Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 13102
Hey freaks.
Nå har Sulake bæsja seg nok på leggen til å måtte legge ned de skandinaviske hotellene sine.

Kjære habboer. Vi beklager å meddele at Habbo.dk, Habbo.no og Habbo.se vil opphøre fra 29.04.2015.
Det var ingen enkel avgjørelse, men etter en lang og grundig vurdering har vi kommet frem til at vi er nødt til å fokusere på større markeder og utvide til flere enheter for å opprettholde veksten vår.

Du kan velge å fortsette å bruke Habbo på en annen språkside, men det er dessverre ikke mulig å overføre kontoer eller kjøp du har gjort. Besøk Habbos hjelpeside for mer informasjon.
Vi ønsker at dine siste måneder på Habbo.se/no/dk skal bli fyllt med glede, og kommer til å fortsette å kjøre alle funksjoner i denne perioden, inkludert moderering og kampanjeaktiviteter. I tillegg gir vi deg enda flere fordeler for å avslutte med verdighet. Er du nykommer vil du få tilgang til å benytte bade Habbo Club og Builders Club i hele perioden, og vi vil laste opp mange godbiter i katalogen slik at du kan bygge ditt drømmerom!

Vi sender en stor takk til de fantastiske menneskene bak habbo.se/no/dk, som har gjort det til det flotte stedet det er. Det har vært en utrolig givende opplevelse å bistå dere gjennom årene.

Med vennlig hilsen,
Habbo Staff
Vis hele sitatet...
Oversatt: "Vi stenger de skandinaviske hotellene og sletter 11 års kunde-historie, hvor flere tusen personer har brukt flere millioner kroner i løpet av tiden tilsammen sånn at man kan spille Habbo på iPad."

Jeg har spilt en del på habbo.no siden 2006 selv, men valgte å slutte noen måneder før de skulle stenge og kvittet meg med alt jeg hadde. Vet om flere personer som har, av en eller annen teit grund, valgt å bruke tusenvis av kroner på spillet - som nå vil bare fjernes.

Hvis du har spillt habbo før, er det nå du burde sjekke innom for nostalgi og kanskje du møter en gammel venn?
Sist endret av Xnym; 9. februar 2015 kl. 02:07.
Du må ikke tenke på at folk har brukt tusenvis av kroner på dette spillet, for det er noe folkene har fått igjen i ren skjær underholdningsverdi.
Tåpelig, brukte selv mye penge der iløpet av 05-09
Tror jeg har møbler for rundt 10 tusen kroner der inne, som jeg fikk en gang jeg kjedet meg i 2005 og svindlet masse småunger. Kjipt å vite at jeg aldri blir å få solgt de, men whatever.
Sist endret av Dongerino; 9. februar 2015 kl. 08:21.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Tror jeg har møbler for rundt 10 tusen kroner der inne, som jeg fikk en gang jeg kjedet meg i 2005 og svindlet masse småunger. Kjipt å vite at jeg aldri blir å få solgt de, men whatever.
Vis hele sitatet...
Samme her, var helt avhengig. Har åtte rom med forskjellige rariteter og limitied møbler. Så for meg et slags antikvitetssalg etterhvert.
Hostinger.no
72 3
Haha latterlig, men det er jo naturlig at det ikke går rundt lenger og de ikke får inn de samme intektene når det var 1000-2000 pålogget hver eneste dag, mens så i seinere tider er det 20-70 daglig.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
På den annen side, hva venter man egentlig? At alt skal vare for evig og alltid? De "verdiene" er strengt tatt ikke et himla godt kjøp uansett om de fortsetter å eksistere eller ei.
Sier vell noe om utviklingen i spill bransjen. Spilte selv Habbo i mange år som krøpling(kid), sitter igjen med utrolig mange gode minner fra spillet.
Husker spesielt battle ball mot venner var kjekt. Nyheten om at Habbo nå går bort er utrolig trist (tørker tårerer) selv om det er flere år siden jeg spilte sist.

RIP