Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4223
Hei.

Teamvieweren min har blitt flagget som å være brukt til komersiell bruk. Jeg blir derfor kastet ut etter en viss tid (5 minutter). Vil tro det er fordi jeg var dum nok til å bruke den til å koble til noe servere på min tidligere jobb. Bruker den ikke til det nå. Hvordan kommer jeg meg unna dette? Prøvd å kontakte dem for noen måneder siden men ingen respons. Fyllte ut et skjema og sendte loggen.

Hva er denne sperren knyttet mot, maskinen eller teamviewer kontoen? Måtte bruke en annen maskin for å fjernstyre i går, logget meg ikke inn på kontoen så det fungerte som det skulle.

Tips?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du har absolutt ingen utvei. Dette er en av fryktelig mange grunner til at Teamviewer er håpløst retardert søppel.

Etter at jeg ga dem opp har jeg brukt AnyDesk, som funker fint.
Anbefaler Google meet eller Discord. Det er helt gratis uten begrensninger
Kommer unna det ved å avinstallere, fjerne filene fra %appdata% og registry, og installere på nytt mener jeg å huske fra sist gang
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Anbefaler Google meet eller Discord. Det er helt gratis uten begrensninger
Vis hele sitatet...
På hvilken måte er disse erstatninger for AnyDesk og TeamViewer?
Høres ut som at BeardedFreak tror det er snakk om Teams og ikke TeamViewer..

Hvis maskinen du skal fjernstyre (host) er Windows og har minimalt av GPU-krefter (enten integrert hardwarestøtte for H.264/H.265 i CPU eller i dedikert GPU) så må jeg nesten anbefale Parsec. Da får du 2FA og en opplevelse som er god nok for å spille spill over selv dårlige trådløse forbindelser som LTE eller offentlig throttla WiFi. Og det er helt gratis så lenge du klarer deg med 1 skjerm, personlig betaler jeg lett for Parsec Warp så jeg får fjernstyrt alle monitorer hjemme.
Sist endret av bashfoo; 27. mai 2021 kl. 02:08.
Forsøk å avinstallere med revo som du enkelt kan finne på ninite.com. Revo skal finne register registreringer for deg. Husk å reboote før du installerer på nytt.