Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 6091
Er ei jente på 20 som har litt spm ang. noe jeg egentig er helt grønn på Er faktisk usikker på hva dette er for noe også, og om dette var det jeg trippa på.. Men ble sagt at dette var 2- C I ? Syre var det garantert, og ganske så heftig! Fikk det i kapsler, og snorta ikke mer en 50 - linje, eller mindre.. 5 min etter var det fult kjør! Spydde noe så jævlig av dette da.. Men gikk over.. Syke sanser, farger og følelser.. Aldri flira så mye i mitt liv liksom. Hadde tidenes kveld med godevenner. Noe jeg garantert ikke angrer på å ha gjort! Noen personlige erfaringer herifra? Vil gjerne høre. Negativt, positivt? Er litt nyskjerrig på ettervirkning?
Har hørt enkelte mennesker (ikke alle da seff.) har godt av en syre tripp i blant/engang eller kanskje ikke dette stemmer? Hvertfall, etter denne turen, føler jeg at jeg ser på ting og tenker mye annerledes enn før.. Som om at jeg forstår mer.. Ser mye mer lettere på ting. Nei, det er så vanskelig og forklare.. Får det ikke til.. Det jeg lurer på.. Er det bare hodet mitt som tuller helt med meg nå? Eller er det noe i dette? Hehe, kanskje jeg ikke har landa.. Det hadde jo vært litt, ops
Hei og velkommen skal du være :-)

2C-I kommer aldri til å være det samme som syre. Syre er et kallenavn for LSD. Mange selger 2C-I som en gimmik og kaller det for syre. På generelt grunnlag er det enkelt og greit å bruke erowid til å lese seg opp om de forskjellige kjemikalene og stoffene som finnes her i verden. Etter man har lest seg opp en forståelse av stoffet man har tatt, kan man føre diskusjoner her inne.

Det virker, i mine øyne, som om du vet særdeles lite om hva du har hatt i deg. Er det en viss sannhet i dette? Nå er jeg ingen guru selv i gamet, da jeg kun har drevet med diverse medikamenter, hasj og primært bruker LSD, men jeg vil allikevel gå så langt som å si at du ikke vet helt hva du har gått med på å ruse deg på. En grunnregel bør alltid være å gjøre litt søken på hva man faktisk inntar før man tar det.

Som tidligere nevnt er 2C-I noe mange selger under navnet syre. Med andre ord er effekten noenlunde lik syre. Jeg liker å dra frem et ordtak som beskriver den ubeskrivelige rusen LSD gir:
Se for deg livet og forståelsen av det som et fjell. Det er vanlig å gå opp dette fjellet. Med LSD benytter man seg av bil for å nå toppen.
Vis hele sitatet...
Nå er neppe dette ordtaket ordrett, og jeg husker heller ikke hvem som sa det, utover at det var en av kritikerne av LSD som sa det. Rent intuitivt tenker jeg at dersom dette er punchlinen til en kritiker hva gjelder LSD, så må LSD sannelig være bra saker.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Kjære venn, når du har fått i deg noe som blir kallt 2C-I, hvordan kan du få for deg at du har inntatt LSD da?

Snortet du bare en strek med noe pulver, uten å ha blitt fortalt hvordan det skulle fungere? Fikk du f.eks ingen pekepinn på at det kunne minne om LSD før du inntok den streken?
Syre/LSD kommer som oftest på trekkpapir eller som flytende veske i små flasker med pipetter. Å få tak i LSD pulver i Norge skal man kjenne kjernen relativt bra for å få has på det.

Du har inntatt et Research Chemical - ( http://www.erowid.org/chemicals/2ci/2ci.shtml ) <- Der kan du lese om stoffet og erfaringer. Vi har også et eget underforum som omhandler Research Chemicals.
At du har fått forandret tankemønster og at ting ser og er anderledes ut nå etter en trip er helt normalt og noe de fleste som driver med psykadelia er på leit etter. Det vil være mange her inne med stor forståelse av det du har opplevd, inkludert meg selv. Dog, jeg har aldri prøvd 2C-I, men spist min del av div. andre psykadeliske stoffer, da inkludert en god del LSD.
2C-I og LSD er langt i fra det samme, men en person uten erfaring vil nok oppleve 2C-I som en banebrytende opplevelse som vil bli husket for resten av livet. Da spesielt med tanke på at det var ditt første møte med psykadelia.

Ettersom vi har et eget underforum for RC, flytter jeg tråden din der til.
Informasjon og bilder om LSD kan du finne her: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml
Trådstarter
11 5
Sitat av lambador Vis innlegg
Hei og velkommen skal du være :-)

2C-I kommer aldri til å være det samme som syre. Syre er et kallenavn for LSD. Mange selger 2C-I som en gimmik og kaller det for syre. På generelt grunnlag er det enkelt og greit å bruke erowid til å lese seg opp om de forskjellige kjemikalene og stoffene som finnes her i verden. Etter man har lest seg opp en forståelse av stoffet man har tatt, kan man føre diskusjoner her inne.

Det virker, i mine øyne, som om du vet særdeles lite om hva du har hatt i deg. Er det en viss sannhet i dette? Nå er jeg ingen guru selv i gamet, da jeg kun har drevet med diverse medikamenter, hasj og primært bruker LSD, men jeg vil allikevel gå så langt som å si at du ikke vet helt hva du har gått med på å ruse deg på. En grunnregel bør alltid være å gjøre litt søken på hva man faktisk inntar før man tar det.

Som tidligere nevnt er 2C-I noe mange selger under navnet syre. Med andre ord er effekten noenlunde lik syre. Jeg liker å dra frem et ordtak som beskriver den ubeskrivelige rusen LSD gir:


Nå er neppe dette ordtaket ordrett, og jeg husker heller ikke hvem som sa det, utover at det var en av kritikerne av LSD som sa det. Rent intuitivt tenker jeg at dersom dette er punchlinen til en kritiker hva gjelder LSD, så må LSD sannelig være bra saker.
Vis hele sitatet...
Jaha ja Som du kanskje leste, så skreiv jeg vel at jeg var ganske grønn på dette emnet? Takk for linken, men er vel lov og være litt uerfaren?! Er ikke dette et forum? Og, tydligiviss har jeg misforstått noen punkter her ja Har ved tidlige annledning, ENGANG, tatt syrelapp, så da vil det vel si at dette var LSD. Trodde bare syre/LSD, kom i mange former, og det kan være forskjellig rus pga forskjellige kjemikalier ? For de kan vel det sant, ja? Uans, den lappen jeg spiste den gang var på langt nært så bra som det her!

Kjære deg, er du i tvil om jeg snakker sant eller ikke, bryr meg mitt i ****
Alle mennesker er forskjellige..Så om du er av den fornuftige typen som leser opp og ned sider om ting du putter i kjæften, så bra! Men jeg er ikke av den typen som setter meg på google og re-searcher når jeg er på en fest. Det var impulsivt, og ikke planlagt. Slik det skal være! Hadde heller aldri hørt om det det før den kvelden! At 2-CI er en gimmik var jeg IKKE klar over Men takk for svar og link!

Sitat av spQ Vis innlegg
Kjære venn, når du har fått i deg noe som blir kallt 2C-I, hvordan kan du få for deg at du har inntatt LSD da?

Snortet du bare en strek med noe pulver, uten å ha blitt fortalt hvordan det skulle fungere? Fikk du f.eks ingen pekepinn på at det kunne minne om LSD før du inntok den streken?
Syre/LSD kommer som oftest på trekkpapir eller som flytende veske i små flasker med pipetter. Å få tak i LSD pulver i Norge skal man kjenne kjernen relativt bra for å få has på det.

Du har inntatt et Research Chemical - ( http://www.erowid.org/chemicals/2ci/2ci.shtml ) <- Der kan du lese om stoffet og erfaringer. Vi har også et eget underforum som omhandler Research Chemicals.
At du har fått forandret tankemønster og at ting ser og er anderledes ut nå etter en trip er helt normalt og noe de fleste som driver med psykadelia er på leit etter. Det vil være mange her inne med stor forståelse av det du har opplevd, inkludert meg selv. Dog, jeg har aldri prøvd 2C-I, men spist min del av div. andre psykadeliske stoffer, da inkludert en god del LSD.
2C-I og LSD er langt i fra det samme, men en person uten erfaring vil nok oppleve 2C-I som en banebrytende opplevelse som vil bli husket for resten av livet. Da spesielt med tanke på at det var ditt første møte med psykadelia.

Ettersom vi har et eget underforum for RC, flytter jeg tråden din der til.
Informasjon og bilder om LSD kan du finne her: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml
Vis hele sitatet...
Da forstår jeg sikkert litt mer om jeg setter meg ned og leser, takk
Sist endret av aboveab; 12. februar 2010 kl. 04:59.
Sitat av Anwim Vis innlegg
Trodde bare syre/LSD, kom i mange former, og det kan være forskjellig rus pga forskjellige kjemikalier ? For de kan vel det sant, ja?
Vis hele sitatet...
Nei. LSD er ett stoff, altså én molekylstruktur. Det er ikke en blanding av forskjellige kjemikalier. Enten så er det LSD, eller så er det ikke det.

Dette er LSD:
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/images/archive/lsd_2d.gif

Og dette er 2C-I
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f2/2C-I.svg/376px-2C-I.svg.png
Sitat av Anwim Vis innlegg
.Så om du er av den fornuftige typen som leser opp og ned sider om ting du putter i kjæften, så bra! Men jeg er ikke av den typen som setter meg på google og re-searcher når jeg er på en fest. Det var impulsivt, og ikke planlagt. Slik det skal være! Hadde heller aldri hørt om det det før den kvelden! At 2-CI er en gimmik var jeg IKKE klar over Men takk for svar og link!
Vis hele sitatet...
Med dette synet på psykadelia vil jeg nesten garantere deg at du kommer til å treffe veggen med et rimelig høyt smell innen kort tid. Det er ikke akkurat partydop er det vel? Og om du nå tror at jeg moraliserer så misforstår du meg mer en du har misforstått psykadeliske droger.

Altså; selv om denne gangen var "fantastisk" og "kul" og alt det der så er hver eneste trip så forskjellig at du ikke kan forutsi hva som skjer om du bare "hiver det i kjeften" Søk litt på psykadeliske drugs + set & setting slik at du kan finne ut viktigheten av dette.

Slik det skal være? hmmm.. Jeg tror du trenger noen ekstra år på ræva for du begir deg ut på noe sånt igjen med den holdningen. Man trenger ikke være en "fornuftig" og lese side opp og side ned hver gang man skal ta en tripp. Men som uerfaren er det et must å iallefall ha en viss peiling på hva du går til. Hadde dette for eksempel vert DMT som du bare hadde snorta i deg og sagt "jippi dette blir gøy" så tror jeg pipa di hadde vert en litt annen.

Men du kan jo bare fortsette slik og se hvor du havner... F.eks neste gang du er på fest så kan du jo forsøke å innta... la oss se.... Datura? Det er bare å hive i seg. For det er jo slik det skal være...
Trådstarter
11 5
Sitat av Meanstreak Vis innlegg
Med dette synet på psykadelia vil jeg nesten garantere deg at du kommer til å treffe veggen med et rimelig høyt smell innen kort tid. Det er ikke akkurat partydop er det vel? Og om du nå tror at jeg moraliserer så misforstår du meg mer en du har misforstått psykadeliske droger.

Altså; selv om denne gangen var "fantastisk" og "kul" og alt det der så er hver eneste trip så forskjellig at du ikke kan forutsi hva som skjer om du bare "hiver det i kjeften" Søk litt på psykadeliske drugs + set & setting slik at du kan finne ut viktigheten av dette.

Slik det skal være? hmmm.. Jeg tror du trenger noen ekstra år på ræva for du begir deg ut på noe sånt igjen med den holdningen. Man trenger ikke være en "fornuftig" og lese side opp og side ned hver gang man skal ta en tripp. Men som uerfaren er det et must å iallefall ha en viss peiling på hva du går til. Hadde dette for eksempel vert DMT som du bare hadde snorta i deg og sagt "jippi dette blir gøy" så tror jeg pipa di hadde vert en litt annen.

Men du kan jo bare fortsette slik og se hvor du havner... F.eks neste gang du er på fest så kan du jo forsøke å innta... la oss se.... Datura? Det er bare å hive i seg. For det er jo slik det skal være...
Vis hele sitatet...
Slik det skal være for meg ja, blei vel kanskje litt feil formulert. Har endel erfaring med E og mdma fra tidligere av. Du får det til å virke som jeg hiver i meg hva som helst? Om så, tar du feil! Jeg vet om jeg inntar eks. E, og har gått og planlagt dette i ei uke, så blir det ikke bra. For forventningene blir for lavmål når rusen først er der. Planlagt fører sjeldent til noen bra rus hos meg. DETTE er inviduelt, det veit jeg hvertfall! Men syre, el LSD er alltid noe jeg har vært grønn på, før det kom i omgangskretsen min for ca ja, 3-4 mnd siden. Men nå må dere ikke tro at jeg sitter og ruser meg på syre hver helg.. Dette var noe jeg gjorde engang, utenom den syrelappen for ca. 3 mnd siden. Var mye usikkerhet rundt om det var 2-ce, eller 2-ci også.. Kjære dere, holdninga mi får være som den er. Føler meg litt som en stor stygg ulv nå.. Se på jenta som ikke aner hva a driver med sant Hehe, mulig det er sant.. Men hallo, har ikke dere også vært der engang da? Selv om dere gjorde researchen deres og har forstått konseptet, så betyr det ikke at alle andre har gjort det! Det er virkelig ikke noe smoot-talk her nei..

Ehh.. Jeg spurte spesifikt om syre/2-ci MED spm-tegn bak! Hva har dette Datura med saken og gjøre?! Skjønner hvor du vil, men nå virker det som du sitte og lager deg en egen oppfatning av meg som ikke stemmer Sjøl om jeg er noe uklok og ikke har gjort leseleksa mi, betyr det ikke at jeg har grenser!
Sitat av Anwim Vis innlegg
Har endel erfaring med E og mdma fra tidligere av.
Vis hele sitatet...
MDMA er jo den psykoaktive amfetaminen i ecstasy, så det er jo det samme *pirke pirke*
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
for meg høres det ut som om du har fått en svak LSD-lapp om du mener 2C-I var så mye mer intenst..
nå har jeg aldri hatt muligheten til å prøve LSD, men har tatt noe 2c-e og 2c-i flere ganger, og rapportene jeg har lest om LSD føler jeg ikke kan sammenlignes med en 2c-tur.

og ja, du kan selvsagt dulte hjernen din i en annen retning enn tidligere mtp. tankegang og oppfatning av både realitet og bevisstheten, jeg har gjort det selv.
dette på lik linje med alt av nye erfaringer, det er neppe substansen i seg selv som gjør dette.

greit at noen av postene kan virke litt moraliserende, men strengt tatt så har de rett, og det å gjøre grundig research før ut utsetter kroppen for noe potensielt farlig, er ALDRI feil.
Trådstarter
11 5
Det er mulig. måtte ta to for å få en skikkelig trip sa enkelte. Men tok ikke sjansen på det, syns en lapp var nok. Det var veldig sykt det også, og forstår litt i ettertid at det er kjipt jeg ikke har lest så mye om det og ikke tenkt over å i det hele tatt gjøre det. For akkurat på syra hadde jeg det ikke så fint med meg sjøl på slutten, for tankene blei litt for mye. På syra var jeg geni første timene, trodde jeg hvertfall, fine tanker, men forstår hvor mye syra kan lure deg, og hvor mye den kan skyve tankene dine i forskjellige vinkler. Hvertfall nå, saken er vel bare at jeg ikke helt klarte å håndtare det. Det var noe jeg hele tiden ikke fikk frem, ganske irriterende egentlig. Men det er du som bestemmer om dette her skal bli en bra trip eller ikke, ikke noen andre enn deg sjøl og hodet. Prøvde å tenke sånn, og det gikk greit til slutt. Men da jeg fem dager etter kikker meg i speilet, og får panikk, og spør meg sjøl, hvem er jeg? Da freaka jeg litt. Føltes ikke ut som jeg var meg. Som jeg var en annen personen, noen tok over meg, og når jeg kikker ut vinduet to minutter seinere er alt så vakkert, og jeg tenkte, om jeg ser naturen slik håper jeg det ikke er for alltid. Det hadde blitt for intenst og sykt. Og da forstod jeg at syre kan være så mye mer. Men jeg gjorde det feil, og tok det på feil grunnlag. Jeg var usikker og ja, faktisk redd. Noe jeg ikke tror man bør være før man tar noe syre. Tror det var derfor turen blei som den blei. Men lærte også veldig mye av den trippen også, så om jeg evn. noengang skal ta LSD igjen tror jeg ikke dette er en dårlig erfaring og ta med, og selvf. lese mer om det.

Forstår jo det at det ikke er dumt og lese, jeg har bare vært litt seint ute, bedre seint en aldri satser vi på
Sist endret av aboveab; 13. februar 2010 kl. 18:26.
Anwim: Du bør hvertfall ikke drive med dop ass!
Trådstarter
11 5
Sitat av Æsh Vis innlegg
Anwim: Du bør hvertfall ikke drive med dop ass!
Vis hele sitatet...
Det er det virkelig mange som ikke burde gjøre, men du om det a

Sitat av Anwim Vis innlegg
Det er det virkelig mange som ikke burde gjøre, men du om det a
Vis hele sitatet...
Og en ting til, håper på at du sjøl har erfart syre, når du først sitter og uttaler deg om det
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Clr Vis innlegg
MDMA er jo den psykoaktive amfetaminen i ecstasy, så det er jo det samme *pirke pirke*
Vis hele sitatet...
Man får Ecstasy uten MDMA så det der stemmer vel ikke akkurat heller, og hva slags E trådstarter kan ha fått i seg kan vi bare spekulere i.
Å kalle MDMA for "den psykoaktive amfetaminen" er også en misforståelse. De vanlige amfetaminene er også psykoaktive, så du bommer med begrepbruken og ender opp med å ikke egentlig ha sagt noe som helst.

Sitat av Anwin
Du får det til å virke som jeg hiver i meg hva som helst
Vis hele sitatet...
Nei, det bildet er det virkelig du selv som maler.
Sist endret av Mullah; 13. februar 2010 kl. 19:19.
Trådstarter
11 5
Sitat av Mullah Vis innlegg
Man får Ecstasy uten MDMA så det der stemmer vel ikke akkurat heller, og hva slags E trådstarter kan ha fått i seg kan vi bare spekulere i.
Å kalle MDMA for "den psykoaktive amfetaminen" er også en misforståelse. De vanlige amfetaminene er også psykoaktive, så du bommer med begrepbruken og ender opp med å ikke egentlig ha sagt noe som helst.

Nei, det bildet er det virkelig du selv som maler.
Vis hele sitatet...
Det finnes ren MDMA. Men MDMA er også et stoff du garantert KAN finne i enkelte E. Men i og med du aldri vet hvilke stoff som garantert er i E, så er det ikke så lett og si på forhånd. Stemmer vel det? DET er mye rart av E som går rundt omkring.

Har tatt E som dansedrops på konserter, og noen ganger hjemme i stua. Men mitt syn og bruk på E er forbi. Det blir nå til dags det samme for meg som speed, litt for skittent i mine øyner. Så nei, hvertfall ikke nå lenger!
Sist endret av aboveab; 13. februar 2010 kl. 19:44.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Anwim: Ja, det finnes selvfølgelig ren MDMA. Å si noe annet ville være å påstå at det er et oppdiktet stoff. Som du sier er det derimot ingen garantier for at det er MDMA i ecstasyen, og det er blitt mindre og mindre av MDMA i Ecstasy-pillene siden de først ble solgt. Det er også riktig at det per i dag er mye rart som blandes inn i pillene; Ikke bare koffein, amfetamin, osv, men også RCer og annet.

Husk at det er en reell fare for at kunnskapsløs bruk av psykedelia kan føre til angst, depresjoner og psykoser. Håper du har det bra fremover og at erfaringene du gjør deg gir deg mye lykke i livet.
Sitat av somnium Vis innlegg
for meg høres det ut som om du har fått en svak LSD-lapp om du mener 2C-I var så mye mer intenst..
nå har jeg aldri hatt muligheten til å prøve LSD, men har tatt noe 2c-e og 2c-i flere ganger, og rapportene jeg har lest om LSD føler jeg ikke kan sammenlignes med en 2c-tur.
Vis hele sitatet...
Prøv å snorte "en liten 50-strek" selv så skifter du nok fort mening.
Sitat av Clr Vis innlegg
MDMA er jo den psykoaktive amfetaminen i ecstasy, så det er jo det samme *pirke pirke*
Vis hele sitatet...
Sitat av Mullah Vis innlegg
Man får Ecstasy uten MDMA så det der stemmer vel ikke akkurat heller, og hva slags E trådstarter kan ha fått i seg kan vi bare spekulere i.
Å kalle MDMA for "den psykoaktive amfetaminen" er også en misforståelse. De vanlige amfetaminene er også psykoaktive, så du bommer med begrepbruken og ender opp med å ikke egentlig ha sagt noe som helst.
Vis hele sitatet...
MDMA er et amfetamin, og det er det psykoaktive stoffet en normalt synes at en pille markedsført som Ecstasy bør inneholde. Derfor er det ikke galt å si at MDMA er det psykoaktive amfetaminet, av de alle, som bør være innholdet i en Ecstasy. Meningen med at MDMA er virkestoffet i en Ecstasy forsvinner ikke av ordvalget, meningen i setningen vil blitt den samme uten den tautologiske bruken av adjektivet "psykoaktive".
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Evolgimenos: Jeg ser hva du mener, og er enig i at setningen isolert sett kan være korrekt, men her synes jeg vi må se det i kontekst av hva som er blitt sagt og svart på. At MDMA er et psykoaktivt amfetamin er ikke det samme som at ecstasy er MDMA. Når Clr sier til Anwim at ecstasy og MDMA er det samme fordi MDMA er amfetaminet i ecstasy, er det som svar på at Anwim har "endel erfaring med E og mdma fra tidligere av." Å diskutere hva som bør være blir helt på siden av saken.

Ecstasy != MDMA

At det ideelt sett skulle vært MDMA i ecstasy-pillene er ikke det samme som at de nødvendigvis inneholder MDMA, eller kun inneholder det. De varierende og ukjente mengdene av MDMA og forekomsten av andre "fillers" i en ecstasy-pille vil bidra til en annen opplevelse og ettereffekter enn ren MDMA gjør. Husk også at Anwim også selv skiller på ecstasy og MDMA.
I nettopp det lyset tolker jeg det slik at Clr gjør det motsatte av å poengtere nødvendigheten av å anerkjenne ethvert amfetamins psykoaktivtet, og viser istedenfor sin misforståelse i å ha trodd at kun MDMA er psykoaktivt av alle amfetaminene. Det kan være at min tolkningen der ikke er riktig, og i så fall beklager jeg det og håper at Clr ser at det var en glipp som var lett å gjøre!
Jeg ser at jeg formulerte meg ganske upresist i tidligere innlegg. Jeg var ikke helt 100% da det innlegget ble skrevet å ser selvfølgelig at det burde vært omformulert eller enktelt å greit ikke eksisterende da det ikke hjalp til i diskusjonen videre. Bortsett fra det faktum at Mullah fikk oppklart feilen min i god tide før alle på nFF trodde at Ecstasy var synonymt med MDMA.
▼ ... over et år senere ... ▼
Er det noen som har noe erfaring med dette stoffet?
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
Er det noen som har noe erfaring med dette stoffet?
Vis hele sitatet...
Ja, det er det. Finnes allerede et par tripprapporter på forumet. For min egen del mener jeg ord blir fattige for å beskrive virkningen jeg fikk, så les de som finnes og se om du får noe ut av det=)
Sitat av Mullah Vis innlegg
Evolgimenos: Jeg ser hva du mener, og er enig i at setningen isolert sett kan være korrekt, men her synes jeg vi må se det i kontekst av hva som er blitt sagt og svart på. At MDMA er et psykoaktivt amfetamin er ikke det samme som at ecstasy er MDMA. Når Clr sier til Anwim at ecstasy og MDMA er det samme fordi MDMA er amfetaminet i ecstasy, er det som svar på at Anwim har "endel erfaring med E og mdma fra tidligere av." Å diskutere hva som bør være blir helt på siden av saken.

Ecstasy != MDMA

At det ideelt sett skulle vært MDMA i ecstasy-pillene er ikke det samme som at de nødvendigvis inneholder MDMA, eller kun inneholder det. De varierende og ukjente mengdene av MDMA og forekomsten av andre "fillers" i en ecstasy-pille vil bidra til en annen opplevelse og ettereffekter enn ren MDMA gjør. Husk også at Anwim også selv skiller på ecstasy og MDMA.
I nettopp det lyset tolker jeg det slik at Clr gjør det motsatte av å poengtere nødvendigheten av å anerkjenne ethvert amfetamins psykoaktivtet, og viser istedenfor sin misforståelse i å ha trodd at kun MDMA er psykoaktivt av alle amfetaminene. Det kan være at min tolkningen der ikke er riktig, og i så fall beklager jeg det og håper at Clr ser at det var en glipp som var lett å gjøre!
Vis hele sitatet...
Slenger på en meget interessant side som viser det du sier:
http://www.ecstasydata.org/

Som man ser er det faktisk veldig få piller som kun inneholder MDMA.
Sist endret av Grix; 28. oktober 2011 kl. 14:48.
Å snorte en "50 linje" med 2c-i høres for meg helt latterlig overdrevent ut. Da jeg testet stoffet kjøpte vi en kapsel som skulle være en brukerdose, delte innholdet i to og droppet med papir. Den lille mengden som lå i papiret så ut som to sukkerkorn, altså ikke i nærheten av noe som kan kalles en linje en gang. Jeg tura hardt i 10 timer.
Sitat av moret Vis innlegg
Ja, det er det. Finnes allerede et par tripprapporter på forumet. For min egen del mener jeg ord blir fattige for å beskrive virkningen jeg fikk, så les de som finnes og se om du får noe ut av det=)
Vis hele sitatet...
Føler meg litt amøbe nå, men finner ikke noe når jeg søker på "2c-i"
http://freak.no/forum/showpost.php?p...1&postcount=53
Det er en ihvertfall, jeg har sett fler. Men, orker ikke lete opp. Denne er relativt ekstrem, men fortsatt underholdende til et visst nivå.