Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 765
Hei, jeg lurer på om det er en annen mening med sangen enn at det er en gutt som ikke finner noen steder å skate på?

Eller har det noe med drug dealing og gjøre?
trees
Trådstarter
ja det har jeg
Har hørt mye Lupe Fiasco, og jeg tror ikke det ligger noe skjult bak teksten. Lupe skater tom. selv!
▼ ... noen uker senere ... ▼
trees
Trådstarter
Jeg så på en side som het songmeanings elsn, der var det en stor diskusjon om det, mange sa at det handlet om dop..

BTW grunnen til at jeg trengte dette var at jeg skulle ha fremmføring, jeg hadde fremmføringen og fikk 6
Bare sånn ut av det blå:
Hva med at det at folk er så jævla seriøse? Så mye konkurranse og sleipe folk i verden at folk som bare har lyst til å slappa og chille ikke har noe sted å henge og ha det fett.
trees
Trådstarter
Ja, tengte litt på det også, men fant ut at fremmføringen ble litt bedre hvis jeg brukte ordet "metofor" (skatinga var et metafor for drug dealinga) at jeg heller sa det
for det første, du bruker lupe fiasco for og gjøre det bra på skolen.. skam deg
for det andre, du bruker freakforum til skole lekser(som du tenkte på først)...

det er en wannabe, går tilbake og hør på eric og chris.. fuck heller..
Hvis han er interessert i hiphop skjønner jeg ikke hvorfor det er så jævla skam å skrive om Lupe Fiasco i skolesammenheng. Tror du virkelig Lupe kommer til å bry seg?
Tror du han vil komme løpende med pistoler for å buste en cap i ræva på folk fordi en kid på skolen skrev en stil om han??
Våkne opp, ta på deg sokka og kom deg av den høye hesten din.
Sist endret av Bothrops; 24. februar 2008 kl. 03:31.
mener å ha sett et intervju med han
hvor han sier at saken handler om.... tadaaaaaaaa - skating =)