Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 3682
Noen som har vært borti enten "hvite firkløvere" og "røde jernkors" og kan gi meg en slags beskrivelse av dem, kanskje det engelske navnet slik at jeg kan sjekke det opp på nettet?
Vil tippe det engelske navnet er White Clovers eller White Fourleafclovers
Og Red Iron Cross

Men er det noe du har fått tak i her i landet så er det jo mulig det ligger på pillreports.com under Norway da?
har en del kompisser som har testet begge. synes å huske at hvite firkløvere hadde lite funk, mens røde jernkors skulle være gode. Ikke helt sikker, men kan høre med de senere i dag
Ingen av knipsa er noe å hoppe i taket for.

Måtte ha 5 kløvere for å få litt funk. Funka kanskje i to timer også full kræsj

Rosa Jernkors er bedre, selv om de også er gangske svake.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Off topic: But still..

Hvite/grønne firkløvere året 2000 var helt sinnsyke.. Vet ikke om det er noen her som har testa dem. Men det samme var det med Hvite og Gule Aliens og Røde Ferrari..
Det må være noen av de knipsene som har satt mest "spor" hos meg.. Aldri tura så mye som på dem..

Jeg gav meg med knipsingen for 2-3 år siden, men hadde jeg skulle kjøpt i dag, hadde jeg nok sikkert kjøpt firkløver pga. mine tidligere erfaringer.. Men jeg hadde nok sikkert blitt jævla skuffa også..

Edit: Og Hvite Hestesko .. sinnsyyyke phew.....
Sist endret av spQ; 22. juni 2006 kl. 13:28.
Du hadde nok blitt EKSTREMT skuffa.

Beste knipsene jeg har spist er Chanel. Har forresten 6 rosa hjerter hjemme som ligger å venter til helga. Noen som har spist dem?
hvite firkløvere = C R A P
rosa jernkors = svake
Gule Mercedes = Veldig bra
Rolex (Hvite eller grå) = Sinnsykt bra
Det finnes flere typer av de hvite kløvera, noen er visst smågode, andre ikke.
de rosa jernkorsa er reine piller, men de er svake og varer kort.
gule mercer er gode. testkit viste litt pepper.
hvite rolex er VELDIG reine og gode.
De rosa hjertene skal visst være gode de også.

de hvite firkløverne og de rosa jernkorsa er shit. kjøp heller noe rosa hjerter, guøe mercer eller et eller annet. de pillene du prater om går til ~40 pris.
L0rdMeL's Avatar
Trådstarter
Bra, da fikk jeg den informasjonen jeg trengte, uten å trenge å tabbe meg ut ved å kjøpe dem.
Tusen takk dere
<Veit noen her om noen gode knips som er i oslo om dagen?Hva ca er prisen i oslo om dagen om man skal ha en 10-20 stykk? Sist gang jeg kjøpte fikk jeg 20 styk for 25per styk, men det var kompispris så regner kanksje å måtte bruke litt mer da! Men hva slags typer er ute nå i by`n?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Rusmisbrukeren: www.pillreports.com -> Europe -> Norway .. Der har du svaret på hvilken E'r som er i din by nå..
Pris på ecstasy har jeg ikke peiling på lengre....
okay. skal sjekke ut link`n! Er mange som tar det rolig med psykedeliske om dagen så blir litt vanskelig. skal prøve å stresse noen chanel viss de forsatt eksisterer her! Gode de!
Rusmisbruken, bare en teori.

Jeg tror du er totalt fake. Alle dine svar lukter 2håndsforumerfaring, pluss min sjette sans sier noe er galt med måten du skriver på.. motbevis meg gjerne =)
Sist endret av Moose2k; 25. juni 2006 kl. 17:01.
Sitat av Rusmisbrukern
okay. skal sjekke ut link`n! Er mange som tar det rolig med psykedeliske om dagen så blir litt vanskelig. skal prøve å stresse noen chanel viss de forsatt eksisterer her! Gode de!
Vis hele sitatet...
Tar det rolig med psykedeliske? Jeg vil ikke si at psykedeliske er roligere enn knips, snarere tvert om. 25kr per knips ved kjøp av 20knips høres drøyt billig ut. Du må nok ut med en del mer enn det om du skal ha 20knips idag.
Jeg har spist mange av disse.. Er milde mdma piller som er harde, derfor jeg vil anbefale folk og knuse dem og droppe i kapsler/rizzla.. Lett god feeling og nesten ingen hangover.. Men ikke noe bra piller hvis du er hypp på å ture hardt.
Sitat av Moose2k
Rusmisbruken, bare en teori.

Jeg tror du er totalt fake. Alle dine svar lukter 2håndsforumerfaring, pluss min sjette sans sier noe er galt med måten du skriver på.. motbevis meg gjerne =)
Vis hele sitatet...
Ok... Hyggelig å høre! motbevise`? hehe! kan godt komme på besøk en dag eller noe viss du vill men har ikke så mye å bevise! lurer du på noe så bare spør, kan svare på en del vettu
speg: jeg prøvde også røde/rosa ferrari i 2000, var visst MDA i dem hvis vi snakker om samme :P hvertfall blant de hardeste knipsa jeg har trippet på i hele mitt liv
Sist endret av cspace; 25. juni 2006 kl. 19:37.
Noen som har prøvd blå folkevogner?
Blå folkevogner er gode
spiser ikke selv, men har hørt bare godt om de
høres bra ut=) har en liggende, første gang jeg tester knips.
har tatt en nå(blå folkevogn), tok sikkert 1 over time før jeg merket effekten(hadde nettop spist større måltid). Føler meg veldig oppegående og glad, vanvittig pratesyk. Har lyst å hoppe rundt og turne(er rusa mens jeg skriver dette). Kan tenke meg at det var litt speed i tabeletten, men det er ikke umulig å slappe av. men har verken prøvd speed eller knips før så har lite å sammenligne med. sol og deilig vær ute!!!=) Skal Nyte!!!
ikke gå ut i sola. mye mere digg med et mørkt rom å trance.
Fikk tak i 2 hvite firkløvere på roskilde, prøvde de ikke, men så ut som at de funka ganske bra på han karen
L0rdMeL's Avatar
Trådstarter
Tok selv til slutt å testa 2 røde jernkors forrige helg, var extremt full tror jeg når jeg tok dem(jfr muligens 3 liter vin). Virkninga var fin den, var 2 år siden sist jeg tok knips nesten, og ble ganske kokt, men tror ikke de var så veldig fulle av mdma at det gjorde noe, heller ikke noe speed, men noe var det i dem som gjorde at formen min ble ganske fin.
Jeg ble selv tilbudt 2 hvite firkløvere på Roskilde for 160 kroner, men kjøpte ikke. Noen som vet om det var en god pris?
Ja, det var en bra pris.
jeg prøvde på nytt med 2 folkevogner, synes høydepunktet av rusen varte kort, men allikevel den beste rusen jeg har opplevd. tok en til, 3 timer etter de to første uten å få den samme rusen tilbake.
Sitat av cspace
speg: jeg prøvde også røde/rosa ferrari i 2000, var visst MDA i dem hvis vi snakker om samme :P hvertfall blant de hardeste knipsa jeg har trippet på i hele mitt liv
Vis hele sitatet...
Enig! vi er visst gamlegutta her. i 2000 og 2001 var de helt sinnsyke. må ikke glemme brune mitcubuhi! Herregud! De var utrolige også!
firkløverne blir man bare kosen av, samme med jernkors,
de er de mildeste xtc jeg vet om=) men de funker drit bra.
jeg synes alt var så forbanna fint. alle var så søte, så koselige å jeg bare KOSEKOSEKOSE
hhehe..
Knips virker så skummelt men alikevel utrolig fristende etter jeg ser hvordan folk god snakker om hehe, farlig greier det der. Forhåpentligvis klarer jeg vel å holde meg unna
Som om jeg skulle sagt det selv...

Sitat av speq
Off topic: But still..

Hvite/grønne firkløvere året 2000 var helt sinnsyke.. Vet ikke om det er noen her som har testa dem. Men det samme var det med Hvite og Gule Aliens og Røde Ferrari..
Det må være noen av de knipsene som har satt mest "spor" hos meg.. Aldri tura så mye som på dem..

Jeg gav meg med knipsingen for 2-3 år siden, men hadde jeg skulle kjøpt i dag, hadde jeg nok sikkert kjøpt firkløver pga. mine tidligere erfaringer.. Men jeg hadde nok sikkert blitt jævla skuffa også..

Edit: Og Hvite Hestesko .. sinnsyyyke phew.....
Vis hele sitatet...
Noen som har prøvd rosa hjerter da? Er i Bergen nå og hører at de er gode. Noen som vet om de er vanskelige å få tak i?
Sitat av Apegutt
Noen som har prøvd rosa hjerter da? Er i Bergen nå og hører at de er gode. Noen som vet om de er vanskelige å få tak i?
Vis hele sitatet...
Rosa hjerter er å anbefale. Ålreite, blir i godform... Kosete og vennlig Er vel enkli bare å kjenne de riktige folka, evt. spørre seg litt rundt. Ikke så altfor vanskelig å få tak i her (Akershus) jaffal.