Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3809
Har en liten krise her nå for facebook appen på androiden min var plutselig logga ut. Jeg har prøvd å restarte telefonen tilfelle det bare var en midlertidig bug men er fortsatt logga ut på face.
Saken er den at jeg har hatt to facebook kontoer som har vært logget inn på appen sånn at jeg har kunnet veksle på å logge inn uten passord til noen av disse om noen skjønner hva jeg mener.. Nå er den viktigste kontoen helt borte fra appen i fra login der hvor profilbildene for kontoer man kan velge har stått. Jeg husker ikke passord eller mail til den kontoen så er det noen måte å tilbakestille appen så den er innlogget som før? Det skjedde nå nettopp
Nei, det er ikke mulig.
Crimea River
Alec's Avatar
Si til vedkommende som eier kontoen at du ikke lenger har tilgang til å snuske i sakene og om de kan logge seg inn på telefonen din på nytt :-)