Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3139
Jeg lurer på om noen vet noe om dette stoffet.
Hørt at folk har død av dette stoffet, selv om dosene nødvendigvis ikke er store.
Finner generelt lite konkret informasjon om det, både angående registrerte dødsfall og generell informasjon om risikoer og hvordan dette kan taes på tryggest måte..
Hvordan kan man ta dette på tryggest måte, viss det blir aktuelt en vakker dag? Begynne med veldig liten dose, for og se hvordan man reagerer på det?
Eller er dette ett av de mest uforutsigbare rc'ene som eksisterer per i dag fysiologisk sett , og uansett hva forholdsregler man tar så er risikoen for komplikasjoner høyere enn for eksempel 2-cb?

Noen som har erfaring med 2Ci-Nbome?

Sitter for øyeblikket med inntrykket av at dette er ett uforutsigbart stoff, og er man uheldig så kan det oppstå farlige og dødelige komplikasjoner uansett om man er forsiktig og tar forholdsregler. Må si at dette skremmer meg litt, viss jeg hypotetisk hadde hatt anledning til og ta det.
Samtidig har jeg hørt positive ting om det blant det negative og skrekkhistoriene, men det gjelder vell stort sett alt..

Takk for svar.
Sist endret av sneipen; 1. mai 2015 kl. 17:49.
Har selv tatt 25i, morsomt stoff med endel visuals men litt mindre headfuck enn LSD, det kan være farlig, men dødstallene er langt lavere en antall som tar det. Det som er spesielt med stoffet er hvor for man bygger tolleranse, toleransen sies å bygges opp innen 30min etter inntak
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har tatt det ved et par annledninger, en gang i en svært høy dose... har aldri sett maken til visuals det skal ihvertfall være sikkert, kommer litt ann på men som oftest plaserer man en lapp eller to et sted i munnen der tannkjøttet er "tynt" eller hva jeg skal si, mindre mindfuck enn LSD og er ikke noe behagelig "rus" føltes ut som noe var galt på en måte, som om hjernen får støt eller overoppheter er min erfaring
Dessverre så har jeg bekjentskap med dette stoffet.... Jeg var IKKE forberedt litt engang, ble såå trippa som jeg aldri har vært før, og det var aldeles ikke behagelig.
Ikke før det verste gikk over, på tur ned - da jeg skjønte hvem jeg var, hva jeg gjorde osv. Da ble det litt underholdende, mye lys i og av akvariet vårt (strålte ut i et kaleidoskop-mønster) - og de close-eyed-visalsene ga seg.

Men, ordet som kansellerer den forrige setningen ; Jeg var ikke litt forberedt på hvor hardt det slo, hvor redd jeg var (og jeg har ERFARING med psykedelika....) og hvor ubehagelig det ble - så fort.....

Ett minutt etter inntak ble tungen nummen, type veldig. 10 minutt etterpå ble jeg stresset og ville hjem - 15 minutt og nesten hjemme - da spydde jeg.... (har aldri skjedd før....)
20 minutt etterpå var jeg ubrukelig, og ble geleidet inn på badet av min bedre halvdel (jeg takker alt av øvre makter for at jeg har, og hadde henne da... <3 ) - der jeg fortsatte å spy....

Tilslutt, når jeg skjønte at dette kom til å ta av nå helt jævlig, så fikk jeg trødd noen truxal ned i munnen (antipsykotisk legemiddel) i et håp om at dette kom til å hjelpe meg. Hahahaha - særlig....

Jeg ble dratt med på den villeste, mest sinnssyke trippen jeg noensinne har vært på - ingenting gav mening. På "vanlig" psykedelika (lsd pscilocybin-holdig sopp o.l.) så får man av og til den følelsen - men den kommer sakte, snikende - og man har til en viss del kontroll selv.
På 25i-nbome så "var jeg bare med", den "jeg skjønner ikke hva noenting er"-følelsen kom i bølger, totalt uforventet SMACK i pannen - enkelt forklart.
Jeg lå å holdt meg fast i sofaen og ventet, mens jeg ba til det meste, og min bedre halvdel tørket svette av pannen min - og ventet, ventet på neste topp, på neste bunn - på neste terror-ride....

Etter det som føltes ut som titusen bigbangs i tid - så skjønte jeg endelig at det var på tur ned.... Kanskje pga. truxalen. Jeg ble ihverfall snakkende til - selv om jeg ikke klarte å forklare hva jeg opplevde...

To-tre timer gikk totalt, ifølge min bedre halvel - jeg forsto logisk nok ikke hva "tid" var mens jeg trippet.
Dagen etterpå hadde jeg en slags "glow", følte meg heldig - fordi at jeg ikke sprang på veggene, slik jeg lett kunne gjort om jeg var alene.....

Takknemlighetsfølelsen var, og er - ubeskrivelig.

Jeg har i ettertid inntatt lsd i mindre mengder, skeptisk før inntak - om det kom til å trigge noe. Og samtidig, så visste jeg at den trippen kom til å gå bra - for det var den gode gamle, forutsigbare lsd'en vi skulle ta.

Og ikke noe tryllepulver-ifra-helvette som ingen har kontroll over, med mindre de vet hva 4desimalsvekt er

Jeg tok sikkert 10-20 mg på tuppen av en kniv, og trippet som sagt *ord mangler* - så vær FORSIKTIGE om dere ever kommer over dette drittpulveret..... Invester i en skikkelig vekt om dere MÅ prøve det, og ha en erfaren tripsitter, eller noen dere er totalt fortrolige med under trippen.

Sammenlignet med de 99 andre rc'ene og substansene jeg til da prøvde - så var 25i-nbome uten tvil den jævligste.

Det er min mening