Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 853
Hei!
Nå sitter jeg med 4 GPS'er på pulten min. Hver GPS til rundt 2.000 kr.
Garmin og TomTom. Men INGEN av disse klarer og vise meg veien til riktig hus. Ender nesten alltid bare i riktig gate men ikke riktig hus!

Det eneste kartet jeg har funnet ut at funker nå er 1881.no, de viser frem til riktig hus, men igjen ingen navigasjon.

Er det noen av dere som vet om GPS'er som viser riktig husnummer?
Må være en egen enhet, kan ikke være en APP til telefonen
Enkleste må være og bare bruke mobil med google maps. den har aldri bommet for meg.

Så nå att det måtte være egen enhet, da er det bare og oppdatere garminen og håpe. selv liker jeg ikke garmin som bil gps da den ofte tror man kan kjøre av e18 når det går vei under hovedveien.

Men du kan jo kjøpe deg ett dedikert nettbrett og ha data sim, som jeg sier andri hatt probmemer med google maps.
Sist endret av Sterol91; 30. januar 2018 kl. 10:43.
Trådstarter
Takk for svar!
Men Google Maps viser like mye feil. Kommer til riktig gate men ikke nummer.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Prøvd waze? App altså. Men fungerer ganske bra her.
Er du sikker på at adressen du skriver er 100% riktig? Kan du sende adressen på pm 1881 link så skal jeg sjekke reell adresse