Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2494
Starter med disse. Keep em coming.





















Sist endret av Antimatter08; 2. februar 2018 kl. 07:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fine bilder, kunne du kanskje sagt noe om bildene dine også?
Jævli kule bilder!
Takk for det. Hadde jo håpet att flere skulle bidra slik att det ble en mulighet til å se Oslo fra forskjellige menneskers perspektiv.
Så det er bare å kjøre på om noen føler for det.

Fra opera taket




Fra Storgata


Er random østblokk street artist som sper på lønna.

+ en som tar en pause..


Rådhuset


Fra Kvadraturen


Refleksjoner i fasaden til Oslo Plaza


Fra Operaspassasjen
Sist endret av Antimatter08; 2. februar 2018 kl. 22:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei,
I og med at du skriver at du håpet litt flere skulle bidra tenker jeg å skrive ett kort innlegg.
Jeg har ingen bilder å bidra med, men jeg kan bidra med ett innlegg som gir det utelukkende kredibilitet.

Jeg er en sær person som liker merkelige og mystiske bilder. Pushwagner er en av mine favoritter innenfor kategorien merkelig. Når det kommer til mystiske bilder er du en av mine akutte absolutte favoritter. Bildene dine fanger mitt blikk, og umiddelbart setter tankeprosesser i sving.

Mannen som tar pause tar det med ro og finner en enkel glede i livet. Refleksjonen fra fasaden gir en umiddelbar relasjon til det mørke og mystiske. Undergrunnen er min første tanke. Det første bildet som du ikke skriver noe om gir meg i grøssing av noe majestetisk. Tårnet forteller meg styrke, særegenhet og sitatet av Per Fugelli: Vær en ener på jorden, og bry deg om flokken din.
Det siste bildet ved Fiskeriet forklarer meg det evige slitet og den robotoriske trangen til å måtte anskaffe midler til eget liv, ve og vel og overlevelse.

Beklager om det ble for sært, men som jeg presiserer, jeg er en sær person. Meget sær. Jeg har mange rare tanker.
Tusen takk Investigathor. Alltid hyggelig med tilbakemld, selv om det jo hadde vært kult å se noen andres bilder også.
Her er ett par til:
kickflip

and landing it


Søndre Aas Gård og Miljøsenter (Oslo, Holmlia)



Operapasasjen


Nedenfor festningen


Potensiel kebab


Fra Grønnland


Telthusbakken


Fred restaurant & Cafe
Sist endret av Antimatter08; 3. februar 2018 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ok. I håp om ytterligere engasjement,her er ett bilde fra karl johans gate. Er det for privat/utleverende, eller er det innafor?
Personlig tenker jeg att når man velger å sove på Oslos hovedgate bør man være inneforstått med att man blir iakttat, og muligens fotografert.

"Alle fortjener å skinne litt"


Fra Brugata


Fra Opera taket, mot Vest


Fra Kirkeristen


Fra Opera taket
jamen yolo da.
luni's Avatar
Siden gata har så morsomt navn så retter jeg på deg: Det er ikke Telthusbakken, men Dops gate
Fine bilder!
Kule bilder! Morsomt å se at det går å «formidle følelser» ved bruk av bilder