Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 888
Hei har skrapt sammen litt penger og kjøpe Lcd.
Har sett litt på denne Er det noen som kunne komme med noen andre forslag? tv'n må ikke koste mer en 9000, Lcd, hd-ready 32 tommer eller mer, jo større jo bedre. Fint hvis det var bilde i bilde funktjon (2 tunere)
og den må ha pc inngang.
Vet ikke med den skjermen du linket til men denne har jeg og er meget fornøyd, med tanke på prisen. 1000 kr mer enn du har budsjettert med, men jeg kan god for den i allefall. Kjører full HD på Xbox 360'en min, har pc ingang (dvi og rgb)
Du trenger ikke HD-Ready da..
Jamenn så ville han ha det.
Takker var på elprice i dag faktisk og så den som utstillingsmodell, slått av 1500,- på prisen så jeg tror nok jeg går for den.
Sitat av Noboody
Du trenger ikke HD-Ready da..
Vis hele sitatet...
Man MÅ ikke ha HD-Ready. Men etter en stund vil etterhvert filmer og TV-kanaler bli HD-Ready. (Selvfølgelig endel år til, men uansett) Playstation 3 vil bli HD-Ready, og hvis du da har HD-Ready TV! Ja, da blir grafikken bra da! Slike vanlige TV'er som er kjempe store bak og sånt, selges jo ikke lengre. Alle vil jo ha flatskjerm! Så HD-Ready er jo en anbefaling på det sterkeste!
Hehe.... på Elprice hadde de solgt utstilningsmodellen. gjerne kom med flere forslag ;D
Du kan jo se litt på www.lefdal.com

Uansett: Du kan jo kjøpe en HD-Ready projektor og et 16:9 lerret til 9000,- tilsammen
Da kan du få virkelig stor "TV"
Bare gang 32" med 3. Så får du kanskje en ålreit størrelse på veggen. Det er kanskje litt vanskelig å finne et så stort lerret til en billig penge, men det er mulig!
Sist endret av Same i Skauen!; 7. mars 2006 kl. 21:37.
Kjøpe en billig Matsui.
Koster 10K for en Matsui 42P900, på Elkjøp eller eventuelt Lefdal.
Ikke verdens beste tv, men det er jo plasma og en 42".
(Var ikke helt seriøst ment, men tv'en er en mulighet)
Sist endret av Blazer; 7. mars 2006 kl. 21:38.
Tror ikke prosjektor er så god løsning til og se på tv med over lengre tid, har hørt at de blir overopphetet og sånn. Stemmer dette?
Sitat av ShAnGlaPanG
Tror ikke prosjektor er så god løsning til og se på tv med over lengre tid, har hørt at de blir overopphetet og sånn. Stemmer dette?
Vis hele sitatet...
Det tror jeg ikke men ser du mye på tv så vil jo pæra ryke fortere og en ny pære koster fort 3000kr++++
Kan noen forklare meg hvordan det der prosjektor opplegget fungerer? sånn prosjektor som lyser på ett hvitt lærret?