Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1235
Jeg fikk ny PC igår og kjøpte meg Css, dirt 2 og SimCity.

Kostet kun 2 Euro..
MEN;

Jeg greier ALDRI og drive en by. Går i minus fra dagen jeg startet den. Fårstår ikke hvordan folk kan greie det. Har du Simcity og vil hjelpe meg litt?

Starter med 500k og fra dag 1 (På spillet) går det kun i minus. Får max 1000 innbyggere. De begynner og streike pga. jeg må kutte budsjettet så sykt mye.. :S..

Help me, please!
Tror jeg har det ligende et sted.. Tenkte ikke over det før jeg kjøpte det. (Japp det er tilbud på steam. derfor kjøpte jeg det)
Jepp.. Første spill der jeg har alt gammelt

Må spille litt til etter at jeg har sett på Youtube nå..
http://www.youtube.com/watch?v=um2Zo...eature=related
Sist endret av Vod0; 29. desember 2010 kl. 04:42.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Så.. hvilket av de seks fullstendig forskjellige spillene er det du spiller? Originalen - som du antyder ved å ikke nevne annet - er fra 1989..
Ettersom han sier 2 euro og tilbud på steam antar jeg denne?
SimCity™ 4 Deluxe Edition
Sitat av FuzzT Vis innlegg
Ettersom han sier 2 euro og tilbud på steam antar jeg denne?
SimCity™ 4 Deluxe Edition
Vis hele sitatet...
ja ... Måtte ha det siden det var så billig
Tips:

Ikke bygg brannstasjon/politistasjon før du absolutt trenger det.
Skru ned strømproduksjonen slik at forbruket tilsvarer rundt 80% av produksjonen.
Ikke bygg for store ting med en gang (som store skoler o.l.). Det er ofte bedre å ha flere skoler/helsestasjoner og heller spare inn på skolebuss/ambulanse-rekkevidden.
Begynn smått, og utvid sakte. Planlegg en infrastruktur som gjør at byen tåler å vokse.

Kommer ikke på mer nå, er en stund siden jeg har spillt det.
Skal prøve