Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 9129
Sitat av Muradi Vis innlegg
Tar frakken.

Takker enda en gang for alle gode svar

Kommer med tilbakemelding imorgen.
Vis hele sitatet...
hahaha, han skal jo ikke på jobb-intervju AKKURAT!

Sitat av Zolly Vis innlegg
Hvorfor i allverden skulle de ha deg til å ta urinprøve. Er ikke det ganske uvanlig? Du var vel ikke akkurat synlig beruset under avhøret? Snuten truer alltid, så det må du ikke ta så tungt.
Vis hele sitatet...
Jeg ser på datoen at du allerede har vært i avhør men som en annen en her sa, si så lite som mulig - spill gjerne dum eller ikke si noe i det hele tatt(drit i og møte opp kunne du gjort) og om du må si noe ville jeg jugd om de tingene de ikke kunne sjekka opp - Nei, hadde du ditcha avhøret tror jeg faktisk også saken hadde blitt henlagdt etterhvert og om/hvis du ble kalt inn på nytt kunne du si at du ikke husker for det er en stund siden.

Husk! det er ingen forbrytelse og være "dum"
åssen gikk det??
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ranahaifiske Vis innlegg
åssen gikk det??
Vis hele sitatet...
Fikk 2000kr bot for å teste positivt på urinprøve. Ikke noe annet. Selv om de sa at jeg kunne regne med å få 2 bøter, noe som viser seg å være piss.
Er du over 18 hadde du ikke trengt og ta noen urinprøve, bare så du vet det til neste gang
Sitat av KevinNice Vis innlegg
Ta på deg dress!
Det gir et godt førsteinntrykk, og så skal det bare gå bra, skal du se
Vis hele sitatet...
Mja, litt over the top. Tror ikke de får et forferdelig godt inntrykk selvom du har på deg dress. Men, kle deg likevel på en veldig anstendig måte. Helst det peneste du har, uten at det blir direkte formelt. Ikke bruk klær med trykk. Dekk til tattoveringer og ta ut eventuelle piercinger og lignende.
Sist endret av McLovin; 27. september 2011 kl. 18:51.
Klarer du prate riktig for deg, så går det for det samme om du er Ola uteligger eller Kongen.

Hadde jeg vært politimann og en person har kommet i dress i avhør pga av dette, hadde jeg stussa litt.
Ble varene beslaglagt?
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Ble varene beslaglagt?
Vis hele sitatet...
Du tuller nå? Ikke sant?
Sitat av Staggere Vis innlegg
Du tuller nå? Ikke sant?
Vis hele sitatet...
Mulig jeg har oversett noe i tråden, men har faktisk lest gjennom hele. Det kommer dårlig frem hva du mener er det, veldig åpenbare, utfallet her.

Politiet har jo opptrådt ukorrekt her, siden middelet ikke er ulovlig i Norge og påstår hardnakket det er klassifisert som legemiddel i Norge. Derfor hadde det ikke overrasket meg om det ble beslaglagt, feilaktig.

På den annen side, de kan ha insett at de tok feil og nøyde seg med pisseprøve og trussel om razzia, så latt den "mindre" saken om denne "legemiddelimporten" ligge, og levert ut sakene.

Husker det ble nevnt at import av legemidler fra USA er fy-fy, men gjelder dette substanser som er klassifisert som legemidler i Norge eller USA?

Så, fortsatt litt i villrede her, oppklar gjerne.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Den påstanden der skulle jeg likt og sett kilder på, for det nekter jeg og tro på!
Vis hele sitatet...
Det som kreves er et signert skriv fra politiadvokaten til den aktuelle banken, der han krever utlevering av gitte opplysninger (som f. eks kontoutskrift).

Denne retten har hjemmel i straffeloven, men husker ikke eksakt paragraf, men hvis du leter litt så finner du den nok.

Om det er tvistemuligheter i noen av slike tilfeller tør jeg ikke svare på, men du skjønner sikkert at banken ikke har interesse av å gå til rettslig konflikt med politiet for å beskytte en av sine kunde som er mistenkt for noe kriminelt. Du har nok også "godtatt" disse vilkårene da du opprettet konti hos banken.
Skal i avhør om en ganske lik sak.. Men poletiet har en eller 2 saker til på meg. Men ang jwh en som er avhør om vil jeg prøve å holde meg undrende til hva dette er. Men de må jo bevise dette er jwh osv og ikke ekte "bath salt" eller hva det blir sent som. ?
Er litt undrende på om jeg skal inrømme jeg har bestilt eller nekte fpr det. Hadde jo vert fedt om jeg kunne fått igjen ordrene =D
Det er jo mye som krysser grensen som kan være farlige kjemikalier om man putter det i seg. Men detter jo seff "notfor human consumptsion


Har btw ingen skrupler om å lyve til snuten. Jeg har sett hvordan de opererer.. De som tror alle poleti er erlige folk tar grundig feil
On a side note har jeg hørt jwh faktisk er fantastisk å gi grønne planter energy boost (bra gjødsel) (mulig myte)

var forsen å redigere.:-)det er jo en hel del som lett kan tolkes feil. ? For trøtt nå. Må orklare.. Men.kan.ikkzzzz