Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1157
Jeg må ha ny plugg til strømforsyneren, men jeg klarer ikke å finne ut hva den heter. Det er jo millioner å velge mellom :/

Pluggen som skal inn i maskinen, om dere forstår?

Noen som vet hvor det evt går an å få kjøpt? Trenger ikke være original

På forhånd takk
Er det kabelen som går fra mursteinen til PCen eller fra støpselet på veggen til mursteinen du er ute etter?

Den til PCen ser proprietær ut, den fra veggen er helt standard. Ta bare bilde av tilslutningen for kabelen på mursteinen og dra på Clas Ohlson
Er det en slik en du mener? https://www.clasohlson.com/no/Appara...-meter/32-5432 Den kan kjøpes i alle elektrobutikker.

Er det til laptop er det nok en rund plugg, da måler du diameteren og går i en hvilkensomhelst databutikk.
Anbefales egentlig å kjøpe ny strømforsyning, men ser de koster rundt tusenlappen!

Du får tilsynelatende ikke kjøpt den pluggen løst (kycon 4 pin female). Ikke vanlig å bruke hokjønn på plugg (hannkjønn på konnektor) heller, og uvanlige deler er vanskelig å få tak i. Du kan lodde en annen type konnektor på hovdekortet, men da mister du alt av garanti/reklamasjon osv.

MSI har åpenbart gjort dette med vilje så du må kjøpe ny av dem
Trådstarter
3 0
Takk for alle svar
Jeg har dessverre ikke pluggen, så får ikke målt den:/
Noen som vet om det er mulig å få tak i en universaladapter som passer?
Nei, men kanskje mulig å skrelle plastikken av en sånn konnektor, koble pluss på disse pinnene, minus på de to andre.
Trådstarter
3 0
Merkelig at det ikke skal finnes noe som passer da �� Hadde vært greit å bare kunnet kjøpt en ny strømforsyning som passa uten å måtte ut med så mye penger finnes jo universaladaptere til alt annet �� Har leita meg grønn og blå... 330w er ikke billig��