Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 12219
Hallo, følgt med på forumet en stund nå uten og hatt behov for og lage en bruker men nå har jeg noen spørsmål (genialt forum btw)

Gjorde ett halvhjerta forsøk på og søke meg fram til noe, men det gikk ikke så bra, så får bare beklage hvis det allerede står noe om det ett sted.

anyways, Skal ned til Gran canaria (Playa del ingles) om en uke. blir nok råbra men hvis jeg kunne fått svar på noen spørsmål kan det bli enda bedre

1. åssen er det og få tak hasj/pot der nede? er det steder man burde gå osv?
2. åssen er lovene der nede? har hørt historer om både folk som har blit rævpult for og ha røyka en joint og de som har sitti og røyka bombe i parken mens polti gikk forbi og bare hilste. så hvis noen har no litt mer konkret om hva som skjer hvis man blir "busta" med cannabis på seg der nede hadde det vært fint.
3. jeg skal til gran canaria 14 dager, dere sitter hjemme i norge og fryser.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
http://www.webehigh.com/city/detail....nary%20Islands

Spania har ganske greie lover ang. bruk og besittelse, så du blir neppe rævpult
Lett å få tak i alt mulig i Playa del ingles.. Er vel et sted som heter Kashbaa elns, et område i sentrum, hvor alle utestedene ligger, blir som et stort torg, og det er her du kommer til å gå når du skal ut og ha det gøy.. Klokkeselgerne og dopdealerne fra afrika blir holdt ute fra dette torget av vakter, noe som gjør at de sirkulerer rundt alle ingangene til "torget" og handler. De svarte gatehorene står også på utsiden, mens de finere spanjol ludderne ofte jobber på "pubber" inne på dette området.
Du er min venn
niigu's Avatar
Var nettopp i Playa del Inglés selv, men røyker ikke hasj. Dealen er vel mer at det alltids kommer folk bort til deg og spør. Utenfor "Scandic" og "Viking" (ikke meget vanskelige barer å finne), kommer det folk bort til deg og spør hele tiden. Slik var det ihvertfall med oss. Samme gjelder "System Bolaget", litt oppforbi de to andre nevnt ovenfor.
Vi ble også spurt en god del ganger utenfor to barer som ligger ganske tett sammen ved navn "Spy-Bar" og "Roger´s".

Besittelse av hasj/andre lettere rusmidler blir man nok ikke voldtatt av, nei.
Var der for vel et år siden. Og hvis du går på det torget som Messiah snakket om står det pushere uten for de mange gaybarene der. Røyker ikke selv så vet ikke hva de selger men er vel ganske sikker på at de har det du skal ha.
Det er lett som faen å få tak i så og si alt på Playa. Jeg var der for et år siden med noen kompiser, vi kjøpte bl.a. hasj, og det tok oss 5 minutter å skaffe... Du må som sagt bort til stedet der alle utestedene er samlet, og hvis dere stiller dere der så kommer det alltid noen menn og spør om dere skal ha. Så er det bare å si hva du vil ha, så fikser de lett!

God tur da, det blir nok jævlig fett!

Skrevet om og fornorsket av Tias. SLUTT Å SKRIV DIALEKT, tøser!
Sist endret av Tias; 11. februar 2007 kl. 11:47.
spankingguru
Worner's Avatar
Du kan også spørre innkasterne ved de forskjellige diskotekene på Kasbah senteret. De gjør alt for å tjene litt ekstra penger.

På Kashbah er det veldig enkelt å få tak i, men du må betale turistpris så det er dyrt. Det er fremdeles mye billigere enn i Norge, men alikavel dyrt til å være der nede. Hvis du vil ha det billigere så kan du ta deg en tur ned til El Tablero. Bare sett deg ned på en benk på den store åpne plassen forran kirka der så kommer det noen hen til deg etter en stund.

Du kan også gå opp til San Fernando. Gå på den eldre delen av kjøpesenteret Rhonda så er det bare å spørre seg fram.

Du kan selvfølgelig dra opp til Las Palmas også. Her får du det VELDIG billig, men det er litt langt å dra bare for å kjøpe seg noe å røyke på :P . Det er en temmelig stor by, men jeg vet om et sted man får tak i iallefall. Ta bussen til Santa Catalina parken. Bussen går hvert 50min og det tar 1 time. Når du kommer dit så er det bare å gå opp trappene fra bussterminalen og "POFF" så er du i et svært Tivoli. (Nå er det karneval der også så da er det ekstra mye folk). Og det er det bare å spørre seg fram.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Takker for tips, Sorry for og bumpe denne tråden men kan gi litt kjapp info som kanskje er til nytte for folk som skal dit.

Var jo en rå tur, og som dere sa stemte det at det er uungålig og få tak i rundt kasbaah på kveldstid (19:00++ lokal tid begynte di og titte fram) fikk også tilbud av rastaer nede ved stranda ved dagtid, kjøpte dog ikke noe av dem.

jeg kjøpte 7 forskjellige ganger, av 6 forskjellige folk og dette var skuffende greier

kjøpte "marihuana" første kvelden, noe som viste seg og være alt annet en akkurat det.. jeg ville gjette ett halvt gram tulipan eller en annen potteplante, denne var klissvåt, tørket den i ovnen i håpet om at det var no røykens. det var den ikke.

Og kjøpte av flere forskejllige arabere (eller noe sånnt) som var stort sett LAV kvalitet marokk. men fikk ny type nesten hver dag, alle like skuff.

Eneste Bra var en innfødt som solgte meg en litt gråaktig klump, og reklamerte med "GOOD SHIT FROM POLAND" og denne var faktisk god, veldig god.. sjelden jeg får tak i så bra her hjemme.

synd som det var hadde jeg nå 20g drittmarokk og fant ikke spanjolen igjen. men hadde det var forstatt bra. (og skal nevnes, at jeg ble jo fjern på marokken bare jeg røyka nok, og var jo billig som fy).

prisen virka som lå stabilt på 40-50kr grammet.

og jeg ble jo også seff lurt inn på strippebar og rundtlurt for noen hundreuro og hotellrommet ble rana, men gud for en bra ferie ^_^ il be back.

(sorry igjen for og bumpee)
hørtes ut som en fin liten tur

De fleste som jeg kjenner som har vært i syden har blitt svindlet.
det er nok good buisness for dem syden folka! Du kan ikke akkurat sende en torpedo til gran canaria heller
mm sant det.

virka forresten som om det ikke fantes grønt der (hvertfall når jeg var der).. prata med forskjellige folk som babla i vei om "This is gran canaria, land of hashis" osv.. ble også tilbudt kokain forresten (av araberne) men jeg tipper du kan få tak i en god del mer hvis du vil :b
spankingguru
Worner's Avatar
Jeg reiser nedover dit ca annehver mnd og har aldri hørt om noe annet enn hasj, kokain og smått med heroin. Pot har jeg aldri hørt om så er ikke rart kvaliteten var dass. Hvis du lærer deg noen spanske ord og sier at du ikke skal ha noen turistpris så får du det somregel mye billigere. Viser også til posten min lengre oppe.

Edit: Leste noe i en avis engang om noen 15-årige jenter som solgte ecstasy der. Syns også å huske at jeg har blitt tilbudt det på et diskotek en gang, men er ikke sikker
Sist endret av Worner; 16. april 2007 kl. 20:21.
Jeg ble også lurt av en slibrig halvfeit spanjol som skulle selge meg hasj han ga meg noe som var pakket inn i aluminiumsfolie, jeg kunne ikke pakke det opp for det var mye folk rundt. Dette skulle jeg aldri gjort, alt som var oppi der var en jævla stein! Neste kveld straff jeg på en neger (unskylld utrykket), som gikk rundt og solgte nisseluer (dette var julen 04), dette var selfølgelig bare ett cover for hva en egentilig solgte. Denne gangen krevde jeg å se varene først. Det var ingen problem det, og varene så ut til å være første klasses, har aldri sett noe så ferskt her hjemme. Jeg kjøpte varene, men jeg fikk ikke gå før jeg fikk med meg en nisselue så folk ikke ble mistenksomme, den sto det forøvrig "Happy christmas 03" på . Jeg gikk tilbake til hotellet med noen kompiser og fyrte opp varene. Jeg må bare si: Great success!

Att det var dritbillig gjorde jo heller ikke noe.
(Vet dette er gammel tråd)

Var i playa d ingles selv i påsken. ikke det at jeg mekker selv, men kan fint bekrefte det andre sier, ikke noe problem å skaffe hasj. alltid noen negere som spørr "you smoke weed man" o.l. hvis du ser for lenge på dem var forresten borte ved parkeringsplassen ved jumbo kjøpesenteret at jeg ble spurt mest. (og ja jeg vet hva jumbo er på natta og ikke tro slike ting om meg :P)
spankingguru
Worner's Avatar
Hihi! Må nesten fortelle en liten historie om Jumbo senteret. Jeg og min far gikk der sent på kvelden/natta og prøvde å få tak i noe å spise. Vi møtte på en og spurte om han viste om et sted vi kunne få tak i mat. Han bare pekte oppover så vi gikk opp en etasje og kom inn på en bar der folk var kledd akkurat som du ser på film. Lakk og lær osv. Matlysta forsvant fort da gitt.
var der i jula nå, å i puerto rico på det store kjøpesenteret hvor det går marrokanere rundt med klokker på armene å solbriller å sånt de har alt hehe Fikk vaffal cola og hasj av de for en billig penge.. De har prisene ganske høyt først men bare kjøp litt av de så går prisene ned, du kan prute litt også men ikke så mye får de får solgt det uansett til dumme turister ;P hehe