Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2268
Hei.

Dere vet de orange brettene med clonazepamum/klonazepam.

Noen brett er skriften mer blå og andre mer blåsvarte. Jeg har hørt, på gaten, at de ene er falske. Husker ikke hvilken som skulle være ekte, ifølge ordet på gaten.

Utløpsdato på de med blåsvart skrift varierer kun på mnd fra 03 til 04.

De med blå skrift varierer både mnd og år men får ikke sett på så mange forskjellige av dem foran meg nå.

Noen som har peiling? Håper noen som vet og ikke bare antar.

Om noen har peil på dato stempling at det det kan være forskjellig mnd. Jeg trodde alle gikk ut den første mnd.

Setter stor pris på svar!
Du burde kanskje bry deg mer om utløpsdatoen på ferskvarer enn på fishy fake piller, som er tørrvarer.
Klem fra Betty
Min erfaring er at gamle piller er "gode" som nye
Sist endret av Nurse Betty; 28. oktober 2015 kl. 00:15.
Nå er det en stund siden jeg har en av disse brettene, men jeg mener skriften var blåsvarte/mørkeblå. Disse var ekte og fikk de fra en av de største norske vendorer på darknet.
30 stk på brettet ikkesant ? Uten og si for mye har jeg selv vært borte i disse og kan anbefales.
Hvor enn jeg har gått kan jeg ikke si at jeg har hørt noe annet en godt om disse orange brettene fra Polen�� hørt av de rutta gutta at de er bedre enn de norske og men ikke vet jeg

Har ei aldri hørt om noen falske av disse.
Rivotril og rykter om falske piller går hånd i hånd. Hvis noen tar seg bryet med å lage falske piller i blisteret(!), skulle man kanskje tro at fargen på litt skrift ikke er den største utfordringen. Sikkert en eldre/yngre batch og det ble foretatt en endring enkelt og greit. Det er jo bare å ta en pille og se selv.
Sist endret av TrippyKing; 30. oktober 2015 kl. 18:01.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Rivotril og rykter om falske piller går hånd i hånd. Hvis noen tar seg bryet med å lage falske piller i blisteret(!), skulle man kanskje tro at fargen på litt skrift ikke er den største utfordringen. Sikkert en eldre/yngre batch og det ble foretatt en endring enkelt og greit. Det er jo bare å ta en pille og se selv.
Vis hele sitatet...
Du tar nok feil her.Er masse falske xanor brett i omløp fra romania.Og måten du avslører dem på er på utseende på brettet.Gå i tråden på sia her hvor dem sammenligner xanax brett,så vil du se forskjellen selv.Å informasjonen i den tråden stemmer helt med egne erfaringer.