Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 17368
Ser det er mange som har prøvd litt av hvert her, noen som kan komme med noen anbefalinger til meg for noe som er lovlig å innføre (at det bir destruert er greit, bare jeg slipper bot) og som kan være chill å slappe av med på f-eks stranda. Er ikke ute etter noe heavy shit, da jeg helst skulle være i stand til å kjøre etter rusen har gitt seg.
Personlig røyker jeg bare cannabis og tar mdma en sjelden gang.
Sist endret av pkk1990; 17. august 2012 kl. 19:32.
Har prøvd methylone. Ganske likt MDMA, men kan aldri bli like bra som vanlig knips. Eneste negative, var at jeg ble fristet til å redosere på methylone, noe jeg ikke opplevde når jeg tok MDMA.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har prøvd MDAI,Etizolam,MPA og UR-144.

UR-144 Virket akkurat som Hasj eller marijuana.
MDAI: fikk ingen virkning av dette så ikke og anbefale
Etizolam: Lignet veldig på Xanor (Alprazolam)
MPA: Er som og ta amfetamin uten om all spenning du får i kroppen.
▼ ... over et år senere ... ▼
har prøvd amt. tok 600mg på en kvell, fikk sterke og detaljerte hallusinasjoner,fekk en følelse av velbehag større enn noen gang,plutseli havnet jeg totalt i drømmeland å var hjemme i hjembygda mi sprang rundt å lekte med gamle venner, å så plutseli våkna jeg opp til realiteten ijeen,mn var jo fortsatt rusa som bare det, har prøvd mdma og opiater, men har alldri opplevd noe som dette, selv om rusen har likheter med mdma ang kjævekrampe osv.