Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1229
Min far skal til statene og lurte på om han skulle kjøpe noe med for meg. Hva er det som er nevneverdig billigere der og mulig å ta med seg på flyet. Trenger ikke være datarelatert, men det bør jo være noe som er litt fett da.
Ehh, det er veldig mye da, er ikke noe vits i at han kjøper bare for å kjøpe.

Det sagt, så var moren min nettopp borte i USA, og hun kjøpte meg et Nikon D50 (digitalt speilreflekskamera), og jeg sparte vel cirka 2000 kroner på hele pakka (kamera, objektiv, veske og minnekort (1GB).
elektronikk er faktisk ganske billig i norge i forhold til resten av europa. Du må nesten reise til USA o.l. for og få billigere. Så egentlig kan du bare si noe du ønsker deg, og det er nesten garantert billigere.
Skittles! Det fyllte jeg opp kofferten min da jeg skulle hjem fra USA :-D Ram og harddisker pleier som regel å være litt billigere.
Sitat av Tullen
elektronikk er faktisk ganske billig i norge i forhold til resten av europa. Du må nesten reise til USA o.l. for og få billigere. Så egentlig kan du bare si noe du ønsker deg, og det er nesten garantert billigere.
Vis hele sitatet...

Nå skal jo faren hans til USA, så jeg skjønte ikke helt problemstillingen her! Faren hans skal jo ikke til england, tyskland eller tsjekkia.. men USA!
Sist endret av el_bamso; 21. november 2005 kl. 19:11.
Kan vi be han kjøpe noe for å oss da?
Be han kjøpe masse Jelly Bellys og Fender-gitar.. (2 ting jeg ønsker meg fra USA ^^ )
Harddisker, minnekort, kameraer, laptopper, nye dataspill. Det meste er billigere i USA, spesielt nå som dollaren er relativt svak. Tror han kan ha med stasj for 6500 kr uten å få problemer i tollen...
ja, jelly beans, cool-aid, doritos og en kopp iskald frappuchino fra starbucks! AHH:: GUD SOM JEG ELSKER STARBUCKS gjerne den ved mason-kingsland krysset, katy, texas, US!
Alle dere som nevner jelly beans, skittels osv.. Vi har jo Deli de Luca

Sko er mye billigere. Spesiellt skateshoes og Nike`s. PSP er også endel billigere, og det er ikke samme sonehelvete på PSP som på alt annet.

Det jeg savner mest derfra er dobbel QP med bacon
Kjøp ost på spray. Er det en ting usa har som ikke norge har, så er det spray ost.
Du får vel gjerne kjøpt fender gitarer i Norge og.
Sitat av StaiN
Du får vel gjerne kjøpt fender gitarer i Norge og.
Vis hele sitatet...
Sitat av cezar
Alle dere som nevner jelly beans, skittels osv.. Vi har jo Deli de Luca
Vis hele sitatet...
Ja, man kan få kjøpt det meste i Norge, men nå ville han skaffe seg noe som er BILLIG i forhold til norske priser.
Er mange 1000-lapper å spare ved kjøp av fender gitar/utstyr i USA...

Jelly Bellys kan man få kjøpt flere plasser i Norge, men de er som sagt også billigere i USA.
1 kg Jelly Bellys koster 110kr i USA, i motsetning til 299kr i Norge
Tja, inatt blir jo xbox 360 sluppet i USA, så det er vel kansje en mulighet! Eller er den kanskje sånn sone dritt på den og? Fattern var i statene i sist uke...kunne det ikke heller vert denne uka
Det er mye penger å spare på klær generelt (sko osv. nevnt tidligere), nå var vi så heldige at Air-France kuka med baggasjen min da jeg var der borte i fjor sommer, det tok dem to dager å finne den. Noe som gjorde at jeg hadde krav på "toalettsaker" opp mot 300 dollar. JA, det ble 12 t-skjorter hos Pacific Sunwear, 2 Levi's bukser, ny parfyme, boksere, sokker, pysj, og selvfølgelig mat. Det definerer jeg som "Toalettsaker".. hihi

jeg anbefaler deg å gå på et factory outlet, (fjorårets modeller og b-varer). Finnes egne malls for det der borte. GUD SOM JEG ELSKER USA!
Mac Mini? Den er temmelig mye billigere der borte.
hva med å kjøpe med ett par av de dyreste Rockford monoblokkene, koster 8000 mindre i USA.. da kan man tjene litt