Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3816
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I gamledager var det IRC, nettby, MSN, senere skypegruppechats man ble kjent med nye i og hadde faste man "hang" med men hvor konkret kan man få lignende gode nettvennskap og være med i ryddige gruppechats i dag? Med ryddig mener jeg at sånn som det flyter på 4chan blir for uoversiktlig og for mye trolling og dritt.
Greit med memes og svada men vil gjerne også chatte om livet, hverdagen, samfunnet, lære noen sosiale spill eller programmering og utvikle vennskap.
Jeg ville kanskje sett om det er noen subreddits innenfor det du interesserer deg for og så se om de har en discordkanal. Jeg har selv fått flere bekjentskap fra rundt om i verden på discord innenfor trading så vil tro det finnes tilsvarende for alt mulig annet også. ,
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det finnes mange dating / møtesider og apper som også funker som "chattesider" for folk som bare vil snakke sammen uten noe mer enn vennskap.

Facebook har også mange grupper for folk som vil diskutere og snakke sammen.
Google litt rundt og søk på Facebook så finner du kanskje en gruppe for deg.

Savner også irc og nettby, var litt enklere å bli kjent med folk der <3
Snapgrupper er kanskje det mest brukte i dag
Clubhouse er definitivt et sted du kan møte spennende folk med felles interesser.
Sitat av 3mma Vis innlegg
Clubhouse er definitivt et sted du kan møte spennende folk med felles interesser.
Vis hele sitatet...
Kjipt det bar er for Ios :P
Discord ser ut til å treffe på alt du etterspør. Mange ulike servere man kan bli med i etter hva man interesserer seg for.
Discord er det du leter etter.. se på det som en forbedret versjon av IRC (selv om irc alltid vil være sjefen av chatprotokoller), det finnes en discord for alt mellom himmel og jord..

Freakforum sin f.eks er flott
Hva med Habbo? Vært der noen ganger selv, blant annet debuterte jeg der.

Discord er en god idé. Freak har også en egen kanal feks.
Discord er en fin plass! Hvis du har en hobby eller spiller et bestemt spill så finn en server som har med din interessesfære å gjøre. Det finnes Discord servere for Minecraft, Rust, Reddit, Freak, Den lokale brettspill klubben din, WoW Guildet ditt, etc. etc.

Freak.no sin Discord server er HER
Discord, freakforum, reddit, chatroulette om du vil ta en ekte yolo.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
PSN/Xbox?
Stiftet flere vennskap og bekjentskaper der.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hvis du spiller dataspill skaff deg en guild i en mmo eller en klan i et fps. Er du av den sosiale typen og flink til å samarbeide så kan det gi venner for livet.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Hvis du spiller dataspill skaff deg en guild i en mmo eller en klan i et fps. Er du av den sosiale typen og flink til å samarbeide så kan det gi venner for livet.
Vis hele sitatet...
Savner WoW anno 2009 når jeg leste denne kommentaren. Rett før jeg kjøper det igjen 🤣
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fått overraskende mange venner/fwb som jeg har forblitt venner med i flere år via Tinder. Så det kan jo være noe
Ble veldig overrasket da jeg fant ut av gode gamle https://www.chat.no/ fortsatt er oppe å går. Veldig hyggelig og random setting der inne, med moderatorer å greier :-) verdt å prøve!