Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3471
Ser dette stoffet har kommet ut hos diverse vendorere, har også prøvd et par 1mg blottere, og likte det ganske godt.
Er klar over at det er helt nytt og ikke så godt dokumentert med tanke på skader/bivirkninger osv.

Føltes litt som en blanding av Meskalin og LSD, bare mindre bodyload (ganske elektrisk følelse i skjelettet og beina). Mye tracers og krystallklart HD-vision med kraftige farger, bilder og objekter "kommer litt ut fra veggene".. Har ennå ikke hatt mulighet til å oppleve stoffets fulle potensiale enda.

Noen andre her som har testet det?

PS: Mener 25C-NBOH, ikke NBOME
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tok 5 blottere fordelt utover kvelden igår, dæven for et stoff! Visuelt, og jævlig forvirrende (på en god måte? )
Fraktaler og kaleidoskop overalt, veggene var dekt av mayamønstre og futuristiske utstrålinger. Null angst og lite med bodyload, bare en herlig lsd aktig følelse.
Anbefales på det sterkeste, morro som fy, men er man ute en etter dyp tripp og innsikt så foreslår jeg noe annet.:-)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Får man de i posten til norge uten problemer? Hørtes jo temmelig fett ut.
Har alltid fått dem i postkassen 4-7 dager etter jeg har bestilt :-) Har bestilt mange ganger og ingen av brevene har blitt stoppet i tollen.

Tok dem i nå i helgen igjen også, 2,5 mg sammen med et "hvitt hjerte" (knips). Var definitivt ikke bare MDxx stoff i den for å si det sånn, uansett hva den inneholdt så er det faktisk en av de nydeligste komboene jeg har testet.