Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 223786
Ble kjent med nFF gjennom Silhouette her på forumet i 2006 tror jeg det var, på et lokalt lan.
Mathiasbk henviste meg hit
googlet etter noe, så kom nFF opp og jeg registrerte meg
Broren min sendte meg hit fordi han fant en minecraft-server her, var utrolig stoked, men så kom whitelisten
Ble på en måte vervet av en venn
Fikk høre om nff av bekjente på ett annen nettside for noen år siden. her ble det anbefalt å bli medlem. Får nesten alltid svar på alt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg lette etter noen svar på diverse ting, noen år tilbake. Linkene førte meg hit og jeg ble sittende å lese. Registrerte meg, men mistet kontoen da e-post addressen gjikk ut. Fann tilbake til forumet nå i senere tider
Poppet opp ganske ofte på grunn av googlesøkene mine, lurket en del uten å registrere meg - Men fant ut at jeg likegjerne kunne gjøre det. ;p
jeg googlet etter andre midler som har samme effekt som rus, men som ikke var rus.
Sist endret av 'Blackout'; 15. november 2010 kl. 09:07.
Hørte om det fra kjæresten
Sist endret av OlavGal; 15. november 2010 kl. 09:17.
en kompis av meg viste meg alle de triprapportene og det som var her på freak.
En kamerat som sa det var et forum med mange morsomme tråder om veldig varierte tema. Tror det var mest pga bygging av pcer for 5-6 år siden.
fikk et tips fra en jeg trente kampsport med for en stund siden, tror det var pyro og slikt han opprinnelig var fascinert av men jeg digger hele pakka og finner mye nyttig og underholdende info her.
Ville som 14åring finne ut mer om dop :P
Søkte på google etter noen greier, fikk alltid opp nFF øverst.
Jeg, for min del, ble henvist hit fra mange andre forum. Etter å ha snokt rundt her i en 3-4 år, bestemte jeg meg for å lage en bruker i sommer
▼ ... over en uke senere ... ▼
søkte på tannkrem og cd på google
Sist endret av freakylemon; 29. november 2010 kl. 18:17.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da jeg begynte å vekke interesse for cannabis så brukte jeg mye tid på å søke rundt på nettet etter info. "Freakforum" kom da opp nesten hele tiden. Er medlem av mange forskjellige forum og liker egentlig veldig godt konseptet, så meldte meg på, kun for å spørre om cannabis. Men så fant jeg ut at det var masse av informasjon. Nå henger jeg for det mest rundt på "Samfunn, etikk og politikk" og lærer masse nytt hver eneste dag haha
Fikk vite om det gjennom en venn, og fant forumet forbausende spennende!
For og være helt ærlig så kom jeg faktisk over NFF da jeg i all hederlighet googlet rundt på let etter informajon om innførsel av legemidler, noe som resulterte i at jeg valgte å avstå fra å innføre noe som helst i påvente av at legen min skulle få en rakett i r***n.

Jeg skulle likevel ikke falle for fristelsen å poste her før nærmere et år senere, som da altså blir nå ganske nylig
kjent gjenom trolling.
Var vel opprinnelig medlem på diskusjon.no, der jeg og en venn postet et eller annet som vi fikk dårlige svar på. Så han fant frem hit, og da fulgte vel jeg etter.
Gjennom googling av dataproblemer og diverse feilmeldinger
Tror det var for 3 år sida så Googlet jeg "Lage et Pokemon spill" så kom jeg fram til en tråd på Freakforum
Sist endret av onClipEvent; 18. desember 2010 kl. 19:02.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Via google!!
FTW - peace out monkeybrainfuckluckducksuckk
Hadde vært innom forumet felere ganger, men ble tipset til å registrere meg å burke det aktivt av Skateward!
Jeg googla knokejern som 14åring og fant forumet Registrerte meg ikke før 17åring men.. Bedre sent en aldri!
Googlet rundt info om Salvia divinorum og fant denne fantastiske ressursen for diskutering av psykoaktive stoffer samt mye annet jeg interreserer meg for!
Skule søke gjennom forumer etter sikkerhetshull, og vips her er jeg
Etter å ha googla alt mulig rart gjennom åra havna jeg ofte innom nFF, og har vært leser siden 2005. Registrerte meg først i fjor!
Samma som Krokodille her, googla utallige ting og tang og veldig ofte endt opp med de beste svarene på dette forumet. Får ikke nok av å lese her.
Fant dette pga medie oppstyret vedrørende postene til groten.
Jeg ble kjent gjennom et hørespill mot en venn i bakalario! og google.
Leste på en nettside der det sto: "Freak-forum er norges mest aktive forum"
Når det meste eg søkte på på Google viste seg å ha en tråd her inne så følte eg ein nød te å bli medlem! Kan ikkje si eg angrer!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Min bror fikk jeg vite det av:P
Forskjellige ting jeg lurte på. Dermed kom freak.no ofte opp øverst på Google :P.

Har lest her siden rundt 2004-05 men registrerte meg først i fjor.
Søkte litt rundt på google etter rusmidler og havna fort her :P
Google søk som stadig endte her... og en freak kompis
▼ ... over en uke senere ... ▼
Samme som de fleste; googlesøk som ender opp her
Googlet litt rundt noen rusmidler. Vips, så var jeg her. Lurket i ett eller to år nå.
Jeg trengte andre freaker å kommunisere med, og 4Chan blir litt for drøyt og upersonlig.
Da jeg ramlet over freak.no i 2007 var det som en gud-sendt gave, jeg var kun leser fram til 2010 da jeg opprettet konto på forumet.

Yeah, I am a freak and Im proud!
Hørte om sia av en nær bekjent som fortalte om noen heftige rusrapporter han hadde lest, da måtte jeg jo bare sjekke det opp
Etter masse googling om div temaer så havna jeg her støtt og stadig, og da måtte det jo være verdt å registrere seg her
De er på folke munnen over alt nå !UTROLIG BRA FORUM!!!!
Fikk faktisk vite om det igjennom min yngre bror...
Han sitter og loker innpå her, og sa at eg kanskje burde ta en titt...