnes at den petitionen tok lang tid! Den varte over sommeren, så vidt jeg husker. Er ikke snakk om at TV3 kommer til å droppe Kråkeslott reprisene for Simpsons, eller noe annet program for den saks skyld. Ikke på grunn av en petition, ikke så raskt (Ettersom Kråkeslottet kun varer i 13 uker), de føler seg nok større enn som så ...
Du kan si jeg var rimelig frustrert da jeg igår slo på for å se daglig dose Simpsons og Seinfeld og alt jeg fant var noen idiotiske nordmenn som spilte på piano og spiste rundt et bord!
En ting som irriterer meg er at dem kuttet ut Baren til fordel for Kråkeslottet. Baren var da mye bedre enn den dritten der.

At dem kutter ut Simpsons og Baren og sender et møkka program som handler om ei frisør dame som noen har skutt piercing i tryne på med ei hagle, noen idiotiske klissete møkka karer, en toten bonde og ei som tidligere har vært mann som skal drive et hotel. Dette må vel bare bety det at TV3 ikke har lyst på seere.

Maniac.
Wtf? blir det ingen baren '02??? Slik jeg forstår posten til Maniac så virker det slik, kan godt tro det siden tv3 sverige og danmark har begynt bare'02! Arrrghhh... liker slike programmer!!

Gusto: nettopp! hvorfor ikke prøve.. noen mekker en side der folk poster underskrifter og en liten quote med..!? Samler vi nok underksrifter blir det nok nye simpsons episoder på tv3...
Nei, det blir ingen ny Baren. Gå inn på TV3 og trykk på Produskjoner der står det:

Det vil ikke bli noen ny runde med Baren høsten 2001. Det er ikke tatt noen beslutninger lenger frem i tid vedr. eventuell ny runde Baren.

Jeg tviler sterkt at dem starter opp med dette i år.

Maniac.
Simpsons Tilbake På Skjermen!
Best for TV3 at de lar Simpsons gå. På dager jeg kjeder meg så har jeg hele kvelden foran skjermen planlagt, men uten Simpsons og Seinfeld hadde det blitt en times hull i dagen min. Men nå blir det bare en halvtimes hull. Jeg skjønner ikke hvorfor de tar bort Seinfeld, det må vel gi dem veldig bra seertall. Eller er det egentlig ikke så mange som skjønner hvor genialt Seinfeld er?
ikke nok med at kråkeslåttet var helt på trynet, men det var med en/ei utrolig EKKEL trans.. yuck
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som blir med å banke programlederen!?!
Yeah, jeg er med!
Ta å bruke hu som var mann som slagvåpen og banke møkka ut av han som jeg heretter bare kaller Mr.Bruntupp! Fant først ut i dag at han er homse....

Maniac.
kråkeslottet er bare et gammalt hus fult av tapere! ingen gidder og se på det av ALLE jeg kjenner er det INGEN som ser fast på det. Det programmet må ha fått utrolig dårlig seertall! Simpsons er best få det tilbake!
Fy faen nå begynner jeg å bli lei av alle disse møkkadårlige realityshowene. Eneste bra er Baren, og Big Brother var artig i 1 uke..
Jeg er driiiiiiiiitlei av alle de programmene som skal trekke til seg EVIG med folk, bare fordi de er av sjanger reality! Oppblåst møkk kaller jeg det!


jeg hater kråkeslottet det tok over simpsons sendignene, ingen gidder å se på det dritt programmet uansett og simpson ruler!!

tv3: få simpsons tilbake
Ingen som husker STPS? nuclearzone.org som hostet såvidt jeg husker. Vi fikk jo tilbake simpsons men om det var pga STPS vet jeg ikke..
ser at det ikke bare er meg som har, unnskyld HADDE fast tv time mellom 7 og 8.. /me dasker tv3 med tastaturet sitt
Opprinnelig postet av TipeX
Ingen som husker STPS? nuclearzone.org som hostet såvidt jeg husker. Vi fikk jo tilbake simpsons men om det var pga STPS vet jeg ikke..
Vis hele sitatet...
Jeg husker det.. men må si at jeg har sett så lite på Simpsons i det siste at jeg ihvertfall ikke gidder å lage noen lignende. Men om noen lager det, skriver jeg meg seff på!
Better than thou.
Det zeth sa.
▼ ... noen uker senere ... ▼
hmm.. er ikke så sinnsykt rart at Baren ikke blir sendt flere ganger egentlig. Ble jo ganske så mye herpings med senger og baren og det som verre var. Var et ganske greit program, men man kunne se at de to karene som liksom eide dritten ble mere og mere slitne for hver dag som gikk

anyway; Kråkeslottet er dritt, og den She-Male tingen skremmer meg
Baren var tøffffft. Ville søke meg med på runde 2, men var for ung da vøttøh. De MÅ ha enda en runde for DA skal jeg melde meg på. Dønn. <3 Baren.

Kråkeslottet er kjedelig. Bare krangel og tomsinger som raver rundt og snakker piss. Han derre Didrik-fyren minner meg om Rodney fra Big Brother. Bare rakker ned på andre konstant og kommer med idiotiske kommentarer.

JEG VIL HA BAREN!
Den She-Male tingen skremmer meg fortsatt
Øh. Det er jo ikke noe "she-male" da. Det er en mann som har blitt kjønnsoperert og er nå dame. Altså: Null she-male der i gården. Hun virka jo faktisk temmelig oppegående også, så jeg har mer til overs for henne enn de fleste andre der inne.
så snodig dette her camilla, hvorfor absolutt rakke ned på alle kommentarene mine?
Skjønner ikke hvorfor du er så paranoid, jeg bare sier at hun du kaller she-male er ei dame (vel, ei kjønnsoperert sådan) og ikke noen mellomting av mann og dame som en she-male faktisk er.
eh? jeg kan vel kalle den dame-mann-kjønnsoperert-tingen hva jeg vil vel?
Better than thou.
Referrer til forrige post.
Opprinnelig postet av Kine
eh? jeg kan vel kalle den dame-mann-kjønnsoperert-tingen hva jeg vil vel?
Vis hele sitatet...