Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 8114
Salvia funker dårlig i joint ja, mye bedre i bong. En kompis røyka 20x i en bong på fredag, han trodde han var en bokstav som velta, mistet helt kontakt med virkeligheten og ble bokstavelig talt, en bokstav. Så neste gang du prøver, ikke rull deg en jonas. Fyr heller opp bongen
Sitat av battlecaT
Haha, godt gjort å klage på at dritten ikke funker, også bare: "Nei, NÅ fungerer det gitt!", hehe
Vis hele sitatet...
Hehe, kjenner til den. Første gang jeg skulle teste Salvia 5x, tok jeg et skikkelig magadrag og holdt det nede. Også tenkte jeg at dette funker jo ikke, og skulle til å si "Det funker ikke".
Kom til "F" og da begynte jeg å sikle og klarte ikke å prate lenger. :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nei huff dette var visst min feil, og ikke de som leverte greiene.
Det funker ikke noe særlig i pipe eller joint.
Må ha høy temperatur (stormlighter) og røykes i bong.
Tincture må taes mye av for at det skal funke. Jeg hadde tatt feil av dosen, og det var ca. 4.5 ML, altså 4-6 drops som betyr hele dråpetellere, ikke dråper, for å funke.
Dumme meg.
En annen ting som er verdt å merke seg (!) er at "flavoured extracts" ikke funker like bra som "Organic Extracts", da 35x Organic ofte er opplevd sterkere enn 60x flavoured.

EveryOneDoesIt er bra folk, og jeg skal ikke slenge dritt om dem.
Bestiller Organic extracts med bong og turbolighter, og tincture neste gang, gjør det skikkelig, og kan da levere en skikkelig triprapport =)
vannbong er absolutt det beste. men vær forsiktig. rekner med dere ikkje har så mykje resepkt for salvia etter å ha brukt det i joint først. salvia blir du mind føkket av. tru meg hehe.

ja og evryonedoesit.com har ikkje god salvia. deva har fersk og god salvia.
Sist endret av itZsaiN; 10. september 2007 kl. 16:18.
Nå fikk jeg akuratt 5x Salvia Divinorum ekstrakt fra Deva Ethnobotanicals i posten.
Det ble sendt på onsdag. Det hele ble sendt i en hvit anonym konvolutt, det sto ingenting annet enn adressen min på konvolutten. Inni lå det ett brettet A4 ark med 2 poser salvia teipet på innsiden, veldig diskret med andre ord.

I alt er jeg veldig fornøyd med Deva, jeg fikk svar på mail VELDIG fort, varene ble sendt samme dag som bestilling og de er vel eneste shop som sender det så anonymt og diskret, så langt som jeg vet i allefall.

Thumbs up!
Sist endret av Ac|d; 15. september 2007 kl. 12:42.