Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  122 26006
JWH-018 er ulovlig i Norge, men det finnes fremdeles en del nettbutikker der ute som sender til Norge.

Stoffet er hvit, litt gulaktig og lukter som kondomer. fungerer på samme måte som THC.
Du blir stein av det, ikke høy og det er sirka 4 ganger mer
potent enn ren THC.

Inntaks metode er å enten svelge det eller røyke det, jeg foretrekker å røyke det.

Dosering5mg-10mg men det går fint ann å feks røyke 50mg uten at det er farlig.

Den første jointen man tar med JWH-018 er desidert den sterkeste, så husk å bruk lite de første gangene, eller så kan det ende med at du ikke greier å reise deg ut av soffaen, det skjedde meg...
Folk sier at første gang med jwh-018 er som første gang man får skikkelig funk av hasj.

Ved små doser så varer ikke rusen lengre enn en time og du her helt klar i toppen og føler deg ikke ruset i det heletatt 2 timer etter inntak, noe som kan være praktisk hvis du skal noe senere på dagen.

Du blir fort innrøyka på JWH-018, etter et gram fordelt over 5 dager så følte jeg at det ikke var like bra funk,
Men med dobbelt dose så var jeg tilbake der jeg var etter første gang jeg røyka det og det ente med at jeg måtte krabbe opp trappen til soverommet.
1 gram skal holde til over 100jointer og det gjør nok det når du doserer riktig, men når du bare heller det ned på tobakken uten å måle som jeg gjør så holder det til drøyt en ukes bruk hvis du røyker flere ganger hver dag.

JWH-018 syns ikke på urinprøver.


Alt i alt så er JWH-018 en suveren erstatning til cannabis, nesten bedre spør du meg, det eneste du kommer til å savne er smaken!
I tillegg så sparer du masse penger.
Hmm.
Er det noen som har blitt straffet i Norge i sammenheng med dette stoffet?
Har hørt om folk som har blitt tatt i tollen og så har det gått videre til politiet hvor saken har blitt henlakt, om det blir henlakt eller ikke kommer vel ann på hvor sløve politifolka er.
Har bestilt flere ganger selv og har aldri blitt stoppet.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Ble litt nysgjerrig på dette, og tenkte jeg skulle stille et par spørsmål

Hvor mye koster et gram av dette stoffet?
Når man svelger det? Svelger man det rent, eller blander man det ut i no?
Kan man lage dette i mat, på lik linje med cannabis?
Har du prøvd og røyke det på forskjellige vis? Bong, pipe, bøtte osv.

Takker på forhånd for svar!
Sist endret av Kimbobo; 26. juli 2010 kl. 02:07.
1g koster 350kr
Du kan svelge det rent, men du kan også blande det ut med feks vann.
Du kan lage mat med det.
Aldrig prøvd på bong eller pipe, men jeg venter på litt mer jwh-018 også har jeg en helt ny pipe og en bong hjemme, så jeg skal nok prøve.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av zevz Vis innlegg
Dosering5mg-10mg men det går fint ann å feks røyke 50mg uten at det er farlig.
Vis hele sitatet...
det har du mest sannsynlig ingen grunnlag til å uttale deg om, så vennligst ikke gjør det.
Sitat av zevz Vis innlegg
Du blir stein av det, ikke høy og det er sirka 4 ganger mer potent enn ren THC.
Vis hele sitatet...
Hm, dette har jeg helt motsatt erfaring med, samme med de andre jeg har snakket med om det. Jeg opplevde å bli sativa-påvirket (bare bedre) uten noen nevneverdig tyngende effekt. Interessant å spise 2c-b etterpå ettersom fargene ble påvirket i en annen retning av det når jeg hadde røykt jwh-018.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Det er vell slik som med mye annet, man blir påvirket forskjellig alt etter som.
Sitat av somnium Vis innlegg
det har du mest sannsynlig ingen grunnlag til å uttale deg om, så vennligst ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Ut i fra egne erfaringer og det jeg har lest så syns jeg ikke det var upassende å skrive det.

Hm, dette har jeg helt motsatt erfaring med, samme med de andre jeg har snakket med om det. Jeg opplevde å bli sativa-påvirket (bare bedre) uten noen nevneverdig tyngende effekt. Interessant å spise 2c-b etterpå ettersom fargene ble påvirket i en annen retning av det når jeg hadde røykt jwh-018.
Vis hele sitatet...
Syns det høres rart ut, alle jeg har snakka med ble steine og etter det jeg har lest så skal jwh-018 treff reseptoren for å bli stein dobbelt så hard som reseptoren for å bli høy, men mulig det ikke stemmer så klart.
Jeg mener jeg blir HØY og ikke stein.. i'm just sayin...
Rusopplevelser er subjektive, så det vil variere fra person til person.

Personlig kan jeg fint bli kjempestein av 100% sativastrains og visa versa.
Sitat av zevz Vis innlegg
Syns det høres rart ut, alle jeg har snakka med ble steine og etter det jeg har lest så skal jwh-018 treff reseptoren for å bli stein dobbelt så hard som reseptoren for å bli høy, men mulig det ikke stemmer så klart.
Vis hele sitatet...
Mener du CB1 og CB2 reseptorene? Hverken den ene eller den andre gjør deg mer stein eller høy enn den andre når de blir aktivert, hvem som har diktet det opp vet jeg ikke...
merkelig, har lest det på flere forskjellige steder på nette.

Her kan du se hvordan de forskjellige jwh stoffene reagerer med reseptorene i hjernen vertfall, fins mange flere! jwh-018 er den sterkeste

JWH-018 : N-pentyl || CB1 Ki: 9.00 +/- 2.94 || CB2 Ki: 2.94 +/- 2.65 || 3.06
JWH-019 : N-hexyl || CB1 Ki: 9.80 +/- 2.00 || CB2 Ki: 5.55 +/- 2.00 || 1.77
JWH-020 : N-heptyl || CB1 Ki: 128 +/- 17.0 || CB2 Ki: 205 +/- 20.0 || 0.62

http://www.wikipatents.com/US-Patent...mmune-diseases

Sitat av Rottegift Vis innlegg
Mener du CB1 og CB2 reseptorene? Hverken den ene eller den andre gjør deg mer stein eller høy enn den andre når de blir aktivert, hvem som har diktet det opp vet jeg ikke...
Vis hele sitatet...
http://www.gateavisa.no/2010/04/28/h...tten-utdatert/

Liste over de forskjellige jwh stoffene med den kjemiske formelen og hvordan det virker på de forskjellige reseptorene.

http://img291.imageshack.us/img291/1438/3substitutedindoles2mm8.jpg

http://img237.imageshack.us/i/3substitutedindoles1pg9.jpg/

http://img258.imageshack.us/img258/1936/3substitutedindolesph2.jpg

http://img237.imageshack.us/img237/8862/3substitutedindoles1pg9.jpg
Sist endret av Awareness; 2. august 2010 kl. 17:29.
▼ ... over en uke senere ... ▼
zevs: Poenget her er at det er ingen av de to reseptorene som gjør deg stein ELLER høy, det som har noe å si er hvilket molekyl som binder seg til reseptoren og hvilken effekt de skaper sammen. Det er ingen nyanse mellom stein og høy her, det finnes mange typer cannabisrus utenom de to. Enkelte sorter gjør at ting går i slow motion, andre gjør at ting begynner å puste, andre gjør at du hallusinerer lyder (ved veldig høye doser selvfølgelig) for å ta noen eksempler.
Veldig store individuelle forskjeller med jwh-018. De fleste kan få veldig noia av selv 5-10mg. Jeg har personlig opplevd å få litt noia på 10-15 men ingen noia når jeg kryper meg opp til 40-60. Da begynner det å ligne mer en trip, men på en måte mye kjedeligere. Som at du kommer opp til et punkt og så stopper du helt. Anbefaler å holde seg på lave doseringer.

En annen greie er at du kan bli utrolig stein uten å legge så mye merke til det. Har noe å gjøre med at du begynner å kjede deg. Andre legger dog veldig godt merke til det. Jeg opplever at mens jeg får veldig lite stoner-face på cannabis, får jeg sykt stoner-face på jwh-018. Vær forsiktig.

Jeg syns ikke jwh-018 kan erstatte vanlig cannabis særlig bra, det blir for monotont. Jeg liker cannabis bedre. Men jwh-018 er langt, langt billigere per brukerdose. Hvis en vil ha erstatter, tror jeg en bør skaffe flere forskjellige JWH-stoffer. Lek litt med kombinering. Men nå er ikke høyt forbruk av noen av stoffene særlig sunt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
hei jeg lurer på hvis jeg bestiller jwh 018 å det blir stoppet i tolla og sendt videre til politiet når jeg bor på en liten plass?blir sakerne sendt til det lokale politiet eller til nærmeste stor by?
Regner med at saken blir sendt til den lokale politistasjonen.
da kan jeg sikkert vente snut på døra og sikker razzia og vis jeg bestiller
Er det noen dokumenterte skadevirkninger av dette enda?
ikke som jeg vet om, men det er rapportert flere ganger at folk får noia, men det er ikke varig.
jeg fikk noia for jeg ble så sinnsykt skakk men det gjikk over
Vel, det er muligens kreftfremkallende. 2,5 mg JWH-018 tilsvarer 930 mikrogram naftalene, noe som visstnok tilsvarer to sigaretter uten filter.

http://www.bluelight.ru/vb/showthrea...55#post8339534
▼ ... noen uker senere ... ▼
hadde aldri hørt om JWH-018/syntetisk cannabis som han som solgte til meg sa det het. jeg kjøpte 6 doser som han mente var masse nok til å bli høy på per dose.
men jeg hadde ikke hørt om d før og var litt skeptisk om dette funket så jeg tredoblet dosen. det er noe av det sykeste jeg har gjort jeg fikk både halisser og det brant i kroppen pluss jeg begynte å hyperventilere og hjerte dunket som om jeg skulle ha sprunget på mount evrest. det var ingen god følelse. jeg var sikker på at jeg hadde tatt overdose og var i ferd med å dø. den effekten jeg fikk kan sikkert måles med lsd/heroin jeg kødder ikke en gang det var helt sykt. alt jeg så rundt meg føltes helt uvirkelig jeg klarte ikke oppfatte noen ting. det er ganske vanskelig å beskrive hvordan det føltes men det var helt jæveli. fikk noen sinsyke bilder i hode da jeg lukket øynene. men så fort effekten var over var jeg gira på mere men det er sån jeg er jo mere rusa jo bedre. men tok bare en vanlig dose den andre gangen og det var som å være fjern på weed pluss jeg fikk ekstrem munsj effekten varte sikkert i 1t 30 min til 2 timer. det er 7 timer siden jeg tok JWH-018 på bongen og nå kjenner jeg ingenting bare trøtt.
Noen som vet hva straffen er om du kjøper dette og blir tatt?
Sitat av joakimes Vis innlegg
hadde aldri hørt om JWH-018/syntetisk cannabis som han som solgte til meg sa det het. jeg kjøpte 6 doser som han mente var masse nok til å bli høy på per dose.
men jeg hadde ikke hørt om d før og var litt skeptisk om dette funket så jeg tredoblet dosen. det er noe av det sykeste jeg har gjort jeg fikk både halisser og det brant i kroppen pluss jeg begynte å hyperventilere og hjerte dunket som om jeg skulle ha sprunget på mount evrest. det var ingen god følelse. jeg var sikker på at jeg hadde tatt overdose og var i ferd med å dø. den effekten jeg fikk kan sikkert måles med lsd/heroin jeg kødder ikke en gang det var helt sykt. alt jeg så rundt meg føltes helt uvirkelig jeg klarte ikke oppfatte noen ting. det er ganske vanskelig å beskrive hvordan det føltes men det var helt jæveli. fikk noen sinsyke bilder i hode da jeg lukket øynene. men så fort effekten var over var jeg gira på mere men det er sån jeg er jo mere rusa jo bedre. men tok bare en vanlig dose den andre gangen og det var som å være fjern på weed pluss jeg fikk ekstrem munsj effekten varte sikkert i 1t 30 min til 2 timer. det er 7 timer siden jeg tok JWH-018 på bongen og nå kjenner jeg ingenting bare trøtt.
Vis hele sitatet...
Hvis du var skeptisk hvorfor 3 dobblet du dosen? Dette er ren idioti når det kommer til nye stoffer og hvertfall når det kommer til et research chemical som det er svært lite forskning rundt. Det irriterer meg at jeg stadig ser folk som ikke engang tenker før de handler. Det er disse menneskene som dør rundt i verden ved bruk av research chemicals. Man skal ALDRI UNDERVURDERE effekten av et stoff uansett hvor latterlig det måtte høres ut!

Å røyke research chemicals er også en svært dårlig idè, da det kan ha kreftfremkallende og andre uønskede skadevirkninger.

Jeg beklager, men jeg trenger å sleppe ut denne moralpreken jo mer jeg leser på freakforum.
Sitat av joakimes Vis innlegg
hadde aldri hørt om JWH-018/syntetisk cannabis som han som solgte til meg sa det het. jeg kjøpte 6 doser som han mente var masse nok til å bli høy på per dose.
men jeg hadde ikke hørt om d før og var litt skeptisk om dette funket så jeg tredoblet dosen. det er noe av det sykeste jeg har gjort jeg fikk både halisser og det brant i kroppen pluss jeg begynte å hyperventilere og hjerte dunket som om jeg skulle ha sprunget på mount evrest. det var ingen god følelse. jeg var sikker på at jeg hadde tatt overdose og var i ferd med å dø. den effekten jeg fikk kan sikkert måles med lsd/heroin jeg kødder ikke en gang det var helt sykt. alt jeg så rundt meg føltes helt uvirkelig jeg klarte ikke oppfatte noen ting. det er ganske vanskelig å beskrive hvordan det føltes men det var helt jæveli. fikk noen sinsyke bilder i hode da jeg lukket øynene. men så fort effekten var over var jeg gira på mere men det er sån jeg er jo mere rusa jo bedre. men tok bare en vanlig dose den andre gangen og det var som å være fjern på weed pluss jeg fikk ekstrem munsj effekten varte sikkert i 1t 30 min til 2 timer. det er 7 timer siden jeg tok JWH-018 på bongen og nå kjenner jeg ingenting bare trøtt.
Vis hele sitatet...
har selv røyka rimelig høye doser uten å få de effektene du snakker om, jeg blir som regel bare sinnsykt stein.
Er for øvrig ikke lurt å starte med høye doser med et stoff som du vet lite om, du så jo hva som skjedde....
Har en kompis som fortalte meg at han og dama satt å røyka et syntetisk cannabis hvor 1 gram varte i evigheter, og at man bare trengte å drysse litt pulver fra fingertuppen i røyken, og man ble fjern som en dupp.

Noen som vet hvor utbredt dette egentlig er i landet?
Research chemicals generelt, er lite utbredt i Norge. Man finner det mest i små grupper av spesielt interesserte, vennegjenger/rusmiljø og bekjente.
Lite sannsynlig å få kjøpt et RC av noe slag på gata.
Sitat av badjaja Vis innlegg
Vel, det er muligens kreftfremkallende. 2,5 mg JWH-018 tilsvarer 930 mikrogram naftalene, noe som visstnok tilsvarer to sigaretter uten filter.

http://www.bluelight.ru/vb/showthrea...55#post8339534
Vis hele sitatet...
Unskyld meg men hvor mye og ofte bruker en vanlig person av JWH-018? To usle sigaretter uten filter er ikke mye kreftfremkallende, det er klart det er slik i teorien. Men du skal røyke ganske mange fler filterfrie sigaretter for å faktisk få kreft. Ingen (håper jeg) bruker JWH-018 hver dag
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Unskyld meg men hvor mye og ofte bruker en vanlig person av JWH-018? To usle sigaretter uten filter er ikke mye kreftfremkallende, det er klart det er slik i teorien. Men du skal røyke ganske mange fler filterfrie sigaretter for å faktisk få kreft. Ingen (håper jeg) bruker JWH-018 hver dag
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke så mange røyker det hver dag, men jeg har sett opp til flere røyke 200-300 mg på en dag. Dette var da JWH-073.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Så dette er altså i legal high'en spice? Husker det prikket som faen i hele kroppen på en guffen måte da jeg røyket det. Ulikt weed, men ble dog fjern Noen som har opplevd det på JWH-018?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Så dette er altså i legal high'en spice? Husker det prikket som faen i hele kroppen på en guffen måte da jeg røyket det. Ulikt weed, men ble dog fjern Noen som har opplevd det på JWH-018?
Vis hele sitatet...
aldri opplevd noe prikking selv.
▼ ... over en måned senere ... ▼
jwh I spice?? prøver du å si at det er tilsvarende eller hva mener du Dildojames?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
take'a'hit: Ja det er JWH stoffer funnet i analyser av spice, les mer om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Synthetic_cannabis
Noen som har erfaring med bestilling av 4-aco-dmt ? Fikk en legit side med en kompis, hadde i utgangspunktet tenkt å bestille 2c-(ett eller annet), men fikk øynene opp for 4-aco-dmt, men det er vel ikke noe uklart om lovligheten av akkurat stoffer som ender på -dmt ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jeg er litt usikker på hvor ulovligheten til JWH-018 stammer fra, mtp. på riksadvokatens beslutning her. Er det dopinglisten som regulerer dette stoffet eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er jeg blind? ser det ikke på listen jeg... http://www.lovdata.no/for/sf/ho/xo-1...08.html#map001
noen som har testa jwh200?har hørt at det er en type jwh som man blir helt ødelagt av på en dårlig måte,men husker ikke hvilken type det var.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Placebo Alert!
Jeg fikk iallefall ikke no funk av dette opplegget, bøttetrekk med litt pulver på.
Værste tobakkskicket i manns-minnet
Er skeptisk til dette opplegget man skal prøve det igjen engang jeg er klinkende edru.
ArbeidsledigProletar
hva med å virkelig prøve dette som det skal prøves?

Dette er mer potent enn vanlig THC. Og det virker, det skal jeg love deg.
Som sagt skal prøve det igjen når jeg er edru, så vet jeg helt sikkert om jeg kjenner no eller ikke.
Men er skeptisk til at det er kjemiskt.
Men er det ikke er no real shit å hente, så må man ta det man kan
De andre som testa det syns det funket, så man er vel idividuell med dette stoffet som med alt annet.
Men når det lukter melis og potetmel blanding så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro?
Her er det et stoff med stort ripp-off potensialet iallefall.
JWH-018 lukter som blomster på en veldig kjemisk måte. Som kjemiske blomster.

Best å røyke det av folie. Ta litt pulver på aluminiumsfolie, finn en tube (penn uten innhold for eksempel) og tenn lighteren under folien. Etter noen sekunder begynner det å ryke. Inhaler. Pass på så du ikke trekker inn produktet på folien, men bare dampen.
ArbeidsledigProletar
Det smaker søtt og stygt. Og det skal litt lit for at det fordamper.
Lurer på om det jeg har vært borti er JWH-018, og er blitt den foretrukne storfavoritten i mine kretser. Absolutt verdt en investering, om man er sikker på at man får skikkelige varer.
OD er tolererbart. Å måle 5mg på øyet er umulig hvis du aldri har eyeballet stoffet før.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av zevz Vis innlegg
5mg skal holde så det kan hende du har fått noe dårlige greier!

Tror det skal litt til å få od, har røyket opp mot 50mg uten å få od, har bare blitt sinnsykt stein.
Vis hele sitatet...
utifra det jeg har lest virker det som om det er forskjell på "noia"-faktoren når det gjelder de forskjellige JWH variantene, der 018 ofte blir beskrevet som "verstingen".

jeg kan ihvertfall bekrefte at det er relativt lett å få litt panikk under påvirkning, hadde relativt høy puls og måtte fokusere på pustingen for å holde kontroll og ri ferdig bølgen.

ikke spesielt hyggelig opplevelse, og jeg anser meg selv som en som klarer å holde seg rolig rundt det meste.

sidenote: om mistankene mine er korrekte, så blir jeg nok hanket inn til avhør om import av JWH snart, så jeg er litt spent på hvordan de vrir derivat-loven for å klare å spikre noe på meg.

oppdaterer når jeg har fått "nærmere beskjed"
Sist endret av somnium; 17. januar 2011 kl. 20:24.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har noen info om langtidsvirkningene av stoffet?
Sitat av Norsefire Vis innlegg
Noen som har noen info om langtidsvirkningene av stoffet?
Vis hele sitatet...
Det er en RC. Ingen vet noe om langtidseffektene, det er en del av gamet med nye stoffer.
fikk i går noe som liksom skulle være JWH-018 .. På boksen stod det AM-2201.. Jeg tror kanskje jeg har fått i meg noe annet.

Tok bare litt hvitt pulver på tuppen av en saks, la det på toppen av et lite trekk, og dro i vei. Dosa var LITEN! - 2 andre kompiser prøvde det først, et lite trekk på "tørrkicker'n" (flaske med maispipe) og fikk en fin buzz. De andre lurte på om det var noe forskjell på en stor vannbong, så jeg ble test kanin. ikke så lurt..

Bare et par minutter etter inhaleringen begynner jeg å bli ALVORLIG varm i underlivet, såpass varm at jeg må sette meg i vinduet. Det kjennes først ut som om jeg er fjern for første gang, det prikker i armer og ben, det føles bra ut. Et minutt til går - og det er klart at dosen var alt for stor, rommet begynner å snurre, jeg husker utrolig lite, men det var UBEHAGLIG. på ett tidspunkt føler jeg faktisk at jeg dør, jeg ser inn i øynene på kompisen min som står rett foran meg, og får han til å "dra" meg ut av det. Det var som å møte gud.. Alle de rare tingene jeg så, alle de rare følelsene..

Etter 20-30 min med ekstrem tripping er jeg tilbake i rommet hvor jeg begynte - svett og kvalm. Det ender med at jeg henger ut av vinduet og spyr i 10 min før jeg sovner momentant på sofaen, og våkner flere timer etterpå.

Andre som har erfaringer med dette stoffet? Jeg lurer på hva dette egentlig var.. Har tidligere prøvd en hel del stoffer, bruker aktivt hasj/marijuana har også tidligere erfaringer med sopp, lsd, og tilogmed Salvia Divinorum - men ingen ting har fucket meg såpass før - salvia gav livligere hallusinasjoner, det var lettere å huske hva som hadde skjedd etterpå, men dette stoffet fikk jeg mye mer noia av, mye mer bad feeling i kroppen.
Er det andre enn meg som har opplevd at virkningen svinner ut mye fortere enn ved røyking av marijuana og hasj? Delte en Joint med MASSE JWH-018 i med noen venner, ble kanonstein, men etter 25 - 30 minutter følte jeg meg nesten helt normal igjen.

Mulig dette også bare er meg, men jeg synes ikke rusen er den samme som ved røyking av hasj.

I mine øyne er JWH-018 verdt å prøve, men jeg foretrekker helt klart en jonas med god bruning.