Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5400
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har opp i gjennom årene datet veldig mange kvinner. Enten det har vært for one night stand, vennlig eller whatever.

Jeg skal også på date med ei idag, hvor hun vil at jeg skal "planlegge" hva vi skal gjøre osv videre.

Og når jeg tenker over dette, så har 70% av alle "datene" jeg har vært på så er det oftest jenta som "ikke vet hva vi skal finne på", og jeg må som oftest komme på noe.

Er dette vanlig? Og hva anbefales av freaks her inne at jeg bør finne på hvis f.eks motivet er å få seg et ligg første kvelden?

Takker for svar
Ja, de vil at du skal ta kontroll og styre showet.
Det er visstnok en stor turn-off hvis mannen ikke "leder" daten, og de vil da føle seg jævlig usikre og det blir på en måte helt feil.
Ja, dette er vanlig.
De fisker etter maskulin polaritet ved å teste hvor besluttsom du er.

Hvis motivet er å få seg et ligg er det ingenting som funker bedre enn å dele ei flaske vin(eller ti) hjemme hos en av dere - resten finner du forhåpentligvis ut selv.
Det virker ikke som om du har datet mange ivertfall :-p det er basic knowledge at gutten/mannen skal lede daten og det er han som skal finne på ting dere kan gjøre som kan virke kjekt for begge (bowling og pølser på engangsgrill er fine ting f,eks)
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som jente kan jeg si at ja, jeg liker best at mannen tar initiativ/kontroll første date. Det et noe trygt og maskulint med det. Hvis jeg må bestemme alt så er det litt turn off for å være ærlig.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker som regel bare få de med på å se en film + alkohol. Men jeg har egentlig blitt ganske lei dating da jeg ikke er gira på forhold, så nå plukker jeg som regel bare med meg ei random burugle på dass når jeg er på byen eller fest. Bruker som regel ikke å hilse på de før vi knuller engang.
Regel nummer en er å få alkohol i jenta med en gang. Du vil senke den guarden med en jævla gang.
Min go to er å gjøre noe enkelt: flipperspill på Tilt, eller minigolf med noe i innerlomma funker. Alkohol + konkurranse-instinkt gjør ting smooth. Og når begge er to-tre enheter inni kvelden må du videre, ny location nye input. Hun skal aldri være trygg på hva som skjer next. "Jeg vet om en bar to kvartaler opp som lager drittbra mojito. la oss gå dit". Feks.
En drink til der så er det "har en flaske vin liggende gjemme, har du lyst til å dele den?". Hvis du ikke klarer å ro det i land derfra er du fucked.
Sitat av moret Vis innlegg
Regel nummer en er å få alkohol i jenta med en gang. Du vil senke den guarden med en jævla gang.
Min go to er å gjøre noe enkelt: flipperspill på Tilt, eller minigolf med noe i innerlomma funker. Alkohol + konkurranse-instinkt gjør ting smooth. Og når begge er to-tre enheter inni kvelden må du videre, ny location nye input. Hun skal aldri være trygg på hva som skjer next. "Jeg vet om en bar to kvartaler opp som lager drittbra mojito. la oss gå dit". Feks.
En drink til der så er det "har en flaske vin liggende gjemme, har du lyst til å dele den?". Hvis du ikke klarer å ro det i land derfra er du fucked.
Vis hele sitatet...
støtter denne, knallbra strattegi som aldri feiler med mindre DU fucker det til :P
Jeg pleier alltid å gjøre noe aktivt på første date. Jeg har riktignok en viss type jenter jeg stort sett ender opp med da. Er det på sommeren tar jeg dem med på noe spennende, typ klatring, kajakk, luftig fjelltur, rolig downhillsykling eller noe i den duren. Det er ikke så viktig hvor heftig tingene man tar dem med på er, så lenge jenta føler seg utenfor komfortsonen er du inne. Da er du den maskuline som gjør at de kan gjøre hva som helst. Følg det opp med en middag hjemme så er du tilnærmet garantert et ligg.

Et par flasker vin og middag funker som regel veldig greit det også. Alkohol og god mat etterfulgt av en film ender sjeldent i noe annet enn sex. Hvis du inviterer på middag første date blir det åpenbart at du vil knulle tho.
Jævla mye jobb bare for å få ett ligg. Vet om bedre ting å gjøre enn sex.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Molekyl Vis innlegg
Jævla mye jobb bare for å få ett ligg. Vet om bedre ting å gjøre enn sex.
Vis hele sitatet...
Som hva da?
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må også si at jeg føler meg noe kvalm over at det er så mange som tenker på å få alkohol i jenta for å få et ligg.
Høres nesten ut som at man gjør noe verre...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må også si at jeg føler meg noe kvalm over at det er så mange som tenker på å få alkohol i jenta for å få et ligg.
Høres nesten ut som at man gjør noe verre...
Vis hele sitatet...
Stor forskjell på å skjenke jenta drita kontra bittelitt sosial smøring.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må også si at jeg føler meg noe kvalm over at det er så mange som tenker på å få alkohol i jenta for å få et ligg.
Høres nesten ut som at man gjør noe verre...
Vis hele sitatet...
"Få alkohol i jenta"? Vi snakker ikke om å holde fast og helle i henne 96% med trakt (som regel). Vi snakker om at begge to tar en drink av egen fri vilje.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må også si at jeg føler meg noe kvalm over at det er så mange som tenker på å få alkohol i jenta for å få et ligg.
Høres nesten ut som at man gjør noe verre...
Vis hele sitatet...
Ingen som har foreslått å ta en trakt og tvinge den ned i halsen på jenta for så å helle på med sprit, bensin og rohypnol imens man tar seg en sigg - selv om dette hørtes veldig gøy ut..

De gangene jeg foreslår vin hjemme på sofaen er det bare for å pakke det litt pent inn.
Og det er like ofte, om ikke mer at det er jenta som er keen på alkohol. Jeg klarer meg uten, og hater å knulle når jeg har drukket anyways.
Som jente synes jeg det er merkelig at gutta ikke skjønner at de faktisk må 'jobbe' litt for å få seg et ligg.
Det beste er vel å kunne ha 'fri tilgang' til samme dame, selv om det ikke er følelser og kun snakk om sex. Personlig synes jeg hvis man skal senke guarden på første date; ta dama med på noe som får henne til å le, en morsom aktivitet frigjør hormoner
Tips her kan være Vitensenter eller lekeplass (med feks zipline)
Kino er noe piss, man sitter i mørket og ting kan bare bli kleint og ByeBye etter filmen (mm man begge liker hverandre ekstremt godt som et første møte)
Men som flere sier; ta ansvar og kontroll og pass ballen videre etter "Lyst å møte meg igjen?" Får man "Ja" Ikke sløs med tida, møt dama innen 3 dager og legg litt føringer for hva du vil. 'Litt vinos neste gang kanskje?'
'My place or yours' framsnakk henne, komplimenter lyne, hår, lepper. Si noe fint om buksa, skjørtet, skoa...jenter elsker at menn SER de og er oppmerksom på personen. Jeg garanterer at ho forteller venninna om dét 12 min etter daten.
Redpilled alfahann
Sitat av moret Vis innlegg
En drink til der så er det "har en flaske vin liggende gjemme, har du lyst til å dele den?". Hvis du ikke klarer å ro det i land derfra er du fucked.
Vis hele sitatet...
Denne er litt risky siden mange jenter forbinder alt som minner om en invitasjon hjem som et spørsmål om sex. Dersom dama ikke føler at dere har snakket nok, skvetter hun gjerne til som en røyskatt og får det travelt med å komme hjem for å slippe å føle seg lett på tråden.

Et triks for å unggå dette er å si med en fleipete tone at det ikke blir noe på dere i kveld på starten av daten. I løpet av daten hinter du til at det er et sted du kanskje vil vise henne, men at du ikke er helt sikker enda. Når daten nærmer seg slutten er du derimot blitt overbevist om at det er rett å ta henne med til stedet, som selvfølgelig er senga di høhø.

På denne måten føles ikke invitasjonen som masing etter sex, men heller som en invitasjon til noe eksklusivt og spennende.