Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3540
Hei! Lurer egentlig bare på når jeg kan gi opp håpet for å få en effekt, jeg tok 17mg i kapsel litt over halv5. Jeg hadde spist en passe stor frokost, men jeg inntok ikke kapselen før nesten 2 timer etter.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Eneste som fungerer når du ikke får ønsket effekt av et stoff er å ta mer
Første gangen jeg prøvde 2C-B tok jeg først 15mg oralt og det gikk 2 timer uten effekt. etter dette tok jeg 20mg nasalt og da ble jeg ganske rusa. Gangen etter det tok jeg 15mg nasalt og fikk grei rus. =)
Ville kanskje anbefalt å tatt det nasalt. Merk deg at dette svir ekstremt mye men det er utholdelig
Trådstarter
3 0
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Eneste som fungerer når du ikke får ønsket effekt av et stoff er å ta mer
Vis hele sitatet...
Hadde gjort det om jeg hadde hatt mer! Bor litt for langt unna kompis
Ta det nasalt. Om du ikke vil ha en kraftig og ukontrollert onset, så kan du snorte 5 + 2 + 2 + 2 (osv) med 15 minutters mellomrom, helt til du er der du ønsker. Det er ingen problemer å redosere stoffet, så å ta en høy startdose er egentlig ikke noe poeng, med mindre du ønsker det selvsagt.
Sitat av BananasIPyjamas Vis innlegg
Første gangen jeg prøvde 2C-B tok jeg først 15mg oralt og det gikk 2 timer uten effekt. etter dette tok jeg 20mg nasalt og da ble jeg ganske rusa. Gangen etter det tok jeg 15mg nasalt og fikk grei rus. =)
Ville kanskje anbefalt å tatt det nasalt. Merk deg at dette svir ekstremt mye men det er utholdelig
Vis hele sitatet...
Ville ikke oppjustert med 20mg nasalt.
Folk er forskjellig, jeg for eksempel turer som en gris, hvor jeg er på grensa til å kobles totalt av omverdenen på 20mg nasalt.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Ville ikke oppjustert med 20mg nasalt.
Folk er forskjellig, jeg for eksempel turer som en gris, hvor jeg er på grensa til å kobles totalt av omverdenen på 20mg nasalt.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Jeg tok 17 tilsammen fordelt utover kvelden sist jeg var ute. En periode hadde jeg så sterke hallusinasjoner at jeg ikke så noe av virkeligheten en periode (jeg liker det, mens andre ville kanskje freaket ut av dette). Derfor jeg anbefaler å gjøre det forsiktig, litt etter litt. Det er kjempe lett å finne riktig dose om man tar litt og litt av gangen, mye bedre enn å bare kjøre på og håpe på det beste
Sitat av Lyra Vis innlegg
Ville ikke oppjustert med 20mg nasalt.
Folk er forskjellig, jeg for eksempel turer som en gris, hvor jeg er på grensa til å kobles totalt av omverdenen på 20mg nasalt.
Vis hele sitatet...
Skal sies at jeg ble ganske irritert da jeg ikke kjente noen verdens ting etter 15mg oralt og han jeg var lamme begynte å ture..

Men ja er bel best å snorte men kanskje ikke alt på en gang som randomize sier
Sitat av BananasIPyjamas Vis innlegg
Skal sies at jeg ble ganske irritert da jeg ikke kjente noen verdens ting etter 15mg oralt og han jeg var lamme begynte å ture..

Men ja er bel best å snorte men kanskje ikke alt på en gang som randomize sier
Vis hele sitatet...
Yep, stort sett.
Nasalt har vel dobbelt så god biotilgjenelighet som oralt, mener jeg på (du turer like hard av 15 i nesa som 30 i magen)

Så er oppturen ekstremt kjapp og rimelig heavy nasalt, men det er jævlig morro når du kommer det gjennom det.