Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 963
Er det farlig å ta noen kryssere når jeg tok den siste korken for 5 timer siden
Sist endret av Sinister; 29. oktober 2006 kl. 14:11.
kork? da mener du flytende godis?
kork = GHB.

Men, on topic; Jeg er usikker. GBH er ganske dristig å blande med andre stoffer, så en bør vise forsiktighet med slike kombinasjoner. Dog har jeg ikke hørt om noen som har lidd skade av å spise benzoer etter gabb... Men uansett, er det nødvendig med kryssere? Hva skjer om du lar være å spise de?
skal du spise så begynn med 1 først!
visuM's Avatar
Trådstarter
65 1
tok bare en halv .
Som det virker som du er klar over, visuM, så er GHB og downers en potensielt veldig farlig kombo. Selv om GHB-rusen er over for lengst etter 5 timer, så tror jeg ikke alt stoffet er ute av kroppen din. Dette kan føre til en synergieffekt, som kan lede til en "overdose". Jeg er ikke sikker på hvor kenge GHB'en er i systemet ditt, men du gjorde klokt i å utvise litt forsiktighet, ved å bare ta en krysser. Allikevel, jeg ville rådet deg til å ikke gjøre det.
Ikke farlig å ta noe som helst etter så mange timer, men har sett uheldige situasjoner med den kombinasjonen du nevner.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Når man blander to stoffer bør man ha gjort brukbar research om hva virkningene kan bli, GHB er et bedøvende middel, og i kombinasjon med flere bedøvende middel kan selvfølgelig det verste utfallet bli at man 'sovner stille inn', i klartekst: hjertet stopper.

Nå har jeg ikke noe personlig erfarking med noen av delene, så jeg vet ikke helt hva grensene er.
Dette kommer jo også an på metabolisme/kroppsvekt osv. men vær forsiktig.
Av de jeg har hatt kontakt med som har brukt/bruker GHB rekreasjonellt, så er de veldig forsiktige med å ikke kombinere det med andre ting, også alkhol (som er bedøvende).
visuM's Avatar
Trådstarter
65 1
funka fint det.. chillern