Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 16224
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hvis de går til politiet og fortelle hele sannheten, så er det greit.

Sitat av watchman Vis innlegg
Du tar nok desverre helt feil her.
Vis hele sitatet...
Javel? Kan du utdype?
annmeld saken til politiet, og si at fyren var helt idiot, hoppet på bilen med vilje og sa du kjørte over ham etc!
Sitat av Muradi Vis innlegg
Det er ihvertfall ikke enkelt på kontrollere seg når man er overstadig beruset. Vedkommende gjorde skader på en bil, som i følge TS senere i tråden, allerede var bulket og gammel. Det skal bare noen riper til før det blir skader for flere tusen. Det TS og hans venn gjorde, var å skade en person med en bil, i edru tilstand og i flertall.

Hvordan i helvete kan dere forsvare TS?
Vis hele sitatet...
Politiet driter i hvor breuset personen var, så lenge det var selvpåskyldt rus. han har seg selv og takke, en dritings person får ikke noe mildere straff selv om han sier at han ikke klarte og kontrolere seg.

jeg forsvarer TS fordi jeg mener at når en idiot ødelegger bilen hans er det rett og rimelig at han får en runde juling for og oppført seg idiotisk og betalt for skadene.
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Er litt rart at alle sier de hater Politiet. Men så fort noe skjer med dem, så er det rett til kjære onkel.
Vis hele sitatet...
Når jeg jo ikke trådstartet skrevet noe dritt om politiet, så det er vel samme faen?
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Muradi Vis innlegg
1. De var edru, vedkommende var overstadig beruset.
2. De var i flertall
3. De kunne valgt å kjøre vekk derifra, men valgte å kjøre over vedkommende istedet, som ikke hadde ytret vold mot verken TS eller hans venn.
4. Bilen var en haug fra før av. Dessuten er noen riper nok til at det "koster flere tusen" å reparere.

Jeg hadde selvfølgelig også eksplodert hvis noen herpet bilen min, men hadde jeg ytret noen form for vold mot ham, uten han hadde angrepet meg først, så hadde jeg for faen ikke begynt å legge planer om falske anmeldelser. Det er anmeldelsen jeg reagerer på! Begge parter gjorde noe ulovlig, og jeg synes det er helt på jordet at de skal anmelde idioten, og samtidig snike seg unna sin egen straff. De kjørte over en overstadig beruset mann. Jeg tror det er verre enn å banke løs på en bil med nevene.

Hvis de bare lar saken ligge, så skal jeg ikke si mer.
Vis hele sitatet...
Det du påstår er at han lå i 100 og helvette mot idioten, etter på rygget han over vedkommende som ba om å få leve?

1. Kompisen skulle kjøre mot han får å stoppe han.
2. Han stoppet ikke, han tok faktisk en sykkel å skulle kaste den på bilen.
3. Kompisen kjøre på han, for at han var på vei til å kastet sykkelen på bilen, som kunne eventuelt skade han/bilen, han sa også hvis airbagen hadde kommet ut, så hadde bilen vært ubrukelig på å stikke av.
4. Vi leitet faktisk etter politiet, å vi var på vei til å ringe 112, så han hoppet fram med knyttneven under fart, å sa han skulle banke oss i fillebitter/sende folk på oss.
5. Bilen er ikke en skrap haug, men nu er den det.
6. Kompisen lå i 10km/t når han traff idioten, han dro seg rett i en murvegg på en bygning, der løftet han seg opp å tok tak i en murstein.
7. Ja håper som faen det er noen overvåkingskamera der!
8. Jeg kunne ikke lukte noe sterkt alkohol fra han, han virket litt påvirket av andre ting en alkohol.

9. Han knuste faktisk en sykkel, så han gjorde mere en skade på bilen min.
Sist endret av Base; 6. mai 2012 kl. 18:28.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Base Vis innlegg
1. Kompisen skulle kjøre mot han får å stoppe han.
2. Han stoppet ikke, han tok faktisk en sykkel å skulle kaste den på bilen.
3. Kompisen kjøre på han, for at han var på vei til å kastet sykkelen på bilen, som kunne eventuelt skade han/bilen, han sa også hvis airbagen hadde kommet ut, så hadde bilen vært ubrukelig på å stikke av.
Vis hele sitatet...
Kunne dere ikke bare kjøre vekk derifra? Skjønner godt at man blir forbannet, men jeg blir mer forbannet når jeg leser at dere har tenkt å legge inn en falsk anmeldelse. Forteller dere den hele og sanne historien til politiet, så er det i greit i mine øyne. Men da blir dere straffet også, i verstefall for drapforsøk.

For at han var på vei til å kastet sykkelen på bilen, som kunne eventuelt skade han/bilen, han sa også hvis airbagen hadde kommet ut, så hadde bilen vært ubrukelig på å stikke av.
Vis hele sitatet...
Tror du ikke en airbag kan utløses av å kjøre på en person opp mot en murvegg? En gjennomsnitlig person veier mer enn en sykkel.

Sitat av Base Vis innlegg
8. Jeg kunne ikke lukte noe sterkt alkohol fra han, han virket litt påvirket av andre ting en alkohol.
Vis hele sitatet...
Da kunne han kanskje vært psykotisk? Tenkt på det?

Dere slipper ikke unna, med mindre dere lyger til politiet.
Muradi: Det er lov å handle i selvforsvar! Og hvorfor er en psykotisk fyr ute og går i gatene? Det er fullstendig riktig som jeg ser det av ts å forsvare seg med ethvert middel Som han skriver kjørte kameraten i 10km\t, det var for å dytte han vekk\skremme. Man dreper ingen ved å gjøre det, selv om jeg kan -til nøds- gå med på at det var i overkant.

Men så igjen, har du en fyr på 120+, som har bola i årevis (ikke at jeg vet det om angriperen her), skrudd i huet, rusa og bare ser rødt, så går du ikke ut av bilen og bruker knyttneven! Det sier seg selv at han kan slå deg bevisstløs og knekke ben og armer på deg. Man leser om sånt i avisene! Jeg er glad ts og kameraten gjorde som de gjorde, og syns det var synd angriperen ikke fikk mer skader, for å være helt ærlig. Så kanskje han lærte å oppføre seg skikkelig en annen gang noen prøver å hjelpe han ved å kjøre han dit han vil.

Det er ikke alltid det er riktig å sette hardt mot hardt, men for meg er det riktig her.
Sist endret av Taurean; 6. mai 2012 kl. 18:48.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det er ikke alltid det er riktig å sette hardt mot hardt, men for meg er det riktig her.
Vis hele sitatet...
For deg er det kanskje riktig, men loven sier noe annet. Sikkert mange her som ønsker Breivik drept, men er fortsatt ikke riktig å drepe han selv om sikkert over halve befolkningen ville ha støttet deg.
Sitat av Poppee Vis innlegg
For deg er det kanskje riktig, men loven sier noe annet. Sikkert mange her som ønsker Breivik drept, men er fortsatt ikke riktig å drepe han selv om sikkert over halve befolkningen ville ha støttet deg.
Vis hele sitatet...
Hadde du faktisk drept Breivik på utøya hadde du ikke blitt straffet, men fått en ære medalje.
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Hadde du faktisk drept Breivik på utøya hadde du ikke blitt straffet, men fått en ære medalje.
Vis hele sitatet...
Snakker om nå, idag. Ikke på utøya. DET(!) kan du kalle for nødverge om du hadde drept han der :-)
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det er ikke alltid det er riktig å sette hardt mot hardt, men for meg er det riktig her.
Vis hele sitatet...
Vold er den siste utveien, ja. Men i dette tilfellet så kunne de kjørt avgårde. Og det jeg egentlig reagerer på, er at de har tenkt å dra til politiet og legge inn falsk anmeldelse. De må værsågod bare anmelde, men da får de faen meg fortelle hele sannheten også.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Base Vis innlegg
han var mye sterkere, ustabil osv.. han var så sint at han kunnet drept oss.
Vis hele sitatet...
Dette er favorittdelene mine i første innlegg

Sitat av Base Vis innlegg
Jeg å kompisen klikket skal vi si, så mye at grensen til drap kan forekomme.
Vis hele sitatet...
Flere som ser ironien?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Håper dere blir overkjørt på vei til stasjonen.
Vis hele sitatet...
Tror du Muradi , at du har noe mer å tilføye etter du skrev den latterlige setningen her? Tror jeg ville heller droppet å skrive noe mer her, for denne diskusjonen har du tapt for lenge siden. Politiet er til å for å bistå i saken, og den må anmeldes.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av watchman Vis innlegg
Tror du Muradi , at du har noe mer å tilføye etter du skrev den latterlige setningen her? Tror jeg ville heller droppet å skrive noe mer her, for denne diskusjonen har du tapt for lenge siden. Politiet er til å for å bistå i saken, og den må anmeldes.
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis ikke lest hva jeg har skrevet.
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Muradi Vis innlegg
Vold er den siste utveien, ja. Men i dette tilfellet så kunne de kjørt avgårde. Og det jeg egentlig reagerer på, er at de har tenkt å dra til politiet og legge inn falsk anmeldelse. De må værsågod bare anmelde, men da får de faen meg fortelle hele sannheten også.
Vis hele sitatet...
Jeg kommer til å utnevne hele sannheten, situasjon der og da når han sto med sykkelen over oss, så kunne vi ikke gjøre noe annet en å uskadelig gjøre han.
Meningen var ikke drapforsøk eller skade han for livs variable skader som kan påvirke han senere i livet, men for å faktisk komme seg vekk der fra uten å få en sykkel i frontvinduet.
Selv vist vi sjansen for selv vi anmelder han, vil dere drepe saken før dere sier hade bra i luken, og han skadet bilen min for flere tusen som faktisk vil svi hardt på min økonomi, derfor kjørte vi på han forsiktig for unngå den skaden, som eventuelt kunne skade oss i verste fall.

Han prøvde også å komme seg inn i bilen, men det klarte han ikke tross for at jeg låste døra i bilen, jeg hadde en baktanke på å rygge, men jeg sto på en innkjørsel til en parkeringsplass, der hvor jeg ikke kunne rygge uten krasje i en skilt som ville ført til erstatningskrav.
Der han kunne ramponert bilen min enda mere eller hoppet inn gjennom den knuste ruten på bilen, og angrepet oss med gjenstander han kunne tatt opp som feks; stein, pinne osv..

Han var ikke i noe transe eller ikke, han virket ikke noe særlig sjanglet eller uforutsigelig tilstand, helt til vi skulle sleppe han ut av bilen min, der hvor han faktisk truet min kompis på livet og sende folk på oss, han sa vi ikke kunne ringe politiet fordi da skulle han knuse ipoden min i hodet på kompisen, og deretter slo oss helseløs, samt knuse hele bilen min etterpå.

Jeg starte og kjøre inn i sentrum der jeg viste politiet var, men jeg rakk ikke å få kontakt.
Rett etterpå hendelsen kjørte vi til politiet å ringe på vakta sin dør, men ingen som svarte, var både redd for min egen helse etter han hadde folk som skulle banke oss.

I mitt tilfelle handlet jeg rett som jeg mener selv, jeg hadde ingen andre valg en å uskadeliggjøre han med mitt eneste verktøy bilen, han var ganske så kraftig i forhold til oss, og det oppsto panikk i hodet mitt når han dundret løs på bilen.

Sitat av watchman Vis innlegg
Tror du Muradi , at du har noe mer å tilføye etter du skrev den latterlige setningen her? Tror jeg ville heller droppet å skrive noe mer her, for denne diskusjonen har du tapt for lenge siden. Politiet er til å for å bistå i saken, og den må anmeldes.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser videre så har han bistått med mye i tråden
Men enig med at dette innlegget var unødvendig
Du moderer deg og kommer med ny informasjon i vært eneste innlegg, neste gang sleng all fakta på bordet til og begynne med for dette begynner og virke lite troverdig.
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av danseku Vis innlegg
Du moderer deg og kommer med ny informasjon i vært eneste innlegg, neste gang sleng all fakta på bordet til og begynne med for dette begynner og virke lite troverdig.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg være enig med deg når jeg skrev tråden var jeg helt ute av mitt egentlig meg, skrev alt på en voldelig måte, nu flektere jeg opp punktene som jeg gikk gjennom, som jeg skal ta opp i anmeldelsen på han i håp på erstatning.

Fått roet meg kraftig ned vertfall

Edit: Men i verste fall, hva kan skje om jeg går med en slik anmeldes? det blir jo ord mot ord
Sist endret av Base; 6. mai 2012 kl. 19:24.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Forteller du politiet sannheten, så skal jeg ikke si noe mer. Jeg fikk bare ett sterkt inntrykk av at dere ville levere enn falsk anmeldelse, og da mener jeg faktisk det er bedre å la saken ligge. Og som danseku sier, du kommer med ny informasjon og moderer deg etterhvert i tråden, noe som også fikk meg til å reagere. Neste gang sleng all fakta på bordet ved første post

Håper dette løser seg for begge parter, lykke til
Sist endret av Mexxy; 6. mai 2012 kl. 19:39.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Vold er den siste utveien, ja. Men i dette tilfellet så kunne de kjørt avgårde. Og det jeg egentlig reagerer på, er at de har tenkt å dra til politiet og legge inn falsk anmeldelse. De må værsågod bare anmelde, men da får de faen meg fortelle hele sannheten også.
Vis hele sitatet...
Jeg liker hvordan du glatt overgår det faktum at de prøvde å hjelpe han i første omgang. Og deretter krever han noe annet, og så slår han seg vrang.

SÅ skal den som eier bilen og kameraten hans ta masse dritt og nesten bli lemlestet som takk?

Nei, du må nok ha en litt sterkere rettferdighetssans.

Angriperen trenger kanskje hjelp, men det er ikke ts og kameratens problem. Har hatt sånne folk rundt meg ofte i livet, og det er ikke mitt problem at de har hatt problemer og lar det gå utover meg og andre. Da er det bare, nettopp, å sett hardt mot hardt. Vi aller fleste har hatt tøffe perioder, men vi går ikke rundt og lar det gå utover andre. Da må man finne seg i å bli tatt igjen med.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Taurean Vis innlegg
Jeg liker hvordan du glatt overgår det faktum at de prøvde å hjelpe han i første omgang. Og deretter krever han noe annet, og så slår han seg vrang.

SÅ skal den som eier bilen og kameraten hans ta masse dritt og nesten bli lemlestet som takk?

Nei, du må nok ha en litt sterkere rettferdighetssans.

Angriperen trenger kanskje hjelp, men det er ikke ts og kameratens problem. Har hatt sånne folk rundt meg ofte i livet, og det er ikke mitt problem at de har hatt problemer og lar det gå utover meg og andre. Da er det bare, nettopp, å sett hardt mot hardt. Vi aller fleste har hatt tøffe perioder, men vi går ikke rundt og lar det gå utover andre. Da må man finne seg i å bli tatt igjen med.
Vis hele sitatet...
De skulle bare banket fyren til rullestol for min del, men da går man ikke til politiet og sutrer i ettertid. Det er det jeg prøver å forklare. Men nå har TS kommet frem med all fakta og ønsker å fortelle politiet hele historien, så diskusjonen er egentlig over for min del.
Kan diskuteres hvorvidt om dette går til helvete for TS, og hvor lang sperrefrist han muligens får hvis.
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Kan diskuteres hvorvidt om dette går til helvete for TS, og hvor lang sperrefrist han muligens får hvis.
Vis hele sitatet...
Sperrefrist er ikke nødvendig at han får, alt er opp til hva politiet finner om personen, er han tidligere dømt for blind vold flere ganger så vil politiet finne dette i en nødverge situasjon, kan også hende han er en fattig man med masse bot som ikke er betalt, så at han også for erstatning kommer til å være lik 0.

Hadde jeg befunnet meg i ts sine sko den dagen hadde jeg banket han så mye at bare politiet hadde klart og redde han fra og bli lam.

Fy faen hvor kjipt ts, fikk selv ødelagt min bil av en idiot... fikk aldri tatt h*n men det kan h*n være glad for.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Skjønner at det er surt, men hvis du ikke anmelder det slipper du å kaste bort mange timer hos politiet, samt sjangsen for at politiet får høre om påkjørselen etc. Det er alltid en sjangse.
Eventuelt kan du jo gå til han med en kompis og kreve penger for det han ødela, hvis han nekter kan dere jo banke han.
Vis hele sitatet...
Men vis han ikke anmelder til politiet så må de jo betale skadene selv.
TS: Det blir ikke ord mot ord, du har jo skrammer i bilen etter sammenstøtet. Engasjer politiet, end of discussion. Og kom gjerne tilbake med resultatet, hadde vært kult.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Taurean Vis innlegg
TS: Det blir ikke ord mot ord, du har jo skrammer i bilen etter sammenstøtet. Engasjer politiet, end of discussion. Og kom gjerne tilbake med resultatet, hadde vært kult.
Vis hele sitatet...
Lot saken ligge og fikk en i familien til den jævelen til å gi meg en annen bil i bytte, kan huske jeg og han sto og diskuterte over den idioten, han var vist kastet ut av familien

Han idioten kom innom jobben min, fytti rakkeren jeg hut jaget han ut så mye at sjefen ble førbanna, men jeg fortalt hvem det var osv.. så ga sjefen min meg en klapp på skulderen og sa; Satan dæn jævelen ska vær glad æ ikke va testedet!"

Hehe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg hadde faktisk drukket den dagen hvis du ikke husker.
Å vi kjørte ikke over han i selvforsvar, men fordi jeg var illsint å ville drepe karen som truet med å slå inn trynet på meg.
Skulle hatt bedre akselerasjon på bilen
Sitat av Child-of-god Vis innlegg
Jeg hadde faktisk drukket den dagen hvis du ikke husker.
Å vi kjørte ikke over han i selvforsvar, men fordi jeg var illsint å ville drepe karen som truet med å slå inn trynet på meg.
Skulle hatt bedre akselerasjon på bilen
Vis hele sitatet...
Du verden hvor tøff du er a!
Sitat av lefze Vis innlegg
Støtter det å anmeldet forholdet til politiet, vedkommende kommer bare til å unnskylde seg å si at "jeg var så drita, husker ingenting" , og da kan han heller ikke "huske" å bli påkjørt.
Vis hele sitatet...
men evt overvåkningskamera var ikke drita så jeg tror nok dem vil "huske" det.

Sitat av Child-of-god Vis innlegg
Jeg hadde faktisk drukket den dagen hvis du ikke husker.
Å vi kjørte ikke over han i selvforsvar, men fordi jeg var illsint å ville drepe karen som truet med å slå inn trynet på meg.
Skulle hatt bedre akselerasjon på bilen
Vis hele sitatet...
Og hvor kom du inn i bildet?
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
men evt overvåkningskamera var ikke drita så jeg tror nok dem vil "huske" det.



Og hvor kom du inn i bildet?
Vis hele sitatet...
Kan tenke meg han kom inn i bildet der denne brukeren mest sannsynlig er han andre fyren i bilen.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Kan tenke meg han kom inn i bildet der denne brukeren mest sannsynlig er han andre fyren i bilen.
Vis hele sitatet...
tenkte meg det, om det ikke er en som utgir seg for og være han da...

siden det hjalp ikke veldig på historien til TS...
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
men evt overvåkningskamera var ikke drita så jeg tror nok dem vil "huske" det.



Og hvor kom du inn i bildet?
Vis hele sitatet...
Har vert inne i bildet hele tiden, men har akkurat registrert meg på freak.
Fant denne tråden helt tilfeldig, å kjente den igjen med det samme.

Det var TS som kjørte men jeg som oppfordret han til å kjøre over karen.
Jeg er normalt en rolig person, men i øyeblikket kokte det over for meg.
Jeg viste han kom til å drepe meg hvis jeg rant direkte på han uten våpen, så derfor sa jeg at TS skulle kjøre på personen.
Fikk ordnet opp slik at han ikke turte å røre oss i ettertid, men det er en annen historie.
Sitat av Child-of-god Vis innlegg
Har vert inne i bildet hele tiden, men har akkurat registrert meg på freak.
Fant denne tråden helt tilfeldig, å kjente den igjen med det samme.
Vis hele sitatet...
Ja. og gud falt ned fra himmelen til rommet mitt og vi begynte og spille xbox sammen.

Er sikker på at du bare er ute etter oppmerksomhet :/..


EDIT: du har registrert deg i juli (I dag) (?) og har skrivd 2 inlegg som er på denne tråden. og første inlegget du skriver så skriver du som en idiot, og at du hadde tenkt til og drepe han...

"jeg skulle hatt bedre aks på bilen" du forteller at du egnt ville drepe han. IDOT...
Sist endret av w3lbeck; 10. juli 2012 kl. 21:40.
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
Ja. og gud falt ned fra himmelen til rommet mitt og vi begynte og spille xbox sammen.

Er sikker på at du bare er ute etter oppmerksomhet :/..
Vis hele sitatet...
Sitter her med latterkrampe
Registrerte meg på freak av en årsak, så søkte jeg på noe angående det å der dukket tråden opp.
Sitat av Child-of-god Vis innlegg
Sitter her med latterkrampe
Registrerte meg på freak av en årsak, så søkte jeg på noe angående det å der dukket tråden opp.
Vis hele sitatet...
Du er kul.

Sikkert..

Eneste som vet er TS og gud så jeg overlater det til dem
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
Du er kul.

Sikkert..

Eneste som vet er TS og gud så jeg overlater det til dem
Vis hele sitatet...
TS vet at det er meg
Kul?
Lurer på hvor det kom inn i bildet.
ja det stemmer, han fikk seg nok en kul
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Child-of-god Vis innlegg
TS vet at det er meg
Kul?
Lurer på hvor det kom inn i bildet.
ja det stemmer, han fikk seg nok en kul
Vis hele sitatet...
IDIOTI...
Folkens, han er den kompisen som satt på når hendelsen fant sted
Hvorfor registrer for dette?
Sitat av Base Vis innlegg
IDIOTI...
Folkens, han er den kompisen som satt på når hendelsen fant sted
Hvorfor registrer for dette?
Vis hele sitatet...
Tror jeg forstår hvorfor fyren ble hissig på dere.
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Tror jeg forstår hvorfor fyren ble hissig på dere.
Vis hele sitatet...
Det er mye du ikke forstår min herre
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
Du er kul.

Sikkert..

Eneste som vet er TS og gud så jeg overlater det til dem
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig han prøver og være kul? Hva får han ut av og være kul på et anonymt internett forum?

Og hvem synes det er kult og kjøre over noen og ville drepe dem?
Så fort politiet avhører passasjeren vil de nok forstå at han dere kjørte på ikke hadde annet valg en å prøve å få slått dere i hjel, dumt at dere fikk kjørt på han.
Men håper rette vedkommende kommer over denne tråden der passasjeren innrømmer at det var et draps forsøk.

Dere er virkelig ikke serlig lure når dere beskriver hendelsen i detalj der dere kjørte på han med vilje og så kommer passasjeren med at det var meningen å drepe han.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Tror du virkelig han prøver og være kul? Hva får han ut av og være kul på et anonymt internett forum?

Og hvem synes det er kult og kjøre over noen og ville drepe dem?
Vis hele sitatet...
tydeligvis han.....

"skulle ønske akksen på bilen var litt kjappere"

går an og tro du er kul selvom du er på et annonymt forum. + at vennen hans vet hvem han er.
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Som det gamle kineskiske proverbet sier, " Det er alltid 3 sider i en sak. Din side, deres side og SANNHETEN".

Kjenner jeg blir eitrende av mennesker som generellt gjør seg opp en mening etter å bare ha hørt en side av en sak, det er idioti det.
Base's Avatar
Trådstarter
Folkens, hensikten var ikke og drepe han, men å lære den narkomannen en lærepenge etter hva han gjorde mot bilen (FØR vi kjørt på han)
Hadde aldri kjørt på han om han ikke hadde ramponert bilen, men som nevnt jeg fikk blackout og følte instinkte med og forsvare min eiendel (noe som sikkert alle ville ha gjort)
Ikke sjans på havet den narkomannen ville gjort opp for seg på en juridisk måte, han er en fattig tufs som aldri har penger i følge familien, inkludert jævlig mye gjeld fra folk å innkrevingkassen.

Det kompisen min sier her er mye vås gitt, drepe han wtf? nei helvete hadde aldri drept han med bilen, men hadde jeg fått tilgang på en baseball kølle eller annet hadde jeg nok skadet han for livet.
Gjort Tromsø en tjeneste etter alt han har gjort, hæværk på båter, skyte episoder, banket opp folk, utført blindvold, bruke hardcore drug som piller, speed, osv.. you name it.

Saken er over, har ikke politianmeldt han og samme har ikke han, men fikk noen telefoner fra underground rus milijøet at han hadde tenkt osv.. men dem skulle backe meg opp å sånt, nei fy faen jeg la på telefon flere ganger og ble ringt opp av supporters

Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Tror jeg forstår hvorfor fyren ble hissig på dere.
Vis hele sitatet...
Idiot, les tråden før du poster innlegg
Han ble hissig fordi jeg nektet å kjøre han gratis, deretter kjørte jeg han ned etter han hadde ramponert bilen min kraftig.

Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Tror du virkelig han prøver og være kul? Hva får han ut av og være kul på et anonymt internett forum?

Og hvem synes det er kult og kjøre over noen og ville drepe dem?
Vis hele sitatet...
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Så fort politiet avhører passasjeren vil de nok forstå at han dere kjørte på ikke hadde annet valg en å prøve å få slått dere i hjel, dumt at dere fikk kjørt på han.
Men håper rette vedkommende kommer over denne tråden der passasjeren innrømmer at det var et draps forsøk.

Dere er virkelig ikke serlig lure når dere beskriver hendelsen i detalj der dere kjørte på han med vilje og så kommer passasjeren med at det var meningen å drepe han.
Vis hele sitatet...
Ehm, han skulle faktisk banke, knivstikke osv.. før hendelsen fant sted, også startet han og ramponere bilen å vi prøvde å få den idioten ut av bilen men nektet, til slutt etter han knuste vinduene osv... da fikk jeg blackout å kjørte han ned.

Han som ble kjørt ned er en kjenning av politiet å etter så lang tid, er det daufødt og anmelde saken.
Ingen bevis at jeg har utført noe som helst.

Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Tror du virkelig han prøver og være kul? Hva får han ut av og være kul på et anonymt internett forum?

Og hvem synes det er kult og kjøre over noen og ville drepe dem?
Vis hele sitatet...
GTA ffs, er litt artig å tenke på ettertid nu som jeg har ny bil etter familien ga meg en frivillig, men han fortjente det kraftig som sagt
Sist endret av Base; 11. juli 2012 kl. 00:49.
Jeg har mye bedre å gjøre en å prøve på å være kul bare så det er sagt.
Men jeg står med mitt å sier at det er sånn det var, som jeg har forklart tidligere.
At dere ikke er enige i tankegangen min gjør meg ingenting, for dere var ikke i hodet mitt da det skjedde.
Om det hadde vert meg som hadde kjørt bilen der og da, hadde jeg nok sittet inne nå.
Det er ikke bare å kontrollere seg når man kjenner adrenalinet pumper.
Kanskje det var dumt, men ville ikke gjort det noe annerledes hvis jeg hadde vert i den situasjonen på nytt.
Jeg kan ikke svare for TS, men jeg kunne godt drept han.
Selvsagt ikke nå, men når lunta var tent.
Har pr dags dato alltid liggende balltre og kniv i bilen for sikkerhets skyld.
Dette er ett innlegg som absolutt ikke er konstruktivt:
Men hva feiler det dere?? Dere må være de to største nepene jeg har lest om i hele mitt liv. Herregud dere tar kaka...
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
Synes dere høres like ille ut som 'narkomannen' jeg.

Jeg forstår hva Base skriver men samtidig så rettferdiggjør det ikke noe som helst at 'narkomannen' har plaget andre, dere synker jo bare ned til samme nivå. Baseballtre og kniv i bilen, smart. Høres litt wankster ut spør du meg.
Jeg var nesten på TS sin side i alt det her.
Sitat av Child-of-god Vis innlegg
Jeg hadde faktisk drukket den dagen hvis du ikke husker.
Å vi kjørte ikke over han i selvforsvar, men fordi jeg var illsint å ville drepe karen som truet med å slå inn trynet på meg.
Skulle hatt bedre akselerasjon på bilen
Vis hele sitatet...
Også kom du da, E-thug.
Sist endret av LP88; 11. juli 2012 kl. 01:59.
Sitat av ohmyfg Vis innlegg
Dette er ett innlegg som absolutt ikke er konstruktivt:
Men hva feiler det dere?? Dere må være de to største nepene jeg har lest om i hele mitt liv. Herregud dere tar kaka...
Vis hele sitatet...
Jeg synes du kan forklare hvorfor du mener dette? så ille var det ikke, ellers har du aldrig lest om noen ''neper'' før.

Jeg støtter TS 100%. slev om jeg kansje ikke hadde kjørt på han, men heller prøvd og uskadeliggjort han uten og ødelegge bilen mere. Noe jeg tror de fleste hadde gjort.

Jeg merker forresten at mange syns TS er en stor dust osv. som kjørte på han og håper at ditten og datten skjer med han. hva gjør dere i denne tråden? tåler dere ikke og høre at en fyr blir litt skadet?

slik jeg oppfattet historien var det TS som kjørte han og en kompis hjem, men TS ville slippe av han ene et lite stykke unda der han bodde, men han fyren ville at TS skulle kjøre han helt til huset sitt. noe TS da ikke giddet og han klikket da mongo på TS og begynte og ødelegge bilen hans.
(en stund siden jeg leste førstepost men tror det var slik det var.)

så da, hvis dere hadde kjørt en fyr hjem fra fest f.eks, og dere ikke hadde hatt tid/ork til og kjøre han helt hjem, og han hadde blitt sur på deg fordi at han ikke gidder og gå hjem og heller startet og ramponert bilen din. Hva hadde dere gjort? når dere har vert så snill og kjørt han nesten helt hjem uten og ta betalt, og han bare hadde vært utakknemlig og sur.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Jeg synes du kan forklare hvorfor du mener dette? så ille var det ikke, ellers har du aldrig lest om noen ''neper'' før.

Jeg støtter TS 100%. slev om jeg kansje ikke hadde kjørt på han, men heller prøvd og uskadeliggjort han uten og ødelegge bilen mere. Noe jeg tror de fleste hadde gjort.

Jeg merker forresten at mange syns TS er en stor dust osv. som kjørte på han og håper at ditten og datten skjer med han. hva gjør dere i denne tråden? tåler dere ikke og høre at en fyr blir litt skadet?

slik jeg oppfattet historien var det TS som kjørte han og en kompis hjem, men TS ville slippe av han ene et lite stykke unda der han bodde, men han fyren ville at TS skulle kjøre han helt til huset sitt. noe TS da ikke giddet og han klikket da mongo på TS og begynte og ødelegge bilen hans.
(en stund siden jeg leste førstepost men tror det var slik det var.)

så da, hvis dere hadde kjørt en fyr hjem fra fest f.eks, og dere ikke hadde hatt tid/ork til og kjøre han helt hjem, og han hadde blitt sur på deg fordi at han ikke gidder og gå hjem og heller startet og ramponert bilen din. Hva hadde dere gjort? når dere har vert så snill og kjørt han nesten helt hjem uten og ta betalt, og han bare hadde vært utakknemlig og sur.
Vis hele sitatet...
Støtter dette.
Hva faen feiler det alle som har besvart i tråden? Greit at TS og duden er neper, men svarene deres vitner mer om at dere er appelsiner alle sammen!
Vær forsiktig så jeg ikke skreller dere
Skjønner dere godt, TS!
Hold oss oppdatert!