Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 6593
Jeg har lest mange rapporter på erowid, men er nysgjerrig på om noen her har erfaringer med dette stoffet.

Deler dere forresten min oppfatning om at dette kan innføres til Norge uten risiko for rettslig forfølgelse?
Methylone er chill. Jeg vil beskrive det som en mild MDMA-rus, bare så aaalt for laidback. Dessuten er det ganske kortvarig, etter tre timer er det over og da funker det ikke å ta mer etter min erfaring. Veldig mild stimulanse og man har relativt lett for å spise når man er oppe og det virker ganske mildt mot kroppen. Ingen comedown å snakke om. De gangene jeg har prøvd det har jeg først tatt 250mg for så å følge opp med en til 250mg et par timer senere. Ikke akkurat noe du tar i et klubbmiljø, siden du blir så alt, alt for chill. Du får mye av MDMA-empatien, sammen med at man nyter musikken mye mer og har mye enklere for å snakke med folk.

Noe merkelig jeg fikk på dette som jeg aldri har opplevd før var at pupillene mine var fortsatt store etter en lang natts søvn og ble det gjerne til ut på ettermiddagen dagen etter.

Stoffet ble forøvrig patentert i 1996 som en antidepresiva og er en analog av MDMA. En relativ trygg RC etter min oppfatning, og i motsetning til mange andre RC'er er det gjort en del forskning på det.

Og ja, selv om methylone er en analog av MDMA, så er ikke derivatloven i funksjon nå, så du risikerer ikke rettslige konsekvenser om pakken skulle bli stoppet, selv om tollvesenet nok vil be deg om resept om det skjer.
Trådstarter
91 3
Høres bra ut. Aldri fått sjansen til å prøve Mdma, men dette høres litt ut som en lett, laidback variant. Tror det kan passe meg bra.
Sist endret av PetterX; 14. desember 2010 kl. 00:58.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har prøvd Methylone to ganger, en gang med 200 mg som dosering. Dette resulterte i en god, litt varm følelse, som hadde noen preg av mdma. Senere prøvde jeg med 400 mg på en gang, og det ga en fin rus, men sånn jeg opplevde det når ikke methylone mdma opp til knærne. Det mangler rett og slett magien til mdma. Men igjen, folk er forskjellig. I tilegg hadde methylone for meg sinnsykt mye mer bodyload i form av kjevetygging osv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
91 3
Må si jeg liker M1 veldig godt etter å ha prøvd det 3 ganger. 150mg + 100mg to timer senere gir meg en meget behagelig rus som varer rundt 6-7 timer. Vanskelig å sove etterpå, men et par konjakk og en zopiclone fixer det. Håper dette stoffet aldri blir oppført på narkotikalista.
Fint å høre at du liker det (selv om det er vanskelig å ikke gjøre det). Men pass på, det er stoff du gjerne vil bruke ofte, men ved ovebruk gir NULL effekt! Jeg har ved noen anledninger brukt opptil ett gram, og har lært at alt over 300mg er bortkastet. Det funker rett og slett ikke! Effekten blir også veldig underhvelmende og skuffende om du ikke lar det gå minst 7 dager mellom hver gang du bruker det. Helst lengre.
Sist endret av sofa; 16. januar 2011 kl. 21:59.
Synes det virker som fattigmanns-MDMA. Det er en deilig følelse å ta stoffet, men for min del vil jeg ha noe mer enn bare enn at det skal være behagelig. Synes ikke stoffet knytter mennesker sammen like bra som MDMA, for eksempel. Nå er det jo selvsagt opp til trådstarter hvilke kvaliteter som er viktige.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Your item was handed over to Customs(NORWAY OSLO EMS) at 2011-01-26 08:46:00



 
Timing Site Status
  2011-01-22 20:16:00 City of Shanghai Posting
  2011-01-22 20:51:00 City of Shanghai Despatch from Sorting Center
  2011-01-23 21:52:28 SHANGHAI Arrival at Sorting Center
  2011-01-24 04:24:09 SHANGHAI Despatch from Sorting Center
  2011-01-26 08:46:00 NORWAY OSLO EMS Arrival at Sorting Center
  2011-01-26 08:46:00 NORWAY OSLO EMS Handed over to Customs

Hva skjer nå? Er jeg fucka? det er ju ikke ulovlig eller noe, men har de lov o ta de i fra meg?
Sitat av ankan Vis innlegg
Your item was handed over to Customs(NORWAY OSLO EMS) at 2011-01-26 08:46:00



 
Timing Site Status
  2011-01-22 20:16:00 City of Shanghai Posting
  2011-01-22 20:51:00 City of Shanghai Despatch from Sorting Center
  2011-01-23 21:52:28 SHANGHAI Arrival at Sorting Center
  2011-01-24 04:24:09 SHANGHAI Despatch from Sorting Center
  2011-01-26 08:46:00 NORWAY OSLO EMS Arrival at Sorting Center
  2011-01-26 08:46:00 NORWAY OSLO EMS Handed over to Customs

Hva skjer nå? Er jeg fucka? det er ju ikke ulovlig eller noe, men har de lov o ta de i fra meg?
Vis hele sitatet...
Det er mange ting som kan skje. De kan prøve seg med en anmeldelse, de kan be om resept, returnere/destruere varene, ta deg inn til avhør, komme hjem til deg eller bare sende deg pakken din. Du får bare vente og se.
Droppar mitt försök att snacka norska då jag är rätt säker på att alla förstår mig ändå.
Eftersom deriviat loven inte är i bruk längre så har jag ju inte gjort någonting olagligt alls och borde alltså om dom frågar mig kunna erkänna allt utan att riskera nånting?
Sitat av ankan Vis innlegg
Droppar mitt försök att snacka norska då jag är rätt säker på att alla förstår mig ändå.
Eftersom deriviat loven inte är i bruk längre så har jag ju inte gjort någonting olagligt alls och borde alltså om dom frågar mig kunna erkänna allt utan att riskera nånting?
Vis hele sitatet...
Du vil ikke bli straffet, nei.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Posten sende pakken min tillbaks till kina
Et superbt forum og en superb første post..

Sitter med 0,25 med Methy. Har kjørt methy to ganger før og kost meg veldig. Er det noe vits og fordele på to doser?
Skulle egentlig kjøre alt på en konsert jeg skal på, men er litt hypp nå også..

De gangene jeg har prøvd før har dosen vært mellom: 03 og 05.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Du vil ikke bli straffet, nei.
Vis hele sitatet...
Så det er lov å importere dette?
Sitat av Chang Vis innlegg
Så det er lov å importere dette?
Vis hele sitatet...
Det vil ikke bli tatt ut tiltale på grunnlag av derivatparagrafen.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det vil ikke bli tatt ut tiltale på grunnlag av derivatparagrafen.
Vis hele sitatet...

Takk for det. Nå lærte jeg også ett nytt ord. "Derivatparagrafen"
Sitat av Chang Vis innlegg
Takk for det. Nå lærte jeg også ett nytt ord. "Derivatparagrafen"
Vis hele sitatet...
Hehe, dont quote me on it, jeg aner ikke om det er korrekt terminologi eller ikke. Jeg er desverre ikke jurist
Får man lov å spørre om den beste siden man kan kjøpe dette fra, mtp. at det ikke er en ulovlig substans?
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Får man lov å spørre om den beste siden man kan kjøpe dette fra, mtp. at det ikke er en ulovlig substans?
Vis hele sitatet...
Nei, det får man ikke.
Trådstarter
91 3
Jeg synes nesten det er litt merkelig at m1 har fått såpass lite oppmerksomhet her på FF. Sammen med 5-apb og 6-apb er dette mitt absolutte favoritt RC så langt.
Metoxketamin, 4-ho met og 4-meo pcp er også noe gærne favoritter Da kan man snakke om å være på tur..
4-meo-pcp er rølp ja!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kombo av methy og 4-ho-met er ufattelig trivelig. Veit ikke helt hva jeg synes om Metoxketamin..
Synes methoxetamine sammen med 4-aco-dmt er det mest spennende RC jeg har provd hittil.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Vassen-vin Vis innlegg
Kombo av methy og 4-ho-met er ufattelig trivelig. Veit ikke helt hva jeg synes om Metoxketamin..
Vis hele sitatet...

det er en utrolig god kombi... dog synes jeg methylone mangler den "svevende" følelsen man får av mdma, bittelitt 4-ho-met (sammen med mdma) er fantastisk.. men doser over 7 mg sammen med en 1-150 mg mdma gir deg bare følelsen av å være syyyykt rusa og øya går i kryss på psytrance fest i danmark var jeg sikker på at jeg skulle dette om av all blitzen x) overlevde, man må bare passe på å nyte musikken og ikke tenke no særlig, så man ikke får angst
Hvordan er det med 4-ho-met, er det ulovlig å importere til Norge?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Hvordan er det med 4-ho-met, er det ulovlig å importere til Norge?
Vis hele sitatet...
er vel hverken lovlig eller ulovlig, noe blir stoppet i posten, annet ikke
Bestillte jolly green granules for lit sidn, men fikk brev om at jeg måtte ha resept for og få det. Det er er 1/1000 gang jeg har fått sånt brev. pleier alltid å gå igjennom, og det er ikke no stress hvis det ikke går
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Personlig synes jeg methylone har stort sett samme bivirkninger som mdma , men mangler magien. Så at det er reg som antidepresiva er absurd, kokain tar også deppresjoner i hvertfal før det har ødelagt livsgnisten. Noe som går meget kjapt.

Det er stort sett samme risk å handle på nett (tryggere tør påstå) en å handle på gata. If you cant stand the time dont do the crime
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hva er den beste måten å dosere Methoylone på?
Sitat av stoofn93 Vis innlegg
Hva er den beste måten å dosere Methoylone på?
Vis hele sitatet...
Oralt er mye bedre enn snorting.Viss du absolutt vil snorte så må du knuse pulvere/krystallene ordentlig godt.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Oralt er mye bedre enn snorting.Viss du absolutt vil snorte så må du knuse pulvere/krystallene ordentlig godt.
Vis hele sitatet...
Ok Hvordan gjør man det oralt?
Haha, man svelger.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Haha, man svelger.
Vis hele sitatet...
Bare døtter det i trynet helt rent?
Sitat av stoofn93 Vis innlegg
Bare døtter det i trynet helt rent?
Vis hele sitatet...
Bland det bare i et shot med vann, hiv det i et rullepapir og svelg, eller bare smør det på en brødskive. Når det kommer ned i magen er du i mål
Mål opp dosen du vil innta på vekt, putt så pulvere i en kapsel og svelg den, vent 30-60min så har du funk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Får ikke noe særlig effekt av methylone fordi jeg bruker en medisin som hemmer serotonin, så får gjerne skjelden noe eufori. Den er svært mild, synes det var bedre med mixa ethylone og methylone enn kun den ene av delene.

Vil dette forbedre seg om jeg starter med antidepressiva som efexor?
Serotonin og noradrenalin reopptak inhibator, gir i alle fall mer serotonin til hjernen slik som 5htp. Men jeg er litt usikker. Har flere brett jeg kunne brukt

+ wellbutrin og cipralex som er NDRI og SSRI har jeg og, men vet ikke om det er SSRI eller SNRI som vil funke best.
Forresten lurer jeg på (siden jeg går på medisin som tar vekk serotoning og dopamin, en antipsykotika) om man kan potensere med selegeline (MAO-B) eller Amantadine (en annen parkinson medisin). Eller noen naturlige MAOis?