Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1600
Hvis du ser denne videoen, vil du se et par karer som snorter 151 Jamaicansk rum.
Det ser ut som om det bringer med seg en verden av smerte, men har det også noen ruseffekt? Han på videoen snakker jo om at han har hørt om andre som har gjort dette, men hvorfor? Er det av samme grunn som unger snorter pepper og slikt, eller har det faktisk en positiv/rusgivende side også?
et lite adrenalinkick kanskje
Blir vel drita av det da.
Sist endret av sauistorby; 9. september 2007 kl. 15:54.
Det er vel den beste måten og ta det utenom intravenøst.
Hvis du tenker på fyll pr liter altså.
Hørte om noe av det samme i går, bare med Tequila.
Han som fortalte meg det sa at han blei fortere full, men det svei vist noe jævelig.
Hvorfor er det den beste måten å innta det på? Man blir vel ikke noe fortere drita om man snorter enn når man drikker det. Er særdeles lite som blir tatt opp gjennom slimhinnene, så om folk blir fulle så er det vel fordi alkoholen har gått ned i magesekken(tviler på at folk drar sprit ned i lungene når de snorter det).
Det så jo fantastisk ubehaglig ut da...
Sitat av Sinister
Hvorfor er det den beste måten å innta det på? Man blir vel ikke noe fortere drita om man snorter enn når man drikker det. Er særdeles lite som blir tatt opp gjennom slimhinnene, så om folk blir fulle så er det vel fordi alkoholen har gått ned i magesekken(tviler på at folk drar sprit ned i lungene når de snorter det).
Vis hele sitatet...
Støtter teorien din Sinister, at alkoholen blir tatt opp raskere i slimhinnen høres tvilsomt ut. Men jeg har hørt at man blir fortere full av det, men da er jo kilden fort den samme som alle disse "funka for en venn av meg" forklaringene.
jeg drev med vodka snorting en periode for noen år siden da jeg var fattig men det var mye fyll på gang. jeg ble "opplært" av ett par voksne karer jeg stolte på, og fikk beskjed om at det gikk i lungene derfor ble fort full på veldig lite.

jeg gjorde det som sagt under en periode med tradisjonell fjortissfyll så om det var placebo eller ikke kan jeg ikke svare på. (mengde i forhold til hvor

kan heller ikke svare på om jeg dro det ned i lungene eller magesekken, men jeg regner med det var magesekken (?) og ja det svir som faen

kutta det ut så fort jeg hadde økonomi til forgifte meg selv oralt igjen
Sitat av battlecaT
Støtter teorien din Sinister, at alkoholen blir tatt opp raskere i slimhinnen høres tvilsomt ut. Men jeg har hørt at man blir fortere full av det, men da er jo kilden fort den samme som alle disse "funka for en venn av meg" forklaringene.
Vis hele sitatet...
Det meste blir tatt opp raskere i slimhinnene enn om det taes oralt. Om det er sprit med høy alkoholprosent kan det vel ha en viss effekt.
Men effekten kan overhodet ikke måle seg opp mot hvor ekstremt teit det er å gjøre det.
Greit nok at det blir tatt opp raskere gjennom slimhinnene, men imotsetning til pulverstoffer som det er vanlig å snorte, blir ikke spriten liggende i nesegangen og absorbert over tid som f.eks. kokain.
Det stemmer, men slimhinnene vil absoberere sprit noe raskere enn pulver. Uansett sier jeg ikke at jeg støtter oppunder den greia med å snorte sprit.
Er det ikke på Jackass 1 eller 2 dem tørker noe sprit greier, så det blir pulver, og så snorter det? Correct me if im wrong. Og finnes vel noe sånn bli-full-inhalator lignende ting?
Det var vel Wasabi, i 2'ern altså. "Bli full inhalator" finnes ja, husker det var en reportasje om det på nyhetene for lenge siden, men har vel ikke blitt noen stor hit, enda.
Jeg ser ikke helt poenget med å utsette seg selv for en sinnsyk skallebank bare for å bli full fortere.
Sitat av Mcmak
Jeg ser ikke helt poenget med å utsette seg selv for en sinnsyk skallebank bare for å bli full fortere.
Vis hele sitatet...
Ikke undervurder noen menneskers ønske om å bli så fulle som mulig - så fort som mulig. Så det mye i ungdomstiden...småjenter og -gutter som pælmet nedpå med øl som de hatet smaken på, samt bruken av flere underholdende - men ofte smertefulle - metoder for å blir "fortere" og "mer" full.
Sist endret av Ralith; 10. september 2007 kl. 02:28.
Jeg har sett folk som snorta 96%.... For å si det sånn, det er ikke noe jeg skal prøve!
Men effekten av det var tydelig, samtlige ble drita!
Hvorfor ikke finne en trakt og en kjele? Hell spriten i kjelen, sett trakten over, tre kjeften på tuten og innhaler alt av damp som blir produsert under oppvarming..
Skulle vel resultere i en flatfyll uten like? (Merk at jeg aldri har prøvd dette selv, og kommer heller aldri til å gjøre det ettersom man har null kontroll på hvor mye alkohol man dytter (suger) i seg).
Er det ikke på Jackass 1 eller 2 dem tørker noe sprit greier, så det blir pulver, og så snorter det? Correct me if im wrong. Og finnes vel noe sånn bli-full-inhalator lignende ting?
Vis hele sitatet...
Det er vel steve-o som snorter ketamin i mexico?