Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1795
haisann, har hatt en lang å tung påske mht alkoholforbruk, ikveld er jeg fri for alkohol, men vil unngå mest mulig fyllesyke ikveld/morgen tidlig til butikken åpner, er ca passe brisen, hvordan vil det være å innta Tramadol ikveld, og hvor mye eventuelt?

vil det være noe interaksjon om jeg velger å ta en bit seroquel, rett før leggetid?

Nei, får bli med en liten bit seroquel så jeg sovner ikveld. Heller innta 100 mg Tramadol når jeg står opp imorgentidlig, å helvete braker løst mht fyllesyke.
Sist endret av Eyeamare; 25. mars 2016 kl. 23:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tok 100mg tramadol pulver oralt i et rizla og to trekk på bongen, det var nydelig drakk litt i tillegg, men bare 3 øl. Det var virkelig en god kombo som kansjke ikke bør anbefales men jeg hadde en god opplevelse i hvertfall