Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1802
Kan noen for guds skyld forklare meg slutten på den filmen? jeg har grubla på det i tre dager og finner det ikke ut!!
Nå begynner jeg å bli ganske lei av folk som har null i IQ!
Han kom tilbake til jorda 4 phaen!!!!!
Ac|d's Avatar
Trådstarter
56 4
Opprinnelig postet av DrMatrix
Nå begynner jeg å bli ganske lei av folk som har null i IQ!
Han kom tilbake til jorda 4 phaen!!!!!
Vis hele sitatet...
Ja det var jo jævli hærlig sagt, vil mer påstå det er du som har null IQ!

Poenget mitt var hvorfor er det aper på jorden og ikke mennesker når han kommer tilbake?
Jeg så jo det han kom tilbake til jorda!
Better than thou.
Nå har jeg forsåvidt sett filmen, men det ville vært fint om du hadde tatt med [spoilers] eller noe slikt i topic slik at folk som ikke har sett filmen kommer inn og får med seg slutten. Det kan ødelegge en film av og til.

Men uansett, en stund siden jeg så den, og syntes ikke den var så veldig bra, så jeg kan ikke huske så alt for mye fra den.

Forøvrig er det et forum med endel medlemmer på www.filmanmelderen.com, kanskje de vet noe?
skulle gjerne svart men jeg så kun 3/4 av filmen, da gadd jeg ikke mer
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Fyrst er han på den dere apeplaneten, som blei en ape-planet fordi at det flyet kræsja.
Så drar'n tilbake til jorden igjen da, men da i en anna dimensjon der det er aper og ikkje mennesker.

Så enkelt er det.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hehe, enig, jeg synes slutten var litt rar. han kom tilbake til jorden og apene hadde tatt over kloden. de hadde sikkert utviklet seg slik som de gjorde på den andre planeten. eller kanskje en annen dimensjon, er ikke sikker.

btw: slutten på den første fra 70 tallet var slik at han kom tilbake til jorden og apene hadde jevnet den med jorden

vet ikke hvilken slutt som er best
Sist endret av Gusto; 17. februar 2002 kl. 21:26.
har hort at de har laget 4 forskjellige slutter pàa denne filmen. Kjoper du DVDen kan du se de...

... fuckings engelske tastatur
Også får vel jeg også legge til at den filmen suger hardt. Satt å lo meg gjennom den. Noe av det dårligste jeg har sett.

Den slutten ble garantert lagd slik sånn at dem kan komme med en oppfølger.

Maniac.
noen som la merke til at ape-dronninga ligna på michael jackson ?
Opprinnelig postet av LoRd
noen som la merke til at ape-dronninga ligna på michael jackson ?
Vis hele sitatet...
jupp
acid: sorry! var ikke meningen med å være så frekk! men nå har de andre forklart det bra nok for deg
Slutten var rar, men kom ikke her å si at resten av filmen ikke var rar
jeg storkoste meg i hvertfall igjennom hele filmen! gøy film =)
Synes filmen var bra jeg, men er jo veldig fan av Tim Burton's filmer
Har dessverre ikke sett første utgaven av den.
Men slutten var snodig ja, men jeg kan holde med hva MaLbOlGiA sa