Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  163 31502
Det kommer ann på hvilke forhold de oppbevares under. Varme, fuktighet og lys er alle faktorer som er med på å bryte ned molekylstrukturer, så hvor fort et stoff dekomponeres avhenger av hvor utsatt det er.

2C-B er et relativt stabilt molekyl så vidt jeg vet, men jeg aner ikke akkrat hvor lenge det kan ligge, spesielt når jeg ikke vet hvordan det kommer til å bli oppbevart. I tillegg har alle research chemicals forskjellig dekomponeringstid, så det er umulig å gi et generelt svar på det..

Nedbrytningen av et stoff er en prosess i utvikling, så jo lengre det ligger jo mer brytes det ned, det skjer altså ikke plutselig etter en viss tid =)
Sist endret av mentalmelt; 13. november 2007 kl. 21:48.
Jeg er interessert i å kjøpe meg et ez-testing kit, og denne virker ganske bra. Er det noen som har erfaring med denne eller vet om en som er bedre/billigere?

Og er et slikt kit lovlig å innføre?
Sitat av Nichotin
paranoy: Går helt fint an å skyte både bromo-dragonfly og 2c-b, og det finnes sikkert noen som har skutt DOB også. Dette er vel blant de tre mest utbredte med brom-atom i molekylet. Erowid bruker .org-domene, forresten.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset.

Jasså, det må jeg sjekke nærmere - isåfall så legger jeg meg flat for kritikken, men jeg skal ihvertfall hverken skyte bromo-dragonfly eller 2-C-B, og jeg skyter jo stort sett det som funker å skyte.

Kunne du gitt meg en forklaring på din påstand, Nico? Tross alt, det er allerede en 17 åring i dette landet ble meg fortalt som opplevde verst mulig resultat teste dragonfly, med det i bakhodet ønsker jeg bare en grei forklaring på påstanden.

Jeg kan eventuellt lete opp kilden selv hvis du ikke husker det, men få med deg: - mengde,
- hvordan den skal løses.
- om det må varmes,
- hvordan den best mulig kan injiseres

... og kansje jeg prøver det engang hvis du kan stå god for den påstanden.
Jeg veit bare at brom ikke er no naturlig stoff som skal i mine årer, ihvertfall - den får da brytes ned litt først via andre organer i kroppen!

Sitat av Slaktern
Kan du gi en forklaring på hvorfor stoffer med -brom i navnet ikke kan skytes? Regner med du referer til stoffer med et eller flere brom-atomer i seg?
Vis hele sitatet...
For forrige gang jeg skulle skyte det, virka det som alle blodårene i armen helt inn til hjerne-barken skulle slites i styrker, og flax at nåla tetta, så jeg fikk vel kanskje 0,05 mL av det inn i blod-omløpet, det hindret meg ikke å la være å krype sammen i smerte de neste 40 min, før det kom noen som kunne få meg til legevakta.

Siden ingen visste hva det var, ville de ikke gi meg smertestillende, og da sjåføren spurte om hva som hadde skjedd, sa jeg at jeg forsøkte å sette p.t'en.

Et gaterykte han hadde hørt nevnte at den skulle være 2-C-B i forkledning, sa det til legen og da fikk jeg sprøytet inn no som skulle rense tror jeg, også fikk jeg sovemedisin, faktisk! Ikke smertestillende, har den dag i dag lurt på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde tatt de beroligende tabletteme jeg hadde..
Sist endret av Dodecha; 15. november 2007 kl. 16:34.
Hvis du driver og skyter stoffer du kjøper på gata, har du nok fått i deg myye farligere ting enn brom. Det kan du være ganske sikker på.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Paranoy: Så du sier at ut i fra en eneste opplevelse med å injisere noe du trodde var 2C-B, konkluderer du at alle stoffer med brom (Bromine, Br) ikke kan skytes?

Den var temmelig tynn må jeg si, selv om jeg ikke ser vitsen å injisere 2C-B i og med at det lett kan tas oralt eller nasalt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er 2C-B er et mer ideelt "partydrug" enn 2C-E? Nå snakker jeg små doseringer, rundt 4-6mg..
Jeg leste flere steder at både kalium- og natriumbromid ble brukt for å kurere epilepsi (som resultat av overdreven masturbasjon) på slutten av 1800-tallet og begynnelsen av 1900-tallet, uten å se en eneste advarsel mot å injisere disse stoffene intravenøst. Det står også ved hvilke konsentrasjoner (Na-/KBR:Vann) stoffene skal administreres, så jeg regner med din påstand om at stoffer med brom i seg ikke kan skytes ikke stemmer, paranoy.

http://www.vetmed.auburn.edu/index.pl/potassium_bromide
Sist endret av Slaktern; 5. desember 2007 kl. 01:25.
Til de som lurte på hvor lenge kjemikaliene varer:
Jeg har selv hatt 2c-e og 2c-b i nesten et år nå. Det virker like potent som da det var nytt.
Oppbevarer det i zip-lock poser, der jeg har klemt ut all luft. Så en større zip-lock pose utenpå der igjen. De ligger i en mørk skuff, og rommet holder vanlig soveroms temperatur.

Selv tror jeg de holder seg leenge...
Sist endret av Ompa86; 5. desember 2007 kl. 12:44.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som kan forklare opplevelsen av "ego-død"?..
Det er vel kanskje det at man mister all kontakt med virkeligheten, at man ikke kan tenke, at man ikke vet at man er menneske og ikke husker noe av det som har skjedd tidligere i livet ditt. Kan vel være digg om man er et extremt psyconaut.
Hørtes litt fristendes ut ja:P...
Sitat av paranoy
Jeg veit bare at brom ikke er no naturlig stoff som skal i mine årer, ihvertfall - den får da brytes ned litt først via andre organer i kroppen!
Vis hele sitatet...
Brom kan ikke brytes ned noe som helst, med mindre organene i kroppen din klarer å splitte atomer. Forresten er brom et naturlig forekommende grunnstoff.
Har et spørsmål ang. hvordan jeg bør tolke denne "avtalen" mellom kjøper og leverandør fra et nettsted som selger diverse RCer.
For å forholde meg til forumreglene omtaler jeg nettstedet under dekknavnet "XXX RCs"


Sitat av XXX RCs
If you contact us or order any of our products, you agree to our Conditions of Use

Conditions of Use
Products of -sensur- are for laboratory research purposes only, and are not to be used for any other purposes, including but not limited to, in vitro diagnostic purposes, in foods, drugs, medicinal devices or cosmetics for humans or animals, for any commercial purposes or the production of illicit drugs. Also all products are not intended by their manufacturer for human use or consumption. The chemical, physical, and toxicological properties of these chemicals have not been fully investigated and are not guaranteed.

Furthermore, any customer (referred to as "he") of -sensur- declares to take full responsibility for any purchases (made now and in the future) of any product or service from -sensur-. Without limiting the generalities foregoing, he is taking and accepting full liability for personal injury damages, punitive damages, lost profit or revenues, loss of use of product or equipment and any loss of property that may result from the purchase of product or services from -sensur-.

He agrees to indemnify and hold harmless -sensur-, its present and future suppliers, agents, owners, shareholders and employees, as the case may be, for and against any and all losses, damages and expenses, including legal fees and other costs of defending any action that -sensur- may sustain or which may occur as a result of any claim of negligence of contract or other claims or theories of law by himself, his officers, agents, or employees, his customers or other persons, whether direct or indirect in connection with the unsafe, improper or illegal use, or an unintended use of any chemical or product or services provided.

In addition, he will adopt and use all necessary safety precautions and will abide by all local, state/province and government regulations in accordance with the use of any product or service provided by -sensur-.

Opened containers of chemicals, ingredients and allied goods, used laboratory equipment or any product and associated packaging and labelling that is no longer in the original condition when sold are never accepted for return and no responsibility is taken for that by -sensur-. Ignorance of product toxicity, of product safety hazards associated with transportation, handling or storage, or of product incompatibility with intended application by himself, his officers, agents, or employees, his customers or any other persons that come into contact with any product that he obtained through -sensur- is entirely his responsibility.

By purchasing any material from -sensur- you acknowledge that you work for or own a research company, are a legitimate scientific researcher with a proper laboratory facility and are skilled in the art of handling hazardous materials.

-sensur- will not engage in the procurement or sale of restricted products of any kind. Buyer has the responsibility for fully researching and complying with the state and federal regulations of their own country of residence.
Vis hele sitatet...

Er det noe problem for en privatperson å bestille fra dette nettstedet eller er det umulig?

OBS! Nettstedet er canadisk, og per dagsdato bor jeg i Canada.
Sist endret av Dodecha; 14. november 2008 kl. 22:42. Grunn: sensurering av rc supplier navn
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
De fraskriver seg rett å slett alt ansvar, og du godtar at du ikke inntar selv, eller gir det til noen andre for å konsumere. At du bruker riktige prosedyrer bla bla bla..

Altså i bunn og grunn er det ingen ting som stopper deg å gjøre hva du vil med stoffet, dette er en temmelig standard ansvarsfraskrivelse fra deres side.
Det eneste som egentlig står i veien for at jeg tør å bestille er at jeg er usikker på restriksjonene på 2C-E/2C-I i Canada. Noen som vet dette?

250mg for $55 CAD, ikke dumt!



P.S. Noen som vet hvordan det er med Hawaiian Baby Woodrose og Kratom også?
Sitat av battlecaT
Det eneste som egentlig står i veien for at jeg tør å bestille er at jeg er usikker på restriksjonene på 2C-E/2C-I i Canada. Noen som vet dette?

250mg for $55 CAD, ikke dumt!



P.S. Noen som vet hvordan det er med Hawaiian Baby Woodrose og Kratom også?
Vis hele sitatet...
Stedet der jeg og bekjente har bestilt både 2C-E og 2C-I ligger i canada, og det har kommet fint inn til norge. Jeg går ut ifra at siden de driver businessen fra Canada, så er det fordi det er lovlig der. Restriksjonen er vel stort sett at de ikke kan selge det som det rusmidlet det er, og de kan derfor ikke markedsføre det som det, og må selge det "not for consumption"

Det som forundrer meg mest er når jeg ser det du og nichotin skriver i Den store legal highs-tråden, som forøvrig er der du stiller det samme spørsmålet og får det samme svaret jeg nettop ga deg. Trenger du virkelig stille det samme spørsmålet så mange ganger?

Jeg sikter henholdsvis til disse to postene.
Sist endret av ulldott; 26. februar 2008 kl. 14:53.
Beklager forvirring. Men de to postene du linket til (uten å få opp den siste) omhandler lovgivning i Norge. I denne tråden var jeg ute etter loven for 2C-E og 2C-I i Canada.

Men da er det vel bare å kjøre på? Siden jeg bor i Canada..
Hva er best som "partydop" av 2C-E og 2C-I? Jeg tenker nasal dose..

P.S. Nasal dose er vel rundt 5-7mg..?
Jeg har ikke testet 2C-I noengang, men min erfaring med 2C-E tilsier at det kan funke som et partydop selvom jeg selv aldri ville valgt dette, da 2C-E egentlig ikke er en så god kanditat. Og om jeg skulle gjort det ville jeg valgt en meget lav dosering.
Sist endret av Sky; 2. mars 2008 kl. 22:00.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen her som har testet MDPV eller hørt om det? Tror det er et forholdsvis nytt stoff, da jeg bla. ikke finner annet enn tripprapporter på Erowid og ellers på nettet. (Annet en noen få tripprapporter). Jeg fant det en gang på nettet men husker ikke linken..

Wikipedia står det en hel del.
Er visst et møkkastoff men


Andre linker:
http://ca.answers.yahoo.com/answers2...5135407AA8Fs0o
http://www.erowid.org/cgi-bin/search...x=0&Search.y=0
http://www.google.ca/search?q=MDPV&i...ient=firefox-a

P.S.
Sitat av Wikipedia
"also known as MDPK" og "a research chemical"
Vis hele sitatet...
Sist endret av battlecaT; 19. mars 2008 kl. 10:41. Grunn: P.S.
Nynes det er verdt å nevne denne linken i denne topicen, Research Chemicals blir vel Designer Drugs:
http://en.wikipedia.org/wiki/Designer_drug
Kan man vente svie ved snorting av 2C-E hvis man ikke fikk det på 5mg 2C-B?
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Kjenner et par som har snorta 2C-E, og de sier det river skikkelig. Jeg har kun snorta 2C-B, men det skal være nokså likt. Hvis sviinga er et problem, så kan du jo bare lage en drop. Syns 2C-B er mye gøyere når man dropper det, da det varer mye lengre, pluss at jeg slipper den ekle kvalmen jeg får rett etter snorting. Må kanskje legge på 10mg når man dropper, men det er verdt det.
De aller fleste salter skaper en viss svie ved kontakt med nesegangen. At du ikke opplevde det på 5mg 2c-b har vel mer med doseringen enn selve stoffet å gjøre. Så kommer det jo også ann på hvor mye slim og gørr man har i nesa i det aktuelle øyeblikket..
Jeg synes 2c-e sved langt verre enn 2c-b. Faktameg begynte jeg såvidt å blø i nesa av førstnevnte. Men funket gjorde det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har erfaring med MDPV?
Hvorfor er det noen som ikke får funk av 2cb? Når dem både spiste en med 12mg og snorta ca 5 mg? I løpet av to-tre timer.
Sitat av mentalmelt
De aller fleste salter skaper en viss svie ved kontakt med nesegangen. At du ikke opplevde det på 5mg 2c-b har vel mer med doseringen enn selve stoffet å gjøre. Så kommer det jo også ann på hvor mye slim og gørr man har i nesa i det aktuelle øyeblikket..
Vis hele sitatet...
Jeg kan legge til at Sashas forklaring også var at 2C-B/E e svært lite oppløselig i det som ligger i nesen, så det tar litt tid før stoffene absorberes, og i mellomtiden skaper de svie og ubehag.
Kan bekrefte at 2C-E svir SOM FAEN, men cluet er å ikke fokusere på smerten, da er det overkommelig. På den andre hånden er ikke 2C-B like ille i det hele tatt. (da snakker vi 5-10mg for begge substansene)

Sitat av Evlogimenos
Noen som har erfaring med MDPV?
Vis hele sitatet...
Det er et stoff som virkelig har veldig liten historie for menneskelig (mis)bruk, og jeg ville absolutt ikke anbefalt stoffet. Hvis doseringen er uklar, så kan utfallet være fatalt.


På Erowid er det ca. 5 folk som har skrevet rapport etter å ha testet det, sjekk ut her:
http://www.erowid.org/experiences/exp.cgi?S1=377
Sist endret av battlecaT; 5. mai 2008 kl. 01:25.
▼ ... noen uker senere ... ▼
En ting jeg har lurt på en stund, hvorfor er det lov til å poste legal highs websider men ikke RC-suppliers sider på forumet?

Jeg mener en god del av tingene på legal highs siden er jo også ulovlig i Norge!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Det var egentlig et brukbart spørsmål.

Jeg, såvel som flere her har aldri tatt legal-highs så alvorlig.
Effekten av et RC stoff er så uendelig mer enn det man får ut av alle disse kvasi urteblandingene.

Tør jeg kanskje nevne en viss person som fikk erfare en venns død, pga et uhell med bromo-dragonfly?
Det er ikke akkurat saken med legal highs.

Dette er min personlige mening, og enkle forklaring til deg her og nå. Men jeg skal ta det opp blandt de andre moderatorene.
Nå skal det vel også nevnes at de fleste RCer kan sees på som "isomere, estere og etere" av andre stoffer som står oppført på narkotikalisten, noe som betyr at disse stoffene også er ulovlige, i motsetning til legal highs som er 100% lovlige (i landet de selges fra hvertfall).

Sitat av Lovdata.no
Som narkotika m.v. regnes også salter og derivater av de oppførte stoffer eller droger og mulige isomere, estere og etere av stoffene eller deres salter.
Vis hele sitatet...
Sitat av Slaktern
Nå skal det vel også nevnes at de fleste RCer kan sees på som "isomere, estere og etere" av andre stoffer som står oppført på narkotikalisten, noe som betyr at disse stoffene også er ulovlige, i motsetning til legal highs som er 100% lovlige (i landet de selges fra hvertfall).
Vis hele sitatet...
Joa, men foreksempel tørket kaktuskjøtt blir jo tolket som et meskalin preparat og er ulovlig av den grunn, og dette selges jo fra legal highs sider, samt HBWR som også er ulovlig her til lands blir også solgt på legal highs sider.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Angående og putte RC'ene i alkohol, er det tilstrekkelig med vanlig 40%, eller bør alkoholprosenten være høyere?

Jeg har blandet 5-MeO-AMT med vanlig sprit, men jeg kan se pulver flyte rundt i flasken, er dette vanlig?
Sitat av Evlogimenos
Angående og putte RC'ene i alkohol, er det tilstrekkelig med vanlig 40%, eller bør alkoholprosenten være høyere?

Jeg har blandet 5-MeO-AMT med vanlig sprit, men jeg kan se pulver flyte rundt i flasken, er dette vanlig?
Vis hele sitatet...
Du må sjekke oppløseligheten til de enkelte stoffene i løsemiddelet. Det er nok ikke prosenten på alkoholen som har noe å si, men den totale mengden alkohol i flasken.

Det stod ikke så mye om løseligheten til 5-MeO-AMT i hverken vann eller alkohol på wikipedia, så jeg kan ikke si så mye om den saken akkurat nå, men jeg vil regne med at det har en løselighet på minst et par hundre µg/ml, og da burde det holde å bruke en desiliter eller to. Temperatur har også litt å si, så du kan jo prøve å varme det mot 40-60 grader og se om det løser seg bedre da, for en generell idé om hvor mye mer alkohol du må tilsette. Hvor sunt det er å drikke det løst i alkohol er heller en annen sak...

Og ja - om det ligger pulver i flasken er det ikke løst opp, da har du enten for lite alkohol/vann (ja, masse vann i vodka ) ellers fungerer ikke alkohol som løsemiddel for nettop det stoffet. In that case bør du kanskje fordampe bort det flytende og skrape sammen pulveret ditt igjen.
Sist endret av random25880; 16. juni 2008 kl. 16:13.
Stoffet kan løses opp i alkohol så det er ikke der det ligger. Det med at det ikke er nok alkohol høres fornuftig ut, mengden pulver jeg ser er langt under det kvarte grammet jeg puttet opp i 100ml 40% (=2,5mg/ml).

Jeg prøver å helle opp i 100ml til, tror det vil fungere.
Har funnet en RC-side som selger diverse stoffer, blandt dem er det noe som heter wormwood extract. Noen som har efaringer med dettte? anbefalt dose? hvor lenge det var? noe informasjon i det hele tatt?

Klarte ikke å finne noen kilder til dette.
Sist endret av twisted shroom; 17. juni 2008 kl. 23:30.
Wormwood extract har ingenting med RC'er å gjøre, ihvertfal ikke hvis dette produktet har noen som helst relasjon til navnet sitt. Du finner basic fakta om Malurt på: http://www.erowid.org/plants/wormwoo...d_basics.shtml
Sist endret av mentalmelt; 18. juni 2008 kl. 01:32.
▼ ... over en uke senere ... ▼
lurte på en ting her. 2C droger er det jo masse av overalt i Norge nå. Men det jeg lurer på om er det folk som har lagd dem "hjemme" fra Tihkal og Pihkal eller er det folk som importerer det via nettsider som selger?
Siden doseringen har alt å si på RC, så er hele denne 2C ( og de andre ) familien farlig å leke med. Med tanke på hvor det kommer fra, og om du faktisk får det de sier de selger.

Er det også rapportert at forsendelser med RC'er har blitt stoppet i toll fra div nettbutikker ?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Selv om Tihkal og Pihkal har alle "oppskriftene" på stoffene liggende, er det så mye enklere å bestille RC fra kommersielle laboratorium, enn å syntesere stoffene selv.

Så jeg vil med en viss sikkerhet si at det er ivertfall ikke noen på gutterommet som lager det her.

EZ testene (google it) er vel det eneste du kan bruke for å sjekke hva du får er, men det gir ingen indikasjon på hvor ren varen du får er.
Takker for kjapt svar Dodecha
Som jeg trodde, har lest litt i Pihkal og Tihkal , og du må ha rimelig høy kjemisk forståelse for å kunne lage disse tingene :P

Det som må skaffes er vel Ez tester, og mcg vekt. Siden øyemåling ikke akkurat er å anbefale her.. Men mcg vekter koster en del om du skal ta dem gjennom ebay. Er det noen tips om hvor man finner dette i Norge ?

Og foresten en ting til, amf har en tendens til å etse seg gjennom gele kapsler over lengre tid, gjør 2C-i og 2c-b dette ?` Ikke så morro å få en klilps pose med 4 kapsler med 20mg i hver, og det er hull i alle og alt ligger spredt rundt på pose veggene..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Mcg vekter er ganske billige på ebay, søk etter diamond scale(s) og du vil få noen ned i et par hundrelapper som fungerer helt fint.

Jeg kan av egen erfaring si at 2C-i ikke er etsende, hatt det i klipspose i ca et år nå og jeg tviler at 2C-b er det heller.
Takker for tips igjen.
Skal du ha billig milligramsvekt er disse på dealextreme tingen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2060

Her sparer du mye frakt i forhold til ebay, pluss at du hvertfall får samma type hver gang. Mange av de som selges på ebay om dagen er enten unøyaktige varianter med maks 50g eller vekter som er ca. umulig å finne ut av hvordan skal kalibreres... Dealextreme banker ebay på slike gjenstander, spes siden det er gratis shipping!
Bestiller en slik sak i nærmeste fremtid.
Undrug linken du refererer til dodecha funker ikke :s
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Det viser seg at Undrug.org er stengt ja, grunnene kan jo jeg spekulere i, det var nok av rykter ute å gikk på verdensveven.

Men, det kom ikke akkurat som en overaskelse, folk postet mye piss på siden til tider.
Tror de flytta til Undrugged. Er ikke sikker på at det er den samme siden, men samme konseptet ihvertfall.

Edit: Er det noen andre enn meg som begynner å få problemer med å skrive inn disse tallene og bokstavene man må skrive for å søke? Er nesten oftere jeg skriver feil, enn jeg skriver riktig. Dette gjelder ikke bare undrugged. Syns stadig disse blir værre og værre, ikke rart folk ikke gidder å søke når man må feile 5 ganger før man får til et søk (litt overdrevet, men likevel).
Sist endret av Lullius; 27. juni 2008 kl. 13:21.
Jeg er heller ikke medlem, men man trenger ikke være det for å søke opp vendorer.
Sist endret av Dodecha; 29. juni 2008 kl. 13:41. Grunn: fjernet søppel
Heilt canooon
RC hørtes litt interessant ut, men om man tørr å ta det er en annen ting.
Er vel sånn at hvis man ikke tørr det, skal man ikke gjøre det.